Reviews over Izegem

• 7Nadine P16-09-2016

we komen terug

Wij houden van fietsen daarom komen wij ook terug. We hebben onze vaste slaapplaats al gevonden in Izegem B&B Huyze Filez en daar zijn wij zeer tevreden over. Izegem zelf was voor ons niet zo interessant maar dat hield ons niet tegen om te genieten van onze vrije dagen.

• 6Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in september 2016

• 8Ivo HUYBRECHTS08-05-2016

Verrassend groen!

Izegem, vroeger zou ik er nooit aan gedacht hebben daar te verblijven. Ik dacht dat daar veel industrie was. Na enkele fietstochtjes in de omgeving moet ik mijn mening grondig herzien. Groene omgeving, ideaal voor fietstochtjes. Shoppingsteden als Roeselare en Kortrijk liggen niet veraf. En ook Ieper is niet zo ver af. Op de Grote Markt vind je een rits aan drank- en eetgelegenheden. In de winkelstraat vond ik wel wat leegstand.

• 8Sfeer in stad
    • 10Omgeving