Bed and Breakfast Deja Vu

Bed and Breakfast Deja Vu

Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Deja Vu in het Nederlands

Prima plek voor bezoek Ieper en omgeving.

J.I.J.
27-7-2014

B&B Deja Vu is geopend sinds begin juli 2014. Alles ziet er prima en verzorgd uit. Men beschikt over 2 kamers. Eén kamer is gelegen aan de voorzijde op de begane grond en 1 kamer is gelegen aan de achterzijde van het pand ook op de begane grond en beschikt over een eigen binnenterras. De kamers zijn voorzien van een aparte badkamer met toilet, wastafel en douche. De ontbijtruimte bevindt zich tussen de 2 kamers. Het ontbijt is prima en netjes verzorgd. Het echtpaar is zeer klantvriendelijk. De kamers worden in principe elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. De B&B is gelegen in het centrum van Ieper. Parkeren in principe gratis op een terrein 100 meter vanaf de B&B. 1 minpunt: het warme water doet er lang over voordat het de badkamer bereikt.

Gereisd Alleenreizend in juli 2014

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Deja Vu in Ieper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Deja Vu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.