Bed and Breakfast De Nacht Wacht

Meer bedandbreakfast info

13 reviews over Bed and Breakfast De Nacht Wacht

• 10Dietrich & Sofie19-07-2012

Uiterst verzorgde, gezellige & gastvrije B&B

Wij hebben genoten van ons verblijf in deze B&B. We werden goed ontvangen, de kamer was heel netjes, het bed zacht, de gastheer zeer vriendelijk en het ontbijt rijkelijk!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9kenk25-12-2011

Gezellige b&b

Toch nog op het laatste moment een slaapplaats gevonden in een b&b . En wat voor een b&b , de ontvangst van de gastvrouw en gastheer is geweldig niets is hier teveel . De kamer was prachtig met zeer goede bedden waar ik heerlijk kon wegdromen. Het ontbijt is lekker uitgebreid en meer dan voldoende echt niks tekort . Parkeerruimte volop in de straat en dat gratis .

Gereisd met partner in december 2011

• 10Fam Fraser04-09-2011

En TOP B en B !!!

Gastvrije ontvangst. Goede tips van gastheer. Doen moeite om gast zich thuis te doen voelen. Prachtig gerenoveerd pand, kamers sfeervol ingericht met alles wat je je wenst op een hotelkamer. Ook bij het ontbijtbuffet alles wat je je maar wensen kunt. En dat op loopafstand van de bezienswaardigeheden in Ieper. Dan ook nog genoeg gratis parkeerruimte voor de deur. What more can you ask for??

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10Petry06-06-2011

ideaal gelegen, mooi, verzorgd

Superleuke B & B met aardige eigenaar, heerlijk ontbijt. Onze kamer (de groene) was niet zo groot, maar wel een enorm ruim bed. Heerlijke badkamer met lekkere Occitane producten. Voor ons niet van toepassing maar ik verwacht ook heel geschikt voor mensen met kinderen.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Fam. Coppens25-04-2011

Heerlijk overnachten

In 'De Nacht Wacht' voel je je direct thuis dankzij het vriendelijk onthaal door gastheer Mike. Voor hem is geen enkele moeite te veel... De kamers zijn kraaknet en 's morgens wacht er je een lekker, uitgebreid ontbijt. Ideaal adres voor een verblijf in het mooie Ieper!

Gereisd met partner in april 2011

• 8mejuffrouwm09-01-2011

In 1 woord geweldig.

Onze eerste keer in een b&b was bij de Nachtwacht. Wat een geweldige eerste keer. Gastvrij ontvangen, prachtige ruime kamer (met de klaprozen), heerlijk bed, mooie badkamer. Gastvrije eigenaar die klaar stond om onze vragen te beantwoorden (kaart van Ieper en tips om lekker te eten). Heerlijk geslapen. Wel jammer dat de gordijnen niet verduisterend waren en dat de straatlantaarn op ons bed scheen EN dat we lawaaiige Engelse medegasten hadden die we snachts moetsen wijzen op de aanwezigheid van andere mensen. Ontbijt was heerlijk en heel goed verzorgd. Kan iedereen een verblijf aanraden.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Rudi en Karin , Nieuwkerken17-07-2010

Perfecte B en B voor een weekendje Ieper

Wij hadden een weekendje Ieper geboekt via Vlaanderen Vakantieland . Prima ontvangst met een drankje van de streek en een woordje uitleg over de streek en stad . Lekker ontbijt en mooie kamer , alleen spijtig dat het toilet gewoon achter een muurtje staat . Een echte aanrader voor een weekendje Ieper.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Egbert De Backer - Lisou de Roder26-01-2010

Heerlijk thuisgevoel!

Bijzonder vriendelijke (jonge) mensen die je met een warm hart ontvangen. Mooie, comfortabele kamers en lekker ontbijt. Alles piekfijn in orde! Wij wensen de uitbaters (jong gezin) nog heel veel succes in de toekomst! We komen zeker nog 'ns terug - beloofd!

Gereisd met partner in december 2009

• 10Bal Ine05-10-2009

Optimaal genieten

We werden zéér vriendelijk en joviaal ontvangen door de gastheer met een welkomstdrankje uit de streek en met de nodige uitleg over ons verblijf, toeristische informatie, leuke restaurantjes, caféetjes, ... We verbleven in een prachtige gastenkamer met alle moderne comfort, een zalig bed, waar je nooit meer uit wou en een badkamer met een ligbad, proper, netjes, aandacht voor details (pralines op de kamer, flesje water, verzorgingsprodukten), luxe ... 't was af! 's Morgens waren we onder de indruk van het uigebreide en lekkere ontbijtbuffet, we konden blijven eten en we hadden de helft nog niet op: koffie, thee, vers geperst fruitsap, broodjes, pistolets, croissants, verse fruitsalade, yoghurt met fruit, cereals, zoet beleg, kaas, een eitje naar wens ... kortom om te lekkerbekken! Voor iedereen die naar de Westhoek trekt en meer bepaald naar Ieper, allen naar "De Nacht Wacht"!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 9Tania11-09-2009

Ideale B&B om Ieper te ontdekken

Ideaal gelegen tussen station en de grote markt. Zeer vriendelijk ontvangst, moderne renovatie van oud herenhuis. Drie kamers, met flatscreen en eigen badkamer. Superlekker ontbijt, op je wenken bediend. Huiselijke sfeer. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor ons 1 minpuntje: toilet achter muurtje geplaatst zonder deur. Overigens super aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

Bed and Breakfast De Nacht Wacht info