8.7FantastischScore uit 26 reviews

Slachthuisstraat 58, 8900

Wat zeggen bezoekers over

Ariane

8.7FantastischScore uit 26 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Hygiëne

26 reviews

Door Heel goed Hotel op 22-09-2017
Gereisd met vrienden

Dit hotel ligt op 10 min wandelen van het centrum. Vroeger was dit een woning van de controleur van de slagerij dat nu een heel mooi hotel is geworden. Je kan dit lezen in een boekje dat je krijgt. Er staat ook een vitrinerij met kostuums,helmen enz. van de eerste wereldoorlog . Ook een foto van 2 verpleegsters en hun hond waarvan er een afbeelding staat in de tuin. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze kamer was groot en proper, heel goed bed. Wij lagen aan de achterkant met uitzicht op het riviertje . Rustig s'nachts. Heel goed en gevarieerd ontbijt , avondeten excellent . Wij hadden het culinair arrangement genomen , heel goed,ook de wijnen.Hier komen wel heel veel Engelsen en je hoort dit dat ze dit gewoon zijn om steeds Engels te spreken. Heel mooie tuin en groot terras. Dit hotel is echt een aanrader als je naar Ieper komt.

Super
Door Ronny op 24-06-2017
Gereisd met partner

Mooi hotel in het centrum van Ieper, heel vriendelijke bediening, je kan er lekker eten. Mooie ruime kamers met uitstekende airco, uitgebreid ontbijt. Het bed was minder comfortabel, dubbel met veren.

fantastisch hotel zeker zijn sterren waard
Door fam. snellinx op 05-06-2017
Gereisd met vrienden

alles is er en zeer net en vriendelijk personeel

Ariane

super leuk
Door kevin op 08-11-2015
Gereisd met jonge kinderen

zeer mooi verzorg hotel ,zeer vriendelijk personeel super kindvriendelijk en een ontbijt om van te dromen

Prima 4* hotel in Ieper
Door Butterfly op 26-07-2015
Gereisd met partner

Wij waren in hotel Ariane te gast voor 2 dagen. Vlotte en vriendelijke ontvangst bij aankomst,goede kamer en in de badkamer de nodige uitleg hoe de regendouche en de normale douchekop werkte,er waren ook badartikelen voorzien. Je kon ook thee of koffie zetten,er was een minibar en ook een strijkplank + ijzer. Mooi terras met vijver,een redelijk groot salon om van je drankje te genieten. Je hebt de keuze ofwel in de wintertuin of in het restaurant een tafel te reserveren voor een heerlijke maaltijd. Ochtend ontbijt ook héél goed een uitgebreid buffet met alles erop en aan. Er is echter één minpuntje, je moet ieder keer als je tas koffie of thee leeg is terug naar de automaat om ander te halen,een kannetje zou handiger zijn. Ten slotte een dikke pluim aan het personeel dat heel vriendelijk en behulpzaam is. Er waren tijdens ons verblijf wel veel Engelse toeristen maar dat is normaal met de herdenking van de Eerste Wereldoorlog. Wij gaan zeker nog terug.

Prachtig hotel
Door Jan op 07-04-2015
Gereisd met vrienden

Hotel Ariane is echt een aanrader als je een weekendje in Ieper wil verblijven. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het restaurant voor het diner is echt een aanrader. Zeer mooie kamers met goede bedden en keuze uit 2 soorten hoofdkussens. Een erg leuke bar met een mooie zithoek in de veranda en bij lekker weer een pas vernieuwd terras. Voor een plaatsje in het restaurant dien je tijdig te reserveren.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.