Hotel Novotel Ieper Centrum

Hotel Novotel Ieper Centrum

8.2Fantastisch

België, West Vlaanderen, Ieper

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Ieper Centrum voor je op een rij gezet:

• Sauna

61 reviews over Hotel Novotel Ieper Centrum

• 8Lsc2329-07-2013

Ruime kamer

Nette 3 sterren hotel, ruime nette kamer. Ontbijt niet echt speciaal, goed voor een 3ster. Wij waren hier vanwege Plopsaland de Panne, fijn voor 1 overnachting met kids. Kinderen kregen een presentje bij inchecken en kleurtjes bij ontbijt, dat is mij nog nooit gebeurd!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Alfons03-04-2013

Aangenaam hotel op wandelafstand van het centrum.

Keurig personeel, prima ontbijt. Parkeergarage onder het hotel, gratis wifi. Nette kamer en badkamer. Groot hotel, vlakbij het centrum. Prijs/kwaliteit is in overeenstemming, zeker gezien de locatie. Enige minpunten waren dat het personeel aan de bar moeite had met de drukte en de kapotte douche.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8nero18-10-2012

Prima hotel in nabijheid centrum

Prijs/kwaliteit verhouding is goed voor dit grote hotel in de nabijheid van het mooie centrum van Ieper. De ontvangst is hartelijk. De bediening is supervriendelijk en het avondeten en ontbijt is uit de kunst. Gratis WiFi en parkeergelegenheid onder het hotel. Een aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Joke21-08-2012

Geweldig!

Mijn man en ik hebben hier gelogeerd van 19/8/2012 t.e.m. 21/8/2012. Omdat wij dat weekend getrouwd waren, kregen wij een gratis upgrade naar een superior kamer. Mooi cadeau. De superior kamer is groot genoeg voor 2 personen en was proper. Het ontbijt is uitgebreid. Als je hier met honger van tafel komt, dan ben je een moeilijke eter. Over het avondeten kunnen we niets zeggen omdat we enkele tavernes op de grote markt van Ieper hebben bezocht. Ook daar hebben we geen klagen over. Het personeel van het hotel is super vriendelijk. Echt een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Leo13-08-2012

Aangenaam verblijf

De eerste indruk was meteen positief. Echt een gevoel van ruimte.

Het hotel ligt dicht bij de Grote Markt van Ieper, en op wandelafstand van de historische Menenpoort.

Zowel bij aankomst als vertrek werden we snel en vriendelijk geholpen. Ook het overige personeel begroette je telkens op vriendelijke wijze.

De kamers waren schoon en ruim. De douche mocht misschien wel wat ruimer, en een beter alternatief voor het douchegordijn is welkom.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, met voor elk wat wils.

Een aanrader voor wie een betaalbaar en degelijk hotel zoekt in hartje Ieper.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8patrickendebby18-01-2012

leuk voor een keer

mooi hotel, uitzicht was minder, bed lag heerlijk, lag alleen met 2 kleine kinderen op de kamer leuke speelkamer vlakbij restaurant voor de kinderen,eten is erg goed, personeel is behulpzaam, alleen erg duur

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Maarten14-12-2011

Heerlijk hotel, midden in het centrum

Het Novotel in Ieper is een heerlijk hotel. De bedden zijn comfortabel. De lobby en het ontbijtgedeelte zijn heerlijk licht. Erg vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 6Pascal Vermeulen02-09-2010

Aardig

Net terug na "Plopsa" arrangement van 2 dagen met 3 kinderen (1 + 3 + 8)

Hotel is een partnerhotel van Plopsaland, maar hou dat betekent wel 50 minuten rijden naar het park. De kindvriendelijkheid kwam terug in het uitzoeken van een speeltje bij inchecken en een speelzaal. Deze had meer aangekleed mogen worden ipv een donkere, standaard vergaderzaal waar nu een PS2 en klein speelgoed was neergezet ; ik zou ook de stopcontacten even kindveilig maken. In de lobby staat ook nog een spelcomputer.

Bij het avondeten (eenvoudig kleine menukaart) moesten wij wachten ondanks weinig gasten. Borden waren heet, maar gewoon bij de kinderen gezet en er was geen kinderbestek. Kortom, niet kindvriendelijk. Het opwarmen van een flesje vroeg vervolgens om ijsklontjes en een half uur afkoelen ... oeps. De servicegerichtheid aan de balie was heel goed. Jammer dat ze niet wisten dat het steakhouse/pizzeria om de hoek wel op je kamer bezorgd : leuk voor een pizza picknick met de kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Nancy13-08-2010

Leuk hotel

Hadden hotel direct geboekt en gaat goed. Hadden het Plopsa arrangement, is inclusief 2 entreekaarten en avondeten dus is dan voordelig. Is wel nog een stuk rijden naar Plopsa en als je hotel direct in de panne hebt vermijd je file op de oprit. Ontbijtbuffet zeer goed, avondeten ook goed maar beperkt en hebben zeer lang moeten wachten op hoofdgerecht (1 kok). Familiekamer ook goed met 1 2-persoonsbed en 1 losse bedbanken. Omdat er kermis in de stad was konden wij absoluut nergens in buurt parkeren, dus overdekt betaald geparkeerd bij hotel voor 11 euro. Zeer kindvriendelijk vooral door speelkamer bij het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7SJS21-05-2010

Superkindvriendelijk

Super kindvriendelijk hotel. Via een hotelarrangement geboekt met overnachting en toegang Plopsaland. Hotel ligt in een zijstraat van het grote plein. Hotel ziet er netjes uit. Kamers ook netjes. badkamer netjes. Ontbijtbuffet was goed: verse sappen, diverse broodjes, yoghurtjes, vleeswaren, vers fruit etc etc. Dochter heeft zich erg vermaakt in de speelruimte van het hotel. Mochten wij ooit weer naar Plopsaland gaan, dan komen wij zeker terug in dit hotel. Hotel ligt een half uurtje rijden van plopsa vandaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Hotel Novotel Ieper Centrum info