Camping Klein Strand

Contact

155 reviews over Camping Klein Strand

• 10Arne en Silvia20-04-2019

Fijn verblijf gehad

Fijn verblijf gehad, wel jammer dat de receptie op het camping deel niet bemand is en je naar de andere kant moet, dit vonden veel gasten een punt. Heerlijk gegeten bij Happy Days welke pas geopend is en daar was niets de vriendelijke eigenaren teveel, een fijne gezellige sfeer en ook de frituur van hun was prima in orde.

Camping is merkbaar weer aan het opbouwen omdat er prachtige vakantiehuizen gebouwd worden

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    2Batman09-11-2018

nooit meer.

Eerst en vooral wil ik meegeven dat ik een vaste plaats heb gehad gedurende 17 jaar op de camping. Ik heb er geweldige tijden beleefd , vandaar die 17 jaar , maar jaar na jaar zag je de boel verloederen . Terwijl er vroeger elke week wel wat te doen was in alle 3 de etablisimenten , moesten we het de laatste jaren vooral bij mede gasten zoeken ,en voor ons eigen entertainment zorgen, wat op zichzelf ook niet onaangenaam was . Wat me al die jaren wel heeft gestoord is de onverschilligheid en het geldgewin van de uitbaters.Een klacht wordt daar echt gewoon weggelachen , en het enige wat die mensen bezighoud is de vraag , met welke reden komen we volgend jaar weer af om de prijs te laten stijgen ? Hygiëne is een woord dat niet bij hun past ,door de getaande belangstelling wordt er nu aanvaard dat er permanent verbleven wordt , wat op zich commune vorming te weeg brengt , dat er meerdere wagens op één plaats staan , dat er aanhangwagens staan , en dat de permanent bewoonde plaatsen overbebouwd over komen. ik heb er vrienden aan over gehouden , maar we zien elkaar nu ver van Klein Strand. Never again .!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2016

• 6Re07-08-2018

Ruime plek

Mooie ruime plek voor de camper. De ligging van de camping is verder prima, in de buurt van Brugge en van de zee. Het sanitair is echter ronduit smerig: zag in de ochtend poepresten in een van de wc's en dat zat er in de avond nog. Douchen moet met een kaart. Miezerig straaltje en vies putje. Jammer want ik denk dat het een plek is met potentie.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    5Ton28-05-2017

Matige camping

Sanitair wordt niet goed schoongehouden. En ook ontbreekt de controle. 1 nacht veel geluidsoverlast zonder dat er wat aan gedaan werd. Zwemwater slecht. Dode vissen in t water die niet worden weggehaald.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

5hetty21-08-2015

nooit meer

Voor het geld dat je moet betalen, is het slecht. Het sanitair is ronduit smerig en bij tijden vreselijk !! . Er wordt wel schoongemaakt, maar de campinggasten maken er een zooitje van. Bij de receptie zit 1 persoon, wat veel te weinig is. Het gevolg is lange wachttijden. Er is geen toezicht op de camping in de avonden/nacht. Gevolg is een hoop lawaai in de nacht. Als dit een vier sterren camping is. Nooit meer ! Een positief punt: restaurant op de camping is prima. Het personeel op de camping is vriendelijk.

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Harry19-09-2014

Matige 4 sterren camping

Van een 4 sterren camping verwacht je meer klasse, 3- was beter op z'n plaats geweest. De plaatsen voor niet-seizoen gasten zijn mooi, ruim en goed voorzien. De WIFI is oke, maar na 15 min niet gebruiken gaat deze uit. Het sanitair was tijdens ons verblijf schoon en verwarmd (heel jaar open). Er zijn 2 frietkotten en 3 restaurants, waaronder een chinees-, De kwaliteit was goed, getuige ook de vele bezoekers van buiten de camping. Camping is inderdaad centraal gelegen tussen de kust en Brugge, maar een showstopper is de snelweg (6 banen) die langs de camping raast. Om deze reden gaat de camping van onze lijst af.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2014

• 3Ronald20-07-2014

Meer dan slecht

Nooit eerder gekampeerd op een camping waar het met boekingen en handhaving van normaal kampeergedrag zo'n chaos is, Een toilet en douchegebouw waar het te vies is om gebruik te maken van zowel toilet en douches! Je zou bang zijn een ziekte op te lopen Bah!! Geen enkel toezicht op het gedrag van kampeerders dus vooral de groepen zetten de muziek de gehele dag en nacht op volle sterkte tot de vroege ochtend geschreeuw rijdende auto's op het terrein kortom doffe ellende. Hoorde ook nog dat het een camping met een Anwb erkenning zou zijn met een beoordeling van 7.6 dat zegt wel een en ander ook over de Anwb zou ik zo zeggen. Geen vakantie maar een nachtmerrie voor mij mag de camping gesloten worden.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 8henkmeijer4916-06-2014

fijne camping

ruime afgebakende kampeerplaatsen. Mooi toiletgebouw.toiletpapier aanwezig, en water/zeep om handen te wassen en deuren die automatisch opengaan. (Dit is zeer hygienisch) We kregen voor 7 dagen €20,-- tegoed voor warm water en douche, dat was ruim voldoende. Wifi-verbinding was een ramp. Jammer dat er zoveel geluidsoverlast was van de autosnelweg. Personeel vriendelijk. Prima plek om een stad als Brugge te bezoeken. (gemakkelijk met bus en auto)

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 8DEWYN04-09-2013

reactie op al de negatieve beoordelingen

Zijn al een 12 tal jaren eigenaar van een stacaravan op deze camping kant Dolphin en kinderbad en hebben in die jaren de camping zien uitgroeien van een inderdaad wat verouderde camping tot een mooie goed onderhouden camping, met vernieuwd sanitair waar wel toiletpapier aanwezig is en ook goed proper gehouden wordt. Vakantiegasten verander jullie mentaliteit en doe op een ander wat je thuis ook doet, hou zelf alles netjes en proper , gelukkig is dat wel een kleine minderheid en hebben wij in de loop der jaren al veel aangename mensen mogen ontmoeten.Dus mensen laat jullie niet afschrikken door sommige negatieve reakties camping Klein Strand is echt een toffe camping , met aangenaam personeel, mooi vernieuwd sanitair,ruime plaatsen en een zeer goede ligging, kalm en rustig buiten vakantieperiodes en lekker druk tijdens de vakanties, wij hebben jaren een zwerfauto gehad en vele campings bezocht en kunnen dus vergelijken !

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 8A.Lok17-07-2013

Een mooie rustige en schone camping

Vervelend en duur dat er voor warm water zoals douchen en afwassen betaald moet met een elektronische sleutel die ook voor de toegang wordt gebruikt. Daardoor wordt de prijs/kwaliteit nadelig beinvloed. Ook moet er worden betaald voor Wifi

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

11 tips over Camping Klein Strand

• saskia, 14-07-2012

plopsaland: 30 min rijden. De haan en bredene: 10 min rijden En ook brugge op 5 min alles is de moeite om te bezichtige!!

• M. Dekker, 18-10-2011

Ligging was goed tov Plopsaland, zeer goed te doen.

• Albert, 21-09-2013

Geniet en ga naar Gent en Brugge!

1 vraag over Camping Klein Strand

• marcbleus, 21-11-2012

masterplan

BESTE, kan iemand mij het masterplan toezenden,van het KLEIN STRAND JABBEKE ? Dank bij voorbaat,

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer