Appartement Old Saxo

1 review over Appartement Old Saxo in het Nederlands

Een verzorgde plek

Anneke de Klerk en Paulus van Mansfeld
    28-9-2016

Het beneden appartement is ruim, op het kale plaatsje zijn geen tuinstoelen. De inrichting is niet mijn smaak. Het was netjes maar de details waren niet echt schoon, bv laatjes . De badkamer is best groot maar de douche zelf is heel krap. Er zijn fietsen te huur, jekon de eigen fietsen binnen zetten. We hadden een aangenaam verblijf midden in de stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Old Saxo in Ieper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Old Saxo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.