Bed and Breakfast

40 reviews over Bed and Breakfast Yoake in het Nederlands

Een absolute aanrader!

Anne Marie
22-9-2016

Net een heerlijk verblijf gehad, de gastvrouw en gastheer zijn lieve attente mensen. De kamer was zeer schoon, ontbijt op de kamer was top! De volgende keer blijven we wat langer en plannen we de wellness :). Kijk daarvoor hun site. En op de kamer kun je een lekkere Westvleteren drinken!

Gereisd Met partner in september 2016

Een Oase van rust !

Deklerck
6-3-2016

Een aangename B&B met een heel vriendelijke gastheer. Mooie kamers,lekker ontbijt en heel aangename Welness.

Gereisd Met partner in maart 2016

Zeer goed

ideale ligging
25-8-2015

Wij hebben er 5 dagen gelogeerd om deel te nemen aan de 4-d van de Ijzer. Wij kregen de avond ervoor een ontbijtkorf op de kamer omdat we om 6u moesten ontbijten om tijdig de bus te halen. Totaal geen probleem voor de gastheer. De laatste 2dagen heeft hij voor ons vroeger als 8u het ontbijt klaargemaakt. Lekker vers gebakken broodjes !! Zeer proper, onze kamer en badkamer was erg ruim, mooi ingericht. Gastheer en gastvrouw zijn ook erg vriendelijk. Het ligt in het centrum van Ieper en toch zo dat je geen enkele hinder van lawaai of zo is. Voor ons was het een ideale ligging !

Gereisd Met partner in augustus 2015

nick.becquevort1
19-5-2013

I was very wellcome. Very nice spacious rooms with all comfort. The private SPA was first class. Delicious breakfast. Very friendly owner.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

kenk
25-12-2012

Wat een warm welkom , je voelt je meteen thuis . Zeer prachtige kamers met een uitstekend ontbijt . Alles binnen loop afstand van het centrum .

Gereisd Met partner in Mon Dec 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meer van verwacht

sandra
19-10-2012

we hadden de romantische kamer geboekt, maar veel romantiek heb ik niet gezien, ik voelde me eerder in een Ikea zaak. De kamer ligt sous-terre en ruikt enorm naar het vocht. Je kan niets in de schuiven leggen want ze ruiken enorm vies. De douche oogt speciaal maar is niet practisch. Bij romantisch stel ik me ook een groot bad voor maar er was enkel de douche. Het ontbijt was weinig en zeer eenvoudig, koffie en thee moest je zelf maken. Ik heb al veel betere B&B's gezien!

Gereisd Met partner in oktober 2012

een echte aanrader!!

Cliff & Ellen
3-10-2011

eigenaars zijn heel vriendelijke mensen en de service is echt prima! Wij mochten overnachten in de romantische kamer, heel ruime en gezellige kamer. Ontbijt prima verzorgd en in de wellness-ruimte was het zalig genieten.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

subliem!!

Bruinsma
22-9-2011

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Adembenemende kamer en schitterende wellness-spa. Wij hebben er enorm van genoten en komen zeker terug voor de andere kamer. Bedankt!

Gereisd Met partner in september 2011

prachtig

delphine
11-9-2011

perfect om eens te kunnen genieten, ontspannen,...

Gereisd Met partner in Fri Sep 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

The place to be to relax & enjoy!

Quinten&Lien
23-7-2011

Yoaké is in één woord: RELAX! Wij zijn er dit jaar 2 keer geweest omdat het gewoon de moeite waard is! We werden altijd vriendelijk ontvangen en kregen een uitgebreide uitleg over de Bed & Breakfast en de omgeving. De romantische kamer is zo gezellig en verzorgd, de wellness is puur genieten en het is het mooiste wat mijn vriend en ik al ooit hebben gezien. Het ontbijt is uitgebreid en echt lekker! Kortom een grote aanrader voor iedereen, jong en oud! Bedankt Liesbet & Miquel voor het zalige verblijf!

Groetjes Quinten & Lien.

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Yoake in Ieper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Yoake zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.