Kleine hotelsWeer vandaag25°12°

146 reviews over Camping Klein Strand in het Nederlands

Mooi paasweekend op kleinstrand

Familie Bottema
30-4-2019

Met onze kinderen op kleinstrand geweest tijdens pasen en ons goed vermaakt verhuurchalets waren netjes en proper alleen de kinderanimatie was nog wat onder de maat gelukkig hebben de kinderen zich vermaakt terwijl wij bij onze landgenoten gezellig op het terras gezeten hebben bij de taverne op de camping onderhoud van het terrein is nog wat ondermaats op de camping en er wordt erg hard gereden door iedereen maar vooral door de campingbaas met de witte audi wat onze kindjes in onnodig gevaar brengt

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fijn paasweekend gehad op kleinstrand

Menno Hegge
26-4-2019

Propere camping en kindvriendelijk Live muziek in de gezellige taverne was ondanks dat het niet onze styl was wel heel leuk. Spijtig dat kinderbadje niet open was Zomervakantie komen wij terug

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fijn verblijf gehad

Arne en Silvia
20-4-2019

Fijn verblijf gehad, wel jammer dat de receptie op het camping deel niet bemand is en je naar de andere kant moet, dit vonden veel gasten een punt. Heerlijk gegeten bij Happy Days welke pas geopend is en daar was niets de vriendelijke eigenaren teveel, een fijne gezellige sfeer en ook de frituur van hun was prima in orde.

Camping is merkbaar weer aan het opbouwen omdat er prachtige vakantiehuizen gebouwd worden

Gereisd Met partner in april 2019

nooit meer.

Batman
9-11-2018

Eerst en vooral wil ik meegeven dat ik een vaste plaats heb gehad gedurende 17 jaar op de camping. Ik heb er geweldige tijden beleefd , vandaar die 17 jaar , maar jaar na jaar zag je de boel verloederen . Terwijl er vroeger elke week wel wat te doen was in alle 3 de etablisimenten , moesten we het de laatste jaren vooral bij mede gasten zoeken ,en voor ons eigen entertainment zorgen, wat op zichzelf ook niet onaangenaam was . Wat me al die jaren wel heeft gestoord is de onverschilligheid en het geldgewin van de uitbaters.Een klacht wordt daar echt gewoon weggelachen , en het enige wat die mensen bezighoud is de vraag , met welke reden komen we volgend jaar weer af om de prijs te laten stijgen ? Hygiëne is een woord dat niet bij hun past ,door de getaande belangstelling wordt er nu aanvaard dat er permanent verbleven wordt , wat op zich commune vorming te weeg brengt , dat er meerdere wagens op één plaats staan , dat er aanhangwagens staan , en dat de permanent bewoonde plaatsen overbebouwd over komen. ik heb er vrienden aan over gehouden , maar we zien elkaar nu ver van Klein Strand. Never again .!!!!

Gereisd Met partner in november 2016

Bedwantsen en slechte hygiëne

Me
29-8-2018

Qua ligging prima camping, redelijk dichtbij het strand. Geen enorme luxe, maar dat verwacht ik ook niet voor de prijs die we betaalde. Qua hygiëne laat het, in ieder geval in de chalets, wel erg de wensen over. De koelkast was niet schoon, de vloer was zanderig en viezig, Senseo vies. Kennelijk zijn er voor ons ook al klachten geweest over de hygiëne, hier lijken ze niks mee te doen. Helaas was dat niet het ergste. Het bed bleek vol te zitten met bedwantsen, een persoon van het gezelschap heeft na 1 nacht verblijf zeker 25+ beten. Contact gehad met de camping. De reactie was niet geweldig. Ze beloven het chalet 2 weken uit de roulatie te halen. Ten eerste gaan daar de bedwantsen niet van weg, ten tweede vraag ik me af of ze het ook echt doen. Wees in ieder geval gewaarschuwd als je hier een chalet boekt, want ik gun niemand de jeuk toe die de persoon die gebeten is op dit moment heeft.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Verschrikkelijk sanitair

Henk
8-8-2018

Op elk toilet zat een rempsoor in het toilet.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2018

Ruime plek

Re
7-8-2018

Mooie ruime plek voor de camper. De ligging van de camping is verder prima, in de buurt van Brugge en van de zee. Het sanitair is echter ronduit smerig: zag in de ochtend poepresten in een van de wc's en dat zat er in de avond nog. Douchen moet met een kaart. Miezerig straaltje en vies putje. Jammer want ik denk dat het een plek is met potentie.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Saaie camping

Saskia
15-7-2018

Wij staan momenteel op de camping Klein Strand. Sanitair is schoon, kampeerplekken zijn ruim. Je moet betalen voor de te douchen waarvan ik vind dat het water fris is. Animatie is een flop, er is ' s avonds niets te doen. Het winkeltje is mega duur en de jongen wat er werkt is meer met zijn gsm bezig als wat anders. De Aldi ligt dichtbij. Al met al een propere camping, maar is oer saai

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

heel veel verbetering!

Jeroen
3-5-2018

Er is heel wat verandering op til. Mooi onderhouden terreinen en het sanitair wordt beter gepoetst. Perfecte ligging op zo'n 10 km van Brugge.

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Ergste camping ooit! Nooit weer!

Ronald
22-8-2017

wij hebben een camping plek gereserveerd en blijken zich hier niet aan te houden,zoek maar een plekje uit op de Camping werd er gezegd? Dus onze plek die we gereserveerd hadden was dus gewoon bezet! aan tijden houden ze zich ook niet om 00:30 rijden er gewoon nog auto's rond op de camping mag tot 23:00 en het is nog heel remoerig op de camping stilte kennen ze niet .het sanitair is om te janken en is echt toe aan vervanging , zwarte schimmel zit tussen de douchetegels en de de kranen zitten onder de kalk. Schoonmaken kunnen ze ook niet blijkt, er zit overal haar aan de wanden van de douchjes ,de ontlasting zit op de brillen zelf bloed bij de vrouwen er wordt drie keer per dag schoongemaakt wordt gezegd met de ogen dicht na mijn mening, je kunt niet zien dat ze schoon hebben gemaakt, dat wordt douchenmet slippers aan. Zie mij iedere review op google

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Strand in Jabbeke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.