Hotel Old Tom

Hotel Old Tom
3,9

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Old Tom in het Nederlands

Oude boel maar wel proper

Bruno
15-10-2017

Een zeer oud hotel (hoewel het max 100 jaar kan zijn) met rommelige kamer. Kluwen van TV draden, oude TL lampen boven het bed, geen TV bedieningskastje te vinden, geen mogelijkheid om de kamer te verduisteren, oude deur die heel eenvoudig open te breken is...kortom de kamer is een totale afknapper. Wel hygienisch ok en vriendelijke mensen.

Ik ga er nooit meer. Ik wil waar voor mijn geld.

Drama

Kees van der Velde
17-2-2014

1 Nachtje hier geweest, geef mij maar de Hollandse schone en nette kamers. Wat een vieze smoezelige oude bende is het hier zeg! Duur ook nog eens!

Gezellig proper hotel voor maar 1 ster te hebben

ellen_premereur
14-9-2013

De vorige recensie klopt niet. Dit is een oud hotel met maar 1 ster, dus kan je geen 5 sterren luxe verwachten. De inrichting is oud, maar dat heeft zijn charmes, het heet dan ook Old Tom. De kamers waren proper en de badkamers waren vernieuwd, dus alles op en aan. Ik vond het zelfs properder dan in sommige 5 sterren hotels. De eigenaars zijn super vriendelijke mensen met veel kennis over de streek. Wij boekten half pension en het eten was dik in orde. De menenpoort is nog geen 5 minuten wandelen. De ligging is perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Tom in Ieper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Tom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.