Hotel Novotel Ieper Centrum

Hotel Novotel Ieper Centrum

8.2Fantastisch

België, West Vlaanderen, Ieper

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Ieper Centrum voor je op een rij gezet:

• Sauna

61 reviews over Hotel Novotel Ieper Centrum

• 7jannie09-03-2007

erg goed dicht. by plopseland kindvriendelijk.

Gereisd in maart 2007

• 9leo en marij bruens30-12-2006

Net terug van 3 dagen Ieper.Zeer tevreden over het novotel!Vriendelijke ontvangst aan receptie.Keurige,ruime kamer.Ontbijt was prima verzorgd!!Vlakbij het centrum...fijne kerstsfeer!! Aanrader voor een hapje en een drankje:"HET LEETVERMAAK"! Het Novotel is beslist een aanrader!!

Gereisd met partner in december 2006

• 9fam. de vries03-09-2006

Prima hotel voor een nachtje weg. Mooie kamer, schoon, niet ruim, maar goed genoeg. Voor kinderen perfect hotel. Parkeren inderdaad op het pleintje naast het hotel. Enig minpuntje is dat het ontbijt rommelig was. Veel dingen waren op, terwijl we redelijk op tijd waren. Werd wel bijgevuld, maar duurde wat lang. Hadden van alles wat, maar niet veel keus.

Gereisd met familie in september 2006

• 8Marc05-08-2006

Goed Hotel, ligt prima t.o.v. het centrum van Ieper. Psrkeren kan gratis op het pleintje direct naast het hotel. Mooie ruime familiekamer. Ontbijt was prima verzorgt en lekker. Van de rest van de faciliteiten van het hotel hebben we geen gebruik gemaakt dus daar heb ik geen oordeel over. Pizza en grilrestaurant om het hoek is een aanrader.

Gereisd in augustus 2006

• 8Ferry11-05-2006

Leuk hotel en inderdaad heel kindvriendelijk. In de foyer staat een speelhuisje met Legotafel en een Playstation voor de wat oudere kinderen.Bediening is prima in orde en ze doen ook moeite om wat leuks te vinden als het buiten staat te plenzen. Parkeren kan gratis op het pleintje naast het hotel zodat je die dure hotelparking niet nodig hebt (als er natuurlijk plaats is op het pleintje) Bellewaerde is 10 minuutjes rijden vanaf het hotel en Plopsaland haal je in 40 minuten (mits er geen vele wegwerkzaamheden uitgevoerd worden). Ontbijt is goed en dankzij de grote speelkamer die bij de ontbijtzaal ligt doe je dat ook rustig zodat mensen zonder kinderen ook rustig kunnen ontbijten. Dineren in het hotel was wat minder omdat tot 2 keer toe het gewenste dessert niet aanwezig of op was.(toen maar koffie genomen)

Gereisd in mei 2006

• 9Robin02-02-2006

Top hotel als je met kinderen bent meer kan ik er niet van zeggen de cijfers zeggen genoeg denk ik

Gereisd met vrienden in augustus 2004

• 9Diana03-12-2005

Wij zijn met 2 kinderen voor plopsaland naar belgie gegaan. We waren onder de indruk van de kwaliteit en de kindvriendelijkheid en hebben spontaan een nacht bijgeboekt om ook Iper verder te kunnen bekijken. Ook de kinderen zeer enthousiast. Wij komen hier zeker weer.

Gereisd in december 2005

• 9Joleco05-08-2005

Een zeer kindvriendelijk hotel (idd grote speelkamer to restaurant), schone kamers en vriendelijk personeel. Minpuntje is het ontbijt, te kleine ruimte en ontbijtbuffet is verdeeld over 3 plekken waardoor je niet gelijk ziet wat er allemaal staat. Rommelig. Verder prima ligging in het stadje en zeer goed gelegen als je naar Plopsaland wilt. Kaartjes in het hotel te koop waardoor je 3 euro pp uitspaart en bij de kassa in plopsaland door kan lopen. Perfect dus!

Gereisd in augustus 2005

• 8Piet en Henriette29-07-2005

Wij zijn met de kinderen en de kleinkinderen naar dit hotel geweest het was er prima een hotel wat gericht was voor kinder en ze hadden een speelhoek waar de kinderen zich goed konden vermaken keurig alles bediening heel vriendelijk en goed gelegen voor uitstapjes o.a naar Plopseland en de zee.

Gereisd in juli 2005

• 8Linda Weevers28-05-2004

Dit hotel is ons erg goed bevallen. Wij waren hier met onze zoon van 2 jaar, waar dit hotel uitermate geschikt voor is. Voor de (kleine) kinderen een ideale speelzaal t.o. het restaurant, vlakbij de zithoek. Zodat ouders op hun gemak kunnen eten en kinderen op hun gemak kunnen spelen. De kamers zijn ook erg mooi. Kortom, ideaal hotel voor zo'n Plopsalandarrangement. 28-05-2004

Gereisd in mei 2004

Hotel Novotel Ieper Centrum info