Camping Jeugdstadion

Camping Jeugdstadion

7.6Goed

België, West Vlaanderen, Ieper

Op vakantie geweest naar Jeugdstadion?

7.6Goed

Meer camping info

13 reviews over Camping Jeugdstadion

• 2019
    9Peter Deweirdt31-03-2019

voor herhaling vatbaar!

supercamping met een heel vriendelijke en behulpzame mvr aan het onthaal!bedankt!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    2Rayan13-05-2018

Matige camping

Redelijke camping voor de prijs die je betaalt. Wij stonden op het tentenveld. Er was ons verteld en dat valt ook te lezen dat groepen niet toegestaan was op de camping. Toch was er een flink gedeelte afgezet, gereserveerd voor een groep Engelse bikers. Mensen die met de tent kamperen, mogen de auto niet op op het veld parkeren. Maar er is totaal geen goede plek om je auto te kunnen parkeren. Wat als gevolg heeft dat er regelmatig boze bussen staan te claxoneren. Omdat ze er niet langs kunnen. Mar vooral het sanitair was dramatisch. De douches in het achterste gebouw zijn ronduit ranzig. Er zit letterlijk een dikke laag zwarte schimmel op het plafond. Een dame uit ons gezelschap is zelfs bijna gewond geraakt omdat het plafond en tegels spontaan naar beneden kwamen. Een anders dame heeft een uur vast gezeten op het toilet omdat het slot niet open wou. Toen bleek er gloednieuw sanitair te zijn maar dit werd bij topdrukte dicht gehouden.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Hezerkes01-05-2018

Ideaal voor bezoek aan ieper

Zeer goede camping prijs kwaliteit,uitstekende ligging voor bezoek aan ieper,alles is netjes geregeld wanneer men gereserveerd heeft,douches en toiletten proper en alles aanwezig,de plaatsen zijn ruim en er heerst een relaxte sfeer,wij hadden er een zeer leuk verblijf!!!

Gereisd met partner in april 2018

• 7The Knight03-02-2018

accomodatie goed alleen camper met aanhanger niet!

Kleine camping dus vol altijd reserveren gewenst camperplaatsen buiten camping beschikbaar maar bij het zien van onze aanhanger mochten wij daar niet op. Toen maar uitgeweken naar camping Ypra in Kemmel 10 km.verder mooie grote camping goed ontvangen dit was het eerste weekend van sept. Dus ook druk vanwege de mega brocante in Lille en op zondag de grote rommelmarkt in Kemmel.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

3Goede doorreiscamping12-09-2016

Doorreiscamping

Goede camping voor 1-2 dagen, zeer ruime camping, inchecken gebeurd na 18 u via een automaat (!) Maar er is wel nergens een nummer te bespeuren wanneer je een extra vraag heb. Zeer onpersoonlijk dus maar voor door te reizen prima. Rustige tentenweide ondanks dat het er redelijk vol stond hebben we geen lawaai overlast gehad. Het sanitair: toiletten zijn proper, de douches stellen totaal niks voor!! Lauw water, absoluut geen druk op de kraan, je moest op een druk knop drukken die 1 m van de sproeier verwijderd was, je had water voor zowat de volle 3 seconden, redelijk frustrerend. 3 douches naast elkaar met telkens een douche wand tussen, het rook er zeer onfris. Ik stond mijn tanden te poetsen aan de lavabo in het vrouwengedeelte toen er plots een naakte(!) man naast mij stond die vroeg of hij zich daar mocht douche(?) Kortom: voor mij een 'rare' camping. Enerzijds rustig en mooi, anderzijds zeer onpersoonlijk waardoor het toch niet echt mijn ding is. EN wanneer je een stevige dagwandeling hebt gemaakt wil je op zijn minst een degelijke douche kunnen nemen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• 9Hans19-07-2016

Mooie Camping dichtbij Ieper

Camping is ruim en ziet er netjes uit. Goede doorreis camping. Veel camperplekken.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Fam. Koning08-05-2016

Uitstekend.

We hadden niet gereserveerd en kregen toch een keurige plek. De camping ligt op loopafstand van het stadje waar wij 's avonds de herdenking bij hebben gewoond. Heel indrukwekkend. De camping was keurig onderhouden met redelijk sanitair. Wij hebben hier 1 nacht gestaan op onze terugweg naar huis.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Familie de Waard05-09-2015

Aardige camping, maar reserveren is aanbevolen

De camping is uniek dicht bij het gezellige stadscentrum gelegen en is een goed punt om de historische punten van de eerste wereldoorlog (op de fiets) te bezoeken. De camping is goed verzorgd. In de periode dat wij er waren was reserveren echt geen overbodige luxe. Er zijn maar iets meer dan 20 plaatsen. Reserveren gaat makkelijk via internet. Voor kleine kinderen is er weinig. (iets) grotere kinderen kunnen veel van de geschiedenis oppikken.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Riekus04-09-2015

Goed verzorgde camping voor doortrekker

Camperplekken achter de slagboom, verhard liggen er netjes bij. Goed onderhouden campingplaatsen. Mooie uitgangspositie om gedenkplaatsen van de eerste wereldoorlog te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2015

• 8frs 13-10-2014

goede plek voor bezoek Ieper

gestaan op het camper gedeelte. Gereserveerd en maar goed ook want het was vol. Elektrisch, toiletten aanwezig, douchen kan in het gebouw van de camping. Enige min puntje , de dame bij de receptie mag wel wat vriendelijker zijn.

Gereisd met partner in oktober 2014

Camping Jeugdstadion info