Hotel Ariane

9,3

26 reviews over Hotel Ariane in het Nederlands

Heel goed Hotel,
22-9-2017

Dit hotel ligt op 10 min wandelen van het centrum. Vroeger was dit een woning van de controleur van de slagerij dat nu een heel mooi hotel is geworden. Je kan dit lezen in een boekje dat je krijgt. Er staat ook een vitrinerij met kostuums,helmen enz. van de eerste wereldoorlog . Ook een foto van 2 verpleegsters en hun hond waarvan er een afbeelding staat in de tuin. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze kamer was groot en proper, heel goed bed. Wij lagen aan de achterkant met uitzicht op het riviertje . Rustig s'nachts. Heel goed en gevarieerd ontbijt , avondeten excellent . Wij hadden het culinair arrangement genomen , heel goed,ook de wijnen.Hier komen wel heel veel Engelsen en je hoort dit dat ze dit gewoon zijn om steeds Engels te spreken. Heel mooie tuin en groot terras. Dit hotel is echt een aanrader als je naar Ieper komt.

Super

Ronny,
24-6-2017

Mooi hotel in het centrum van Ieper, heel vriendelijke bediening, je kan er lekker eten.

Mooie ruime kamers met uitstekende airco, uitgebreid ontbijt.

Het bed was minder comfortabel, dubbel met veren.

fantastisch hotel zeker zijn sterren waard

fam. snellinx,
5-6-2017

alles is er en zeer net en vriendelijk personeel

super leuk

kevin
8-11-2015

zeer mooi verzorg hotel ,zeer vriendelijk personeel super kindvriendelijk en een ontbijt om van te dromen

Prima 4* hotel in Ieper

Butterfly
26-7-2015

Wij waren in hotel Ariane te gast voor 2 dagen.

Vlotte en vriendelijke ontvangst bij aankomst,goede kamer en in de badkamer de nodige uitleg hoe de regendouche en de normale douchekop werkte,er waren ook badartikelen voorzien.

Je kon ook thee of koffie zetten,er was een minibar en ook een strijkplank + ijzer.

Mooi terras met vijver,een redelijk groot salon om van je drankje te genieten.

Je hebt de keuze ofwel in de wintertuin of in het restaurant een tafel te reserveren voor een heerlijke maaltijd.

Ochtend ontbijt ook héél goed een uitgebreid buffet met alles erop en aan.

Er is echter één minpuntje, je moet ieder keer als je tas koffie of thee leeg is terug naar de automaat om ander te halen,een kannetje zou handiger zijn.

Ten slotte een dikke pluim aan het personeel dat heel vriendelijk en behulpzaam is.

Er waren tijdens ons verblijf wel veel Engelse toeristen maar dat is normaal met de herdenking van de Eerste Wereldoorlog.

Wij gaan zeker nog terug.

Prachtig hotel

Jan
7-4-2015

Hotel Ariane is echt een aanrader als je een weekendje in Ieper wil verblijven. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het restaurant voor het diner is echt een aanrader. Zeer mooie kamers met goede bedden en keuze uit 2 soorten hoofdkussens. Een erg leuke bar met een mooie zithoek in de veranda en bij lekker weer een pas vernieuwd terras. Voor een plaatsje in het restaurant dien je tijdig te reserveren.

Twee kamers geboekt inclusief "grand tour" arrangement. De kamers zijn ruim, de badkamers zijn schoon en toereikend, alhoewel er een bad is (waar we eigenlijk een hekel aan hebben) is er een mooi compromis gevonden met een hele lage instap. De bedden zijn goed, het is wel iets gehorig in het hotel. Het is wel iets aan de prijs.

Fantastisch hotel.

Frank
30-4-2013

Sfeervol, servicegericht perfect hotel voor het verkennen van de streek rond Ieper. Zeer oprecht servicegericht personeel. Heerlijke bedden en ruime kamers. Ten minste 1 keer in jet hotel dineren is aan te raden!

Fantastisch hotel

Caroline
24-12-2012

Zeer vriendelijke ontvangst, en een prima uitvalsbasis om Ieper en omgeving te verkennen. Het personeel aan de receptie is zeer behulpzaam.

Goede keuken, prima kwaliteit/prijsverhouding. Ruime en nette kamers.

Goede uitvalsbasis

kenk
14-10-2012

Mooi hotel met ruime kamer , zeer net onderhouden . Enkel de badkamer is iets verouderd . Ontbijt zeer uitgebreid .

We hebben een aantal aanbieders voor Ariane voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ariane in Ieper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ariane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.