Bellewaerde Park

5.9Voldoende

• 5vervaet evelien21-04-2018

minder aangenaam

Blijkbaar verkeerde dag gekozen want superveel volk en heel lange wachttijden wat met klein kind niet aan te raden is. Hadden online abonnement en maar 1 mogelijkheid om dit af te halen. Wordt van kastje naar muur gestuurd en tot besluit te komen dat je dan nog eens voor je online abonnement daar ter plaatse 2 uur met je kind moet staan aanschuiven om dit op te halen. Sommige personeel super onvriendelijk. Park wel proper en eten over algemeen ca va. Wel duur.

april 2018

• 9Luc26-08-2016

"Geweldig"

Het was een geweldige dag in Bellewaerde, we hebben ons goed geamuseerd , het was mooi weer en het was niet te druk dus wachttijden vielen goed mee. Het is fijn dat er zowel attracties zls dieren te zien zijn. De stunt & dove show is zeker en vast de moeite en moet je zeker eens gezien hebben. De prijzen voor eten en drinken in het park zijn wel duur. Het park was heel proper en verzorgd en het personeel was er ook heel vriendelijk.

augustus 2016

• 9Dany V12-07-2016

Mooi en erg leuk park

Gisteren 12 juli dit park bezocht. Blijkbaar hadden we een goede dag gekozen want het viel op dat er erg weinig gasten waren in het park. Met gevolg dat we nergens langer moeten dan een kwartiertje hebben moeten aanschuiven. Een meevaller zeker met een zoontje van vier. Een dikke pluim voor het personeel. Erg vriendelijk en behulpzaam. Hier kunnen veel parken een voorbeeld aan nemen. De combinatie dieren en pretpark is uniek en een leuke afwisseling. De variatie aan attracties is dik in orde. De waterattracties zijn trouwens rijk vertegenwoordigd. Ons zoontje vond de Hurricane de spectaculairste attractie net als de Niagara waar hij perse op de eerste rij wou zitten met gevolg druipnat ;-)) De Stunt en Dive show is ook de moeite waard. Van 25 meter hoogte een zwembadje induiken. Een echt spektakel. Het enige minpuntje vond ik dat diverse restaurants en drankgelegenheden al om 16u sloten. Ook na de officiële sluitingstijd had je praktisch nergens nog de mogelijkheid om iets kleins te eten. Dit is overigens ook in andere pretparken zo.

juli 2016

• 8wendy12-06-2016

De afwisseling pretpark en dierentuin is leuk

Gisteren na lange tijd weer eens met mijn kinderen in Bellewaerde geweest. Mijn kinderen vonden het erg leuk vooral omdat er de afwisseling is van dieren en attracties. Op een zaterdag was het niet erg druk en waren de wachttijden niet lang. De 4D film de Kleine Prins is erg leuk om te doen! Het park en de dieren zijn wel erg verzorgd en het peroneel is vriendelijk. Het eten vind ik wel erg duur, was blij dat ik zelf eten bij had anders had ik al gauw tussen de 50 a 60 euro kwijt geweest voor 4 menu's. Dan had ik boven de inkomprijs aan een erg dure dag gezeten. Er was ook rugzakkencontrole voor de ingang maar dat ging vrij vlot en de wachttijden waren echt niet lang, ook vroegen ze of je messen of scharen bij had eventueel voor appels te schillen, maar vind het wel mooi dat ze zo naar je veiligheid om zien!

juni 2016

• 9Depoorter27-03-2016

Verzorgd park

Vriendelijk personeel, leuke afwisseling tussen dieren en attracties, proper park met prachtige bloemen hier en daar (bloemenkasteel is heel mooi), geen lange wachtrijen, stunt en dive show begint wat rommelig maar is indrukwekkend, frietjes waren heel lekker maar onze hamburgers waren wat koud, voldoende attracties voor een dagje uit ( El Volador was wel defect en er waren ook problemen met de Screaming Eagle). Ons zoontje van net 1 meter mocht in heel veel attracties zitten.

Wat er volgens ons echt nog ontbreekt is een speeltuin in de buurt van het restaurant, vooral voor abonneehouders een must. Wij komen in ieder geval nog terug dit jaar.

maart 2016

• 9Nena 11-08-2015

Leuke dag

Vandaag ben ik naar Bellewaerde geweest ondanks de vele wespen was het een uitstekend verblijf. Ik kreeg erge hoofdpijn na een attractie dus ging ik naar de EHBO de vrouw die mij hielp bood mij direct aan om even te gaan liggen en kwam af en toe even kijken of ik iets nodig had (dafalgan) Ik vond het een dag om nooit te vergeten.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Dick Geuze07-07-2015

mooi park

heel gevarieerd aanbod, leuke attracties. Bezoek aan dit park is aan te bevelen. Men hoeft zich er niet te vervelen en er is voor een ieder wat wils.

juli 2015

• 10Tina craeymeersch25-05-2015

Super

Mooie omgeving met toffe attracties

Gereisd met vrienden in april 2015

• 7Kristel Dujardin12-05-2015

Leuk park met kinderen

Wij zijn met moederdag naar Bellewaerde geweest met onze 2 dochters. De oudste heeft zich super geamuseerd, er waren slechts een 3-tal attracties waar ze nog niet op mocht. Ook de dieren waren zeer leuk en veel afwisseling. Het was een zonnige dag maar toch was er niet veel volk zodat de wachttijden goed meevielen. We gaan zeker nog eens terug.

mei 2015

• 2René Elsbeek19-04-2015

niet voor mij

Na ww1 ging het leven verder, maar dit op deze plaats? Het leidt tot de verbellewaardisering van wwI

Gereisd met vrienden in maart 2015

10 van de 33 reviews gezien