Hotel Best Western Flanders Lodge

Hotel Best Western Flanders Lodge

7.2Goed

België, West Vlaanderen, Ieper

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Best Western Flanders Lodge?

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Flanders Lodge voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Best Western Flanders Lodge

• 7Familie Moons13-07-2020

Voor herhaling vatbaar.

Goede uitvalsbasis om tijdens een lang weekend Ieper en omstreken te verkennen. Accommodatie kwam niet helemaal overeen met de beschrijving op de website. Maar de kamer was mooi vernieuwd en proper. Jammer dat er geen ontbijtbuffet was door de Corona, maar het personeel deed zijn best. De prijzen in het restaurant zijn aan de hoge kant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9De 4 Meisjes29-07-2017

Om terug te gaan!

Hotel is prima gelegen, makkelijk bereikbaar met de auto. Je moet wel goed te been zijn om te voet naar het centrum te wandelen; er zijn wel fietsen beschikbaar.Ontbijt was super lekker en het feit dat 's avonds de bar open was, is zeker een pluspunt!

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Danny17-07-2016

Ideaal om Ieper te verkennen

Het onthaal kon beter aangezien mijn vrouw niet zo goed hoort en de man aan de receptie werd gevraag om luider te praten lachte hij dit weg met "ik mag niet roepen" en begon hij nog stiller te praten.De kamer zag er op het eerste zicht ok uit tot mijn vrouw naar de wc moest. Er zat nog een vies overblijfsel in de wc van de vorige gast en tussen deksel en waterbak zat er nog urine op de wc. Was de wc wc wel gepoetst?Mijn vrouw heeft het dan maar zelf opgekuist omdat ze dringend moest.Bij onze zoektocht naar een stopcontact trokken we een nachttafeltje van de muur en wat daarachter zat van stof.Dit wil zeggen dat de kamers niet deftig gepoetst worden. Het ontbijt was goed,alles was voorhanden behalve de gerookte zalm. Er stond nochtans een naambordje maar de plaats was leeg. Aangezien er genoeg andere keuze was vonden we dit niet zo erg maar doe dan dat bordje weg. Ieper zelf is een mooie stad en de moeite om te bezoeken maar wij proberen volgende keer een ander hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Vincent02-06-2016

Prima hotel, echte aanrader!

Vriendelijk onthaal, je voelt je welkom. Schone kamers, goede bedden en ruime badkamer. Hotel dicht bij het centrum van Ieper. Het avondmaal was prima verzorgd. Een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Geldt ook voor het gehele hotel. Top ontbijt met zeer ruime keuze. Kom daar zeker terug.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Bart Vervoort.02-06-2016

zeer goed verblijfhotel!

Wij verbleven hier 2 nachten met touroperator.Kamers waren zeker goed in orde. goede bedden, goed sanitair.personeel is zeer vriendelijk,eten is zeer lekker en er is zeker voldoende keuze.Een zeer geslaagd weekendreisje. De lastpost die elke avond om 20.00 uur geblazen word aan de Menenpoort en Ieper zijn zeker het bezoeken waard. Wij komen zeker volgend jaar terug met dezelfde touroperator.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8Livin07-09-2011

Zeer vriendelijk

Dit hotel is de moeite waard. Zéér vriendelijk personeel! Lekker eten, verzorgd ontbijt, proper hotel. Nadelen, beetje ver om te voet naar de stad te wandelen, badkamervloer was aan vernieuwing toe, je hoorde de geluiden van de naastliggende kamers zeer goed.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8A. van Oorschot20-06-2009

net hotel

Beetje ver van het centrum van Ieper. Nette ontvangst. Goede kamer. Douchen in het bad was wel een beetje behelpen. Uitzicht vrijwel nihil. Matig ontbijt.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Hotel Best Western Flanders Lodge info