Camping Klein Strand

155 reviews over Camping Klein Strand

• 2019
    4Burgman04-08-2019

Doorreis camping

Camping gebruikt voor bezoek aan stad Brugge. Met name vaste bewoning op de camping en dat laten ze weten. Grootste ergernis zijn auto’s die op de camping rijden, een alcohol controle bij de slagboom zou geen slecht idee zijn. Slechte zaak.

Het idee van “klein strand” is een beetje vergane glorie.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Willy en Gerard26-07-2019

Nog nooit zo'Deze camping slaan we voortaan over.

Verblijf van twee nachten in een van de verveloze en verwaarloosde trekkershutten. Tafel buiten en binnen kapot en totaal versleten, grote brandplek op de buitentafel, Matrassen met kuilen in het midden en doorgelegen. Gaten in de gordijnen, Gat inde vloer met wat kastplanken er overheen gelegd. Beloofde lakens pas na heel veel moeite geleverd. Zwemmeer vol met speedboten. Personeel onwetend. En dat voor € 40 p/nacht. Niet naar toe gaan, andere plek zoeken.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Familie Bottema30-04-2019

Mooi paasweekend op kleinstrand

Met onze kinderen op kleinstrand geweest tijdens pasen en ons goed vermaakt verhuurchalets waren netjes en proper alleen de kinderanimatie was nog wat onder de maat gelukkig hebben de kinderen zich vermaakt terwijl wij bij onze landgenoten gezellig op het terras gezeten hebben bij de taverne op de camping onderhoud van het terrein is nog wat ondermaats op de camping en er wordt erg hard gereden door iedereen maar vooral door de campingbaas met de witte audi wat onze kindjes in onnodig gevaar brengt

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Menno Hegge26-04-2019

Fijn paasweekend gehad op kleinstrand

Propere camping en kindvriendelijk Live muziek in de gezellige taverne was ondanks dat het niet onze styl was wel heel leuk. Spijtig dat kinderbadje niet open was Zomervakantie komen wij terug

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Arne en Silvia20-04-2019

Fijn verblijf gehad

Fijn verblijf gehad, wel jammer dat de receptie op het camping deel niet bemand is en je naar de andere kant moet, dit vonden veel gasten een punt. Heerlijk gegeten bij Happy Days welke pas geopend is en daar was niets de vriendelijke eigenaren teveel, een fijne gezellige sfeer en ook de frituur van hun was prima in orde.

Camping is merkbaar weer aan het opbouwen omdat er prachtige vakantiehuizen gebouwd worden

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    2Batman09-11-2018

nooit meer.

Eerst en vooral wil ik meegeven dat ik een vaste plaats heb gehad gedurende 17 jaar op de camping. Ik heb er geweldige tijden beleefd , vandaar die 17 jaar , maar jaar na jaar zag je de boel verloederen . Terwijl er vroeger elke week wel wat te doen was in alle 3 de etablisimenten , moesten we het de laatste jaren vooral bij mede gasten zoeken ,en voor ons eigen entertainment zorgen, wat op zichzelf ook niet onaangenaam was . Wat me al die jaren wel heeft gestoord is de onverschilligheid en het geldgewin van de uitbaters.Een klacht wordt daar echt gewoon weggelachen , en het enige wat die mensen bezighoud is de vraag , met welke reden komen we volgend jaar weer af om de prijs te laten stijgen ? Hygiëne is een woord dat niet bij hun past ,door de getaande belangstelling wordt er nu aanvaard dat er permanent verbleven wordt , wat op zich commune vorming te weeg brengt , dat er meerdere wagens op één plaats staan , dat er aanhangwagens staan , en dat de permanent bewoonde plaatsen overbebouwd over komen. ik heb er vrienden aan over gehouden , maar we zien elkaar nu ver van Klein Strand. Never again .!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2016

• 3Me29-08-2018

Bedwantsen en slechte hygiëne

Qua ligging prima camping, redelijk dichtbij het strand. Geen enorme luxe, maar dat verwacht ik ook niet voor de prijs die we betaalde. Qua hygiëne laat het, in ieder geval in de chalets, wel erg de wensen over. De koelkast was niet schoon, de vloer was zanderig en viezig, Senseo vies. Kennelijk zijn er voor ons ook al klachten geweest over de hygiëne, hier lijken ze niks mee te doen. Helaas was dat niet het ergste. Het bed bleek vol te zitten met bedwantsen, een persoon van het gezelschap heeft na 1 nacht verblijf zeker 25+ beten. Contact gehad met de camping. De reactie was niet geweldig. Ze beloven het chalet 2 weken uit de roulatie te halen. Ten eerste gaan daar de bedwantsen niet van weg, ten tweede vraag ik me af of ze het ook echt doen. Wees in ieder geval gewaarschuwd als je hier een chalet boekt, want ik gun niemand de jeuk toe die de persoon die gebeten is op dit moment heeft.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 3Henk08-08-2018

Verschrikkelijk sanitair

Op elk toilet zat een rempsoor in het toilet.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 6Re07-08-2018

Ruime plek

Mooie ruime plek voor de camper. De ligging van de camping is verder prima, in de buurt van Brugge en van de zee. Het sanitair is echter ronduit smerig: zag in de ochtend poepresten in een van de wc's en dat zat er in de avond nog. Douchen moet met een kaart. Miezerig straaltje en vies putje. Jammer want ik denk dat het een plek is met potentie.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Saskia15-07-2018

Saaie camping

Wij staan momenteel op de camping Klein Strand. Sanitair is schoon, kampeerplekken zijn ruim. Je moet betalen voor de te douchen waarvan ik vind dat het water fris is. Animatie is een flop, er is ' s avonds niets te doen. Het winkeltje is mega duur en de jongen wat er werkt is meer met zijn gsm bezig als wat anders. De Aldi ligt dichtbij. Al met al een propere camping, maar is oer saai

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

11 tips over Camping Klein Strand

• saskia, 14-07-2012

plopsaland: 30 min rijden. De haan en bredene: 10 min rijden En ook brugge op 5 min alles is de moeite om te bezichtige!!

• M. Dekker, 18-10-2011

Ligging was goed tov Plopsaland, zeer goed te doen.

• Albert, 21-09-2013

Geniet en ga naar Gent en Brugge!

1 vraag over Camping Klein Strand

• marcbleus, 21-11-2012

masterplan

BESTE, kan iemand mij het masterplan toezenden,van het KLEIN STRAND JABBEKE ? Dank bij voorbaat,

Camping Klein Strand info

• Aantal sterrensterstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer