Géén boekingskosten

De Kastanjeboom

Bed & Breakfast
BelgiëWest VlaanderenJabbeke

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Kastanjeboom voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over De Kastanjeboom

• 9Mw. Peters van Ton04-08-2018

Perfecte locatie voor een weekendje Brugge/Knokke.

We werden ontvangen door een aardig stel en gelijk gaven ze veel informatie over Brugge en andere bezienswaardigheden. De kamer was perfect, met een eigen terras. Kamer was schoon. Ontbijt werd uitgeserveerd en was over de top.

• 10Louis-Mattheeuwse01-09-2015

Warme ontvangst

We zijn hier twee nachten geweest en werden heel vriendelijk ontvangen. De kamer was superschoon. Als attentie lag er een klein bloemboeketje op de hoofdkussens. Ook een klein vaasje bloemen op het nachtkastje 's-Morgens werd het ontbijt geserveerd bij de eigenaren in de huiskamer. Dit was werkelijk fantastisch! De tafel heel mooi gedekt, elke morgen een ander servies. Een compleet ontbijt met plaatselijke, biologische producten. Ideaal gelegen tussen de kust en Brugge. Een aanrader!

• 10Jan24-09-2013

Goede B&B en zeer verzorgt

De Kastanjeboom in Jabekke is een zeer goed B&B. Zeer spontaan en vriendelijk echtaar die een zeer goed en verzorgt B&B runnen. We verbleven er 4 dagen en elke dag was het ontbijt weer anders en goed verzorgt. Kamer 2 was boven en was zeer schoon en opgeruimd en bedden waren elke dag weer netjes opgemaakt. Goede gastvrijheid omdat de kamers naast het huis liggen. Het enige min puntje was het internet maar dit wordt opgelost en veranderd.

• 8Jan06-08-2013

Heerlijk Vlaams uitgebreid ontbijt

We hadden kamer 2, hierbij is het toilet en douche beneden en slaap je boven. Extra bed is goed te doen in deze kamer. Vriendelijk ontvangst door echtpaar en uitgebreid infopakket. Advies voor restaurant gekregen, zeer tevreden. Goede uitvalbasis voor Brugge en Plopsaland(40min). Zeer rustig gelegen, geen restaurant op loopafstand.

• 9Martina Kinders09-02-2013

ideaal, ontspannend, gezellig

We hadden een heel leuk weekend in de Kastanjeboom in Jabbeke. De twee kamers zijn ideaal voor een klein groepje of een gezin (zoals wij). Het was ideaal om de de turnwedstrijd in Jabbeke bij te wonen en daarna te gaan wandelen en zee. Het gezin van de BenB was heel kindvriendelijk en zorgde voor een heerlijk ontbijt met zelfgemaakte producten. We kregen goede info over eetgelegenheden in de buurt en tijdens de leuke babbels ook al tips voor onze volgende vakantie. In de zomer denk ik dat het er heerlijk is om te fietsen in de buurt. Misschien tot een volgende keer Herman, Martina, Lisa en Meme

• 9Olga Post-Zurel06-06-2012

uitstekende B&B

Gastvrij onthaal in een groene rustige omgeving. Grote kamer, prima badkamer. Uitmuntend ontbijt. We waren er 3 nachten en elke ochtend waren er weer andere dingen bij het ontbijt

• 9goezi22-01-2012

heel aangenaam verblijf

B&b de kastanjeboom is zeer rustig gelegen in het groen en dicht bij het centrum van Brugge. Het onthaal is warm en er heersy een zeer huiselijke sfeer. De kamer was tip top in orde, ze voldeed aan alle wensen. Het ontbijt was vers en zeer uitgebreid. Kortom deze bed & breakfast is prijs / kwaliteit een aanrader!

Bed & Breakfast De Kastanjeboom info

Het complex