Camping Klein Strand

Oostende is mooi

De Haan is mooi

Brugge is mooi

Ikke, 2-8-2014

Oostende, de haan en Brugge zijn het bezoeken waard!

De kusttram heeft vaak een reis en entree voor verschillende attracties die erg voordelig zijn.

Albert, 21-9-2013
Geniet en ga naar Gent en Brugge!

We hebben een aantal aanbieders voor Klein Strand voor je op een rij gezet:

A.Lok, 17-7-2013
Als ACSI lid is wifi gratis en de elektronische sleutel wordt kosteloos opgewaardeerd. men moet er echter wel om vragen.
Jacqueline, 20-10-2012
Oostende is leuk langs de boulevard.
bert_linker, 1-9-2012
Brugge (Unesco-werelderfgoed) is een prachtige stad om je een dag te vermaken. Gent is ook mooi. Oostende (15 min rijden) is een leuke stad aan zee. We zijn daar meerdere keren op het strand geweest. Ook Sluis (NL) is een leuke plaats om te bezoeken.

Jochemsen, 23-8-2012

Kies voor het nieuwe gedeelte (Oase is veld met stacarvans van Vacansoleil).

Bezoek Brugge, Blanckendael (met de kusttram) en Plopsa.

Jeanet Smit, 22-8-2012

Verder leuk strandje met glijbanen en er was een strandfeest met optredens, erg leuk en vuurwerk, klein zwembadje voor de kleinsten, leuke speeltuin, alleen de frituur zal ik niet aanbevelen, hele vette patat en de man praat alleen frans en hij was vreselijk langzaam.

verder in de omgeving erg leuk om naar oostende te gaan, boulevard en strand en Brugge en plopsaland de panne geweest! leuk weekje, heerlijk weer gehad!

Astrid, 18-8-2012
Eet geen patat of andere snacks uit patatkraam. Zo vet dat je halve dag op toilet doorbrengt.
saskia, 14-7-2012

plopsaland: 30 min rijden.

De haan en bredene: 10 min rijden

En ook brugge op 5 min

alles is de moeite om te bezichtige!!

We hebben een aantal aanbieders voor Klein Strand voor je op een rij gezet: