Hotel Novotel Ieper Centrum

Hotel Novotel Ieper Centrum

8.2Fantastisch

België, West Vlaanderen, Ieper

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Ieper Centrum voor je op een rij gezet:

• Sauna

61 reviews over Hotel Novotel Ieper Centrum

• 8MStreefland01-09-2008

Geweldig prettig hotel

Prettig hotel de kinderen zijn er echt welkom. Eten niet heel veel keus, maar wel goed.

Gereisd met familie in september 2008

• 9esther20-08-2008

voor herhaling vatbaar

Wij hadden dit hotel geboekt via een reisorg. omdat wij naar plopsaland wilde met onze kinderen van 4 en 6 jaar oud. Wij kwamen iets vroeger dan 14.00 uur aan en konden gelijk de kamer op. De kinderen kregen een leuk beertje. De kamer zag er schoon en netjes uit. Badkamer erg netjes en een apart toilet. Beneden was er een grote zaal ingericht voor de kinderen waar ze heerlijk konden spelen. Ideaal bij het ontbijt, wij konden nog lekker even koffie drinken en zij lekker spelen. Ga voor het avondeten gezellig naar het grote plein wat om de hoek ligt. Je kan hier heerlijk en gezellig eten. Er wordt veel rekening gehouden met de kinderen, veel kindermenu's. Een aanrader is markt 22 en de braserrie op de hoek. Polpsaland ligt op een half uurtje rijden dus heel goed te doen. Al met al een hele geslaagde 3 dagen.

• 9fam. duisters20-08-2008

geweldig hotel

Wij zijn net terug van dit hotel en er is echt helemaal niks op aan te merken. Het ontbijt is echt super en wij hebben ook een keer op een avond in het hotel gegeten dit was echt heerlijk. Ze hebben de kindermenu's voor ons aangepast de keuze was niet heel groot maar het was erg lekker. Een aanrader de kids kregen iedere morgen een leuk presentje bij het ontbijt.

• 8van houten16-08-2008

Lekker dichtbij het gezellige centrum

Wij verbleven in kamer 130.Uitzicht van niks,op het dak van de buren.Het plafond zat helemaal vol met doodgemepte insecten echt heel smerig. Gaten in de lakens en erg harde matrassen.2x moeten vragen voor een babybedje.Eten in het hotel hebben wij niet gedaan want de keus was ZEER beperkt.Hebben op het marktplein gegeten echt super gezellig en betaalbaar.Parkeren is een ramp.Vrij parkeren is vaak vol en de parkeerplaats naast het hotel is betaald parkeren.Ook parkeren in de garage van het hotel is kostbaar €10,-per 24 uur.Wij hebben dit hotel geboekt omdat het dichtbij plopsaland ligt dat is ook de enige rede.Weten niet of we nog terugkomen

• 8AvdB10-08-2008

Goed hotel voor een redelijke prijs

Het hotel ligt gunstig, net naast het leuke centrum van Ieper. Er was kermis tijdens mijn verblijf, maar daarvan heb ik niks gemerkt. De meegebrachte oordopjes zijn in de koffer gebleven. Hoewel ik alleen was, kreeg ik toch een 3-persoonskamer. Het ontbijt zat bij de prijs inbegrepen en dat was maar goed ook, want ik vond het geen €16.00 waard. De dames aan de balie waren zeer klantvriendelijk. Mocht ik ooit weer eens in (de buurt van) Ieper moeten zijn zou ik zo weer voor dit hotel kiezen.

Alleen gereisd in augustus 2008

• 8John04-08-2008

Goed hotel maar slechte bar - restaurant

Goed hotel, perfecte ligging en heel kindvriendelijk. Onbijt was prima en speelzaal is super voor de kinderen. Bediening aan de bar, terras is heel slecht. Wij hebben er ook 1x 's avonds gegeten maar dat kan je echt beter niet doen. De bediening was echt heel erg slecht. Het eten kwam niet, de tafels werden niet afgeruimd en we moesten de drankjes zelf maar aan de bar gaan halen (wat ook weer een half uur duurde) en deze moesten dan weer per drankje gelijk afgerekend worden! Als excuus werd aangevoerd dat iemand niet was komen opdagen maar de dag erna hoorde ik de mensen die er zaten er ook over klagen. Verder is het een heel goed hotel.

• 9Ils Willekens25-07-2008

PRIMA KINDVRIENDELIJK HOTEL

prima hotel, nabij de grote markt, toch rustig gelegen, nette kamers, lekker uitgebreid ontbijt, er staat zelfs fristi voor de kindjes - diner is ook prima, voor kinderen is er een 3 gangenkindermenu met drankje voor slechts 10.00eur!. Zeer behulpzaam, en vriendelijke personeel. Heel kindvriendelijk, mijn zoontje mocht bij aankomst al direct een knuffel uitkiezen. Perfect te combineren met Plopsaland of Bellewaerde.

• 9Bianca24-07-2008

Goed, netjes en verzorgd hotel

Wij zijn hier zojuist 2 nachtjes geweest ivm een bezoek aan plopsaland. Hotel is keurig, schoon, badkamer is prima, heerlijke douche ! Apart toilet. Personeel vriendelijk. Ontbijt was goed, ruime keus oa div brood, eieren, yoghurt,vers fruit, versgeperste jus d orange. Div broodbeleg (oa hagelslag) Ideaal de kinderspeelzaal erbij. Avondeten hebben wij niet in het hotel gedaan maar in Ieper centrum op het grote plein (heel gezellig rondom allemaal eettentjes en terrasjes)Ieper is een oude stad zeker leuk om doorheen te wandelen. Geparkeerd op het pleintje naast het hotel (gratis en was plek genoeg). Hoewel je in het centrum zit heb je er geen last van.

• 8Manon21-07-2008

Prima hotel

Hotel geboekt voor een bezoekje aan Plopsaland. Modern hotel met ruime, schone kamers. Zeer kindvriendelijk. Mijn dochtertje werd bij aankomst verrast met een knuffelbeertje. Verder is er een speelruimte ingericht en het personeel gaat leuk om met kinderen. Ontbijt was prima (wel duur, € 16,- p.p.). Eten was redelijk en het duurde maar liefst 45 minuten eer onze bestelling werd geserveerd. De bediening was ietwat knullig. Ieper is een leuk vestingsstadje en het Novotel ligt vlak aan de markt c.q. winkelstraat. Een aanrader dus.

• 8Jordy17-06-2008

Prima hotel. De ontbijtzaal is netjes maar een beetje ongeordend. Het ontbijt is verder redelijk goed. Som sis het wachten op nieuw(e) brood(jes). Ieper is een leuk plaatsje. Aanrader is de Vestingsroute om te wandelen met op het laatst een schitterend gelegen terras aan het water met speelmogelijkheden voor de kids [aanrader]. Verder prima te combineren met kust en plopsaland. Op de terugweg (naar Maastricht) is een bezoekje aan Gent ook zeker de moeite waard.

Gereisd met familie in juni 2008

Hotel Novotel Ieper Centrum info