Géén boekingskosten

Bed & Breakfast The Protea

BelgiëWest VlaanderenIeper

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast The Protea voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews

8.3FantastischScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

3 Reviews over The Protea

• 8Albert Brokken en Jan Lepoeter08-06-2019

Bezoek meer dan waard

We waren in 2018 in the Protea en hadden op ons "verlanglijstje " weer terug te gaan. Weer naar volle tevredenheid.Gastvrouw Ann en haar man Alain hebben ons weer in de "watten "gelegd.Niets was teveel en "kijken"weer terug op een fijn verblijf.Zeer geschikt voor mensen ,die slecht ter been zijn.1 grote kamer,aangepast,zonder drempels en een aangepaste badkamer. De kamers zijn schoon en je kunt door eigen ingang via de poort zo naar de doorgaande weg.Weer onder de indruk van de " Last Post ",een elke avond indrukwekkende herdenking van de Groote Oorlog 14-18.In Ieper kun je prima eten,hadden bij "Petrus ",brasserie op de Grote Markt heel goed gegeten.We gaan zeker terug,dan met onze vrienden,want willen deze ervaring met meerderen " delen".

• 9Albert Brokken en Jan Lepoeter04-06-2018

Geweldig!

We waren 4 nachten in B&B the Protea in de buurt van Ieper,in het dorp Geluveld.Werden zeer gastvrij ontvangen,persoonlijke aandacht ,prima kamer met van alle gemakken voorzien,schoon en goede bedden en een prima ontbijt.

• 8Mathieu09-08-2012

gastvriendelijk en goed startpunt

De kamer is netjes en heeft een grote kast om je spullen in op te bergen. De bedden zijn goed, we hebben heerlijk geslapen. Buiten is het heerlijk stil. De kamer grenst aan een beschutte tuin, waar je door een schuifdeur kan komen. Je krijgt genoeg handdoeken elke dag. De wastafel is wat te klein. Het ontbijt is erg goed! De gastvrouw doet elke dag haar best: elke dag een fruitbordje om mee te starten, en de ene dag is er zalm, de andere dag kun je een gebakken eitje met spek krijgen. Verder genoeg keus uit brood, kaas, worst, yoghurt, ontbijtgranen, koffie, thee, sap. Het ontbijt is net zo goed als in een 4 hotel. De gastheer weet veel over de Eerste Wereldoorlog. Hij kan vertellen wat interessant is te bezoeken of je meenemen op een rondleiding. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt, we hadden ons thuis als goed voorbereid van wat we wilden bezoeken. Je kan fietsen huren, de gastenkamer ligt op fietsafstand van Ieper. Op de fiets naar Ieper en de stad verkennen is erg leuk.

Bed & Breakfast The Protea info

Het complex