Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Yoake

BelgiëWest VlaanderenIeper

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Yoake voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 41 reviews

Meer bed & breakfast info

41 Reviews over Yoake

• 10Anne Marie22-09-2016

Een absolute aanrader!

Net een heerlijk verblijf gehad, de gastvrouw en gastheer zijn lieve attente mensen. De kamer was zeer schoon, ontbijt op de kamer was top! De volgende keer blijven we wat langer en plannen we de wellness :). Kijk daarvoor hun site. En op de kamer kun je een lekkere Westvleteren drinken!

• 9Deklerck06-03-2016

Een Oase van rust !

Een aangename B&B met een heel vriendelijke gastheer. Mooie kamers,lekker ontbijt en heel aangename Welness.

• 8ideale ligging25-08-2015

Zeer goed

Wij hebben er 5 dagen gelogeerd om deel te nemen aan de 4-d van de Ijzer. Wij kregen de avond ervoor een ontbijtkorf op de kamer omdat we om 6u moesten ontbijten om tijdig de bus te halen. Totaal geen probleem voor de gastheer. De laatste 2dagen heeft hij voor ons vroeger als 8u het ontbijt klaargemaakt. Lekker vers gebakken broodjes !! Zeer proper, onze kamer en badkamer was erg ruim, mooi ingericht. Gastheer en gastvrouw zijn ook erg vriendelijk. Het ligt in het centrum van Ieper en toch zo dat je geen enkele hinder van lawaai of zo is. Voor ons was het een ideale ligging !

• 10nick.becquevort119-05-2013

I was very wellcome. Very nice spacious rooms with all comfort. The private SPA was first class. Delicious breakfast. Very friendly owner.

• 9kenk25-12-2012

geweldig

Wat een warm welkom , je voelt je meteen thuis . Zeer prachtige kamers met een uitstekend ontbijt . Alles binnen loop afstand van het centrum .

• 7sandra19-10-2012

Meer van verwacht

we hadden de romantische kamer geboekt, maar veel romantiek heb ik niet gezien, ik voelde me eerder in een Ikea zaak. De kamer ligt sous-terre en ruikt enorm naar het vocht. Je kan niets in de schuiven leggen want ze ruiken enorm vies. De douche oogt speciaal maar is niet practisch. Bij romantisch stel ik me ook een groot bad voor maar er was enkel de douche. Het ontbijt was weinig en zeer eenvoudig, koffie en thee moest je zelf maken. Ik heb al veel betere B&B's gezien!

• 9Cliff & Ellen03-10-2011

een echte aanrader!!

eigenaars zijn heel vriendelijke mensen en de service is echt prima! Wij mochten overnachten in de romantische kamer, heel ruime en gezellige kamer. Ontbijt prima verzorgd en in de wellness-ruimte was het zalig genieten.

• 10Bruinsma22-09-2011

subliem!!

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Adembenemende kamer en schitterende wellness-spa. Wij hebben er enorm van genoten en komen zeker terug voor de andere kamer. Bedankt!

• 9delphine11-09-2011

prachtig

perfect om eens te kunnen genieten, ontspannen,...

• 10Quinten&Lien23-07-2011

The place to be to relax & enjoy!

Yoaké is in één woord: RELAX! Wij zijn er dit jaar 2 keer geweest omdat het gewoon de moeite waard is! We werden altijd vriendelijk ontvangen en kregen een uitgebreide uitleg over de Bed & Breakfast en de omgeving. De romantische kamer is zo gezellig en verzorgd, de wellness is puur genieten en het is het mooiste wat mijn vriend en ik al ooit hebben gezien. Het ontbijt is uitgebreid en echt lekker! Kortom een grote aanrader voor iedereen, jong en oud! Bedankt Liesbet & Miquel voor het zalige verblijf!

Groetjes Quinten & Lien.

Bed & Breakfast Yoake info