Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Passant

BelgiëWest VlaanderenJabbeke

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Passant voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 6 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over De Passant

• 10Gesine Acker12-07-2017

Einfach fantastisch

Eine absolut großartige Unterkunft mit super netten Gastgebern, die ihren Gästen jeden Wunsch von den Augen ablesen. Die Zimmer sauber und geschmackvoll eingerichtet, ein gepflegter Garten steht auch den Gästen zur Verfügung und das Frühstück vom Feinsten.

• 9Loes14-08-2016

Gezellige B&B

Zeer gastvrij en erg vriendelijke eigenaren. Mooie kamer en prima ligging. Voor herhaling vatbaar

• 10Jos en Willeke Roemaat25-08-2011

Zeer vriendelijke mensen.

Wij hebben een lang weekend doorgebracht in B&B de Passant/Jabbeke.. Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen. Letterlijk alles werd voor ons geregeld. Johann maakte zelfs voor ons de fietsroutes o.a. naar Brugge, Oostende en een kastelenroute.. Het ontbijt in de woonkamer was van perfect ..Alles erop en eraan. Clara vroeg iedere dag aan ons of wel alles in orde was.. Wij hebben een fantastisch weekend gehad en zullen volgend jaar zeker weer naar Jabbeke terug keren voor een lekker lang weekend aan de belgische kust. Jos en Willeke

• 10Hans en Bernadette05-06-2011

Er blijft niets te wensen over!

Clara en Johan hebben niets nagelaten om het hun gasten naar de zin te maken. Dit varieert van een meer dan voortreffelijk ontbijt tot en met de details van een afzonderlijk oplaadpunt voor jouw electrische fiets. Alles is tot in de puntjes verzorgd door deze warme, gastvrije mensen. Informatie over de omgeving is aanwezig en je krijgt goede tips. De uitvalsbasis is zeer gunstig. Per fiets zijn zowel Brugge als de zee goed bereikbaar.

• 9john en renee Onderwater14-07-2009

Prettig verblijf!

We hebben een aantal dagen verbleven in Bed en Breakfast De Passant en dit is ons heel goed bevallen. Een mooie, schone kamer en badkamer, elke dag een heerlijk ontbijt en een vriendelijke gastvrouw. We hadden prachtig weer en hebben genoten van wandelen, fietsen, een bezoekje aan Brugge en uitwaaien aan de kust. Het Bed en Breakfast ligt in een rustige wijk van Jabbeke. De nodige informatie over uitjes en uit eten in de omgeving is aanwezig en we kregen leuke tips van de eigenaars van De Passant. Een aanrader!

John en Renee

• 10Delphine09-07-2009

Genieten!

Ons verblijf was lekker ontspannend en we hebben genoten van de rust die er heerst! Zeker een aanrader.

Bed & Breakfast De Passant info

Het complex