Hotel Kasteelhof 't Hooghe

Hotel Kasteelhof 't Hooghe

8.1Fantastisch

België, West Vlaanderen, Ieper

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteelhof 't Hooghe voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Kasteelhof 't Hooghe

• 8Leonie25-02-2020

Leuk voor herhaling vatbaar

alles klopte een leuk hotel met sporen van wo 1 op het terrein ook hadden we een hele mooie kamer in het nieuwe gebouw. Lekker ontbijt. Zelfs onze hond mocht gewoon in de kamer eten. een minpunt is dat je de grote weg erg goed hoort.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2018
    9Geert29-06-2018

3 nachten geslapen in de nieuwbouw als je binnenkom ruik en zie je de properheid (pluim voor de onderhoud mensen). Ontbijt niet heel uitgebreid maar alles wat je nodig hebt en super vers ,verschillende soorten brood ,pistoles stokbrood verse koffiekoeken .verschillende soorten kaas ,vlees ,vers fruit . Menukaart beperk maar alles wat we 3 dagen gegeten hebben was heel lekker en voor grote eters meer dan voldoende .mooie omgeving om te fietsen en 1ste wereld oorlog te ontdekken . Dit is een adres om te onthouden.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Tom DR12-06-2017

Twee keer verbleven, twee verschillende ervaringen

Wij zijn hier in januari '17 geweest, en waren toen laaiend enthousiast. De eigenaar was toen op vakantie, maar het hotel had alles wat een hotel moet hebben (rust, goede ligging, parking aan hotel, vriendelijke ontvangst door ouders van de eigenaar + suggesties uitstappen, restaurants, goed ontbijt ...).

Door die goede ervaring hadden we dus opnieuw een weekend geboekt in juni '17. Helaas waren er ook een twintigtal Engelse motorijders in het hotel (ook zoals wij in het bijgebouw) aanwezig. Op zich geen probleem, ware het niet dat zij tot een stuk in de nacht alcoholische drank nuttigden in het hotel - en het nadien nodig vonden om heel de gang op stelten te zetten. Niet leuk als je uren wakker ligt en midden in de nacht (ene keer 01.30u, andere keer 03.30u) de gang op moet omdat het lawaai blijft duren.

Natuurlijk kies je als eigenaar niet wie bij je komt reserveren, maar totaal niets doen en het onderwerp mijden komt ook niet goed over voor de andere gasten.

Voor mij dus geen derde keer, al is het zeker wel een uitstekend hotel als er geen luidruchtige gasten verblijven!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8rita29-04-2017

Goed hotel

Goed hotel. Ruime drie persoonskamer in de nieuwbouw. Nieuwbouw modern, netjes, ruime douche/badkamer. Goed ontbijt. Gezellige tearoom. Geschiedenis letterlijk in de tuin. Gelegen naast het museum T hooghe. Op korte afstand van Ieper. Alle bezienswaardigheden van de eerste wereldoorlog in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 8Sandra16-09-2016

Alles naar wens

Goed gelegen, lekker eten, rustig, heel proper en vriendelijk. Waren hier 2 nachten om de omgeving te verkennen. Slapen achteraan in oud gedeelte is wel rustig...zelfs schapen en hertjes in de tuin. Wij misten enkel een paar rustige ligbedden in de mooie groene tuin voor als je terugkomt van een uitstap en je nog wat wil genieten van de zon.

Gereisd met partner in september 2016

• 9bea.waegemans20-06-2016

Heel goed...

zijn hier lang weekend geweest en hadden een kamer op het prachtig domein in de nieuwe vleugel. Eigenaars en personeel zeer vriendelijk, ontbijtbuffet en diner zijn ok en op de kaart staan ook diverse streekbieren! Een aanrader want alles is dichtbij om Ieper en omgeving te verkennen!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Anneke324106-08-2015

Een aanrader!!!

Geweldig hotel met vriendelijk personeel, uitstekende kamer, lekker eten en prachtige omgeving. Goede uitvalsbasis om al het moois en indrukwekkends van Ieper te ontdekken

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Karine29-06-2015

goed hotel

We verbleven hier voor 1 nacht, en waren blij verrast. We kregen één van de nieuwe kamers in de bijvleugel. mooie grote kamer, met praktische badkamer. De eigenaar vroeg ons of we naar 'de last post' gingen kijken, en eigenlijk tégen zijn eigen 'winkel' raadde hij ons aan om dan in Ieper zélf te gaan dineren. Dit vonden we een fijn gebaar! Ontbijt: lekker, alles aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Gert-jan13-05-2014

Leuk oud Engels ogend hotel

Leuk hotel. Beetje klassiek ogend maar met alle comfort van nu. Prima kamers met gratis wifi, flat screen tv en bad en douche. Het restaurant heeft een eenvoudige maar smaakvolle kaart. Vriendelijk personeel. Echt prima voor een bezoek aan Ieper. Ze hebben zelf de loopgraven die aan het hotel grenzen bewaard in een soort mini open lucht museum. Erg leuk voor een wandelingetje na het eten. Prijs is ook erg gunstig.

Zakelijk gereisd in mei 2014

• 7pvelzen01-12-2013

Sfeervolle combinatie modern en antiek

Sfeervolle ambiance op historische locatie. Kamers groot, schoon en ingericht volgens een smaakvolle combinatie tussen modern en ouwe meuk. Veel Eerste Wereldoorlog-parafernalia te zien. Service is goed, ontbijt en diner ook. Minpuntje was dat er op sommige plaatsen enkele beglazing is waardoor de kamer lastig warm te stoken is. En gangen zijn een beetje gehorig

Gereisd met partner in november 2013

Hotel Kasteelhof 't Hooghe info