Hotel Novotel Ieper Centrum

Hotel Novotel Ieper Centrum

8.2Fantastisch

België, West Vlaanderen, Ieper

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Ieper Centrum voor je op een rij gezet:

• Sauna

61 reviews over Hotel Novotel Ieper Centrum

• 8Wilfred13-05-2010

Goed hotel in het centrum

Goed kindvriendelijk hotel. Prima uitvalbasis voor Plopsaland gecombineerd met de cultuur van een stad zoals Ieper. Ligging zeer dicht bij het centrum, parkeren in de nabijheid geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 9Bianca14-01-2010

Fijn hotel in combinatie met Plopsaland

Wij hebben dit hotel geboekt via een touroperator van 30 december t/m 1 januari 2010. We werden uiterst vriendelijk ontvangen aan de receptie door Bianca. De kids (8 en 5) mochten een knuffel uitkiezen, dus dat was meteen een goede binnenkomer. De kamers zijn ruim genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen. In de zomer zou ik deze kamer niet echt aanbevelen (nr. 134), want we keken uit op het dak. Het ontbijt was ook lekker: alles werd goed aangevuld. De kids konden na het ontbijt na de speelzaal, ideaal. Het ligt ongeveer een dik half uur van Plopsaland af, dat is dus ook goed te doen. Wij konden aan het Nieuwjaarsbuffet deelnemen, echter dit was vrij prijzig: € 65,- voor volwassenen en € 32,50 voor de kinderen. De kinderprijs vonden wij veel te veel. Jammer dat men niet bereid was hier iets aan te doen. Samengevat: ik zou de volgende keer als we weer naar Plopsaland gaan, wederom voor Novotel Ieper kiezen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 6kaattheo04-01-2010

ruim voldoende

Novotel Ieper is een modern vormgegeven hotel, met uistekende bedden en ruime kamers. Het enige minpunt vind ik het ontbijt, dit is echt een aanfluiting. De laatste dag kwamen er 2 bussen met engelsen en waren de eieren op, de theepotjes waren op en er werd niks aangevuld. Wel kregen we op onze trouwdag (12,5 jaar getrouwd) een champagne ontbijt aangeboden, dat was wel weer erg attent. Ook konden de kinderen op de computer spelletjes spelen en naar de opa's en oma's mailen en dat helemaal gratis! Al met al leuk voor een paar dagen, alleen houd ik meer van een kleiner knusser hotelletje. Ook de bediening aan de bar was niet echt van het vriendelijke karakter.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8k en k26-12-2009

Gewoon goed

Het is een goed hotel om ieper en omstreken te verkennen . Zoals iedereen al zegt zeer moeilijk om parkeerplaats te vinden . Maar daar hadden wij geen last van was overal rustig . Het personeel is vriendelijk en behulpzaam . Over het eten weet ik niets , want ben ergens anders gaan eten . Een aanrader is de chinees en brasserie HET MOMENT . Ga zeker eens langs bij de PUYDTJE'S om lekkere pate . Wij gaan daar nog wel eens terug .

Gereisd met partner in december 2009

• 8Leandra197514-10-2009

Prima hotel dichtbij het centrum

Een nacht hier verbleven. Goede kamers in een redelijk nieuw hotel. Het hotel is niet bijzonder voor kinderen, al dacht ik dat vooruit wel obv de beoordelingen op Zoover. Voordeel is wel dat er op de kamers nog twee extra bedden staan waardoor kinderen (max 2) eenvoudig op de ouderslaapkamer kunnen slapen. Ontbijt was duur, dus dat hebben we elders genoten in het centrum. Parkeren was EUR 11, niet beveiligd oid want de garagedeur staat steeds open. Buiten parkeren de volgende keer maar, dat is gratis. Ik heb niet de illusie dat het een onveilige buurt is..

We komen nog wel een keer terug hier.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 8Mertens Hilde28-08-2009

Perfect!

We hebben het brouwersarrengement gedaan onder vrienden. We waren uiterst tevreden over dit hotel. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. De prijs was zeker niet teveel voor een kamer met ontbijt en een 4 gangen diner. Voor herhaling vatbaar. Je zit er vlak bij de menenpoort waardoor je maar 5 min moet wandelen om de last post te gaan zien en horen, zeker doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Verkuijl03-06-2009

Goed hotel met een perfecte ligging.

Prima kamers, perfecte ligging, goed restaurant. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij hebben het gecombineerd met Plopsaland, 30 min. rijden. Ieper zelf is een erg leuk stadje.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8Fam. van Thiel20-04-2009

absoluut een aanrader

Speciale kinderspeelkamer naast het restaurant, super!! Personeel is ontzettend aardig. Koffie en thee dagelijks aangevuld op de kamer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 5richard14-02-2009

schandalige prijs/kwaliteit verhouding

Midden febr. (laagseizoen) dit hotel bezocht. Prijs €110,- voor oude/uitgewoonde kamer. Parkeren €10,- extra, Ontbijt € 18,-(!) extra. Wireless internet: extra. Fitness/sauna is echt een aanfluiting. Schandalig slechte prijs/kwaliteits verhouding. (werd ook beaamd door personeel, "maar prijsstelling wordt voorgeschreven door hoofdkantoor) Eten via keuze menu, dat opgewarmd werd uit magnetron. Ik begrijp niets van mensen die dit een goed hotel vinden, echt hier niet boeken!!!!

Zakelijk gereisd in februari 2009

• 9Marga timmermans10-11-2008

super hotel !!!

Wij zijn een weekendje in dit hotel geweest, was echt super. Heel luxe en netjes hotel.Het ontbijt was goed, genoeg keuze, werd op tijd aangevuld. Dit in combinatie met plopsaland, hadden dus een plopsaarrangement geboekt!!! mooie binnenstad... Echt een aanrader.

Gereisd met familie in november 2008

Hotel Novotel Ieper Centrum info