Géén boekingskosten

Hotel Ambrosia

BelgiëWest VlaanderenIeper

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ambrosia voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 9 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 9 reviews

9 Reviews over Ambrosia

• 7Ann23-09-2018

Niet echt een aangename ervaring

"Het hotel is uitstekend gelegen in het centrum van Ieper,op een boogscheut van IFF museum, de Menenpoort, kathedraal, Engelse kerk etc. Eigenaar was beleefd. Deed nogal uit de hoogte.De sfeer in het hotel was ok zonder meer. Propere kamer, maar erg warm en daardoor wat bedompt, te zachte matras.Ontbijt overvloedig en goede producten,maar de ontbijtruimte was veel te klein en je zat op elkaars lip.Te weinig vrijheid om op eigen houtje te kiezen.Bij het uitchecken vroeg ik waar ik wat Britse ponden kon omwisselen, dat kon daar bij de receptie, maar nadien ontdekte ik dat ze mij 10 Euro te weinig hadden gegeven, wellicht een rekenfout, maar toch. Wat mij betreft was dit een eenmalig bezoek aan dit hotel, al waren er veel goede punten

Vincent Vandelannoote, zaakvoerder, 27-09-2018

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review, Ann. Helaas konden wij aan uw verwachtingen niet voldoen, waarvoor onze welgemeende excuses. Toch ben ik nogal verbaasd dat u de dag zelf nog een aanvraag doet voor een kamer voor volgende maand. Toen ik bij uw aanvraag, vroeg om kredietkaartgegevens om de reservatie te garanderen, kreeg ik het volgende antwoord: "Ah zo. Uit principe geef ik géén kredietkaartgegevens door. Sowieso beschouw ik een logeeradres als niet geschikt voor mij wanneer men al onmiddellijk zulk een wantrouwige houding aanneemt. Zet dus rustig een kruis over deze reservatie-aanvraag." Na een dergelijk antwoord, leek het me niet meer nuttig om andere betalingsmogelijkheden voor te stellen en hebt u bovenstaande review geplaatst over uw bezoek van vorig jaar. We stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Groetjes in Malle.

• 9Freddy02-02-2016

zeer goed hotel.

Vriendelijke en behulpzame eigenaars, heel proper hotel en heel lekker ontbijt, heel goed gelegen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9htielken11-10-2014

Aanrader

Prima familiehotel vlakbij de Grote Markt. Geen grote kamer, maar wel schoon en sfeervol ingericht. Uitstekend ontbijt.

• 9Paul19-10-2013

Fantastisch familiehotel

Ruim en schoon stadshotel. Wij hadden een ruime 3 persoonskamer met een ruime badkamer. Uitstekende service en vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt, niet uitgebreid maar met uitstekende omelet met spek! Geen lift. Ruim voldoende prijs-kwaliteit. Prima ligging in het centrum. Parkeren kan in de straat, in principe max. 3 uur (maar je kunt dit verlengen met een kaartje). Tussen 18.00 en 0.900 uur gratis parkeren.

• 10Johan Konings23-06-2013

Dit doen we nog een keer

Rustig gelegen hotel, een perfecte uitval basis voor alle oorlogs monumenten en musea te bezoeken. Je bent zo in Duinkerken en andere zwaar bevoechten plaatsen zowel WO 1 als WO 2. De kamer was niet groot, maar voldoende comfort. Enja het ontbijt geweldig, de uitbater staat er zelf eitjes en bacon te bakken als je daar trek in hebt. Ja hier komen we zeker nog terug.

• 7Michel20-08-2010

klein maar prima hotel

Het was mijn eerste bezoek aan Ieper, vanzelfsprekend was mijn voornaamste reden om de gedenkplaatsen van de Eerste Wereldoorlog te bezoeken (en om bijvoorbeeld de "Last Post" - ceremonie bij te wonen, iedere avond om 20.00 bij de Menin Gate). Het hotel was voor mij perfect gelegen: wel in het centrum, maar voor zover ik kon beoordelen in een rustig gedeelte, ik heb geen overlast van buiten ervaren.

De kamer was klein, maar prima (veel meer dan slapen doe je er natuurlijk ook niet!), de voorzieningen waren goed (sanitair, TV).

Het ontbijtbuffet was ruim, en desgewenst kan men ook spiegeleieren met spek krijgen!

Tot slot nog het advies (dat natuurlijk voor de meeste hotels geldt): wie niet goed tegen storende omgevingsgeluiden kan (b.v. krakende vloeren en zo), doet er goed aan om oordoppen mee te nemen, dit bespaart onnodige ergernis.

• 5diane18-08-2009

niet voor herhaling vatbaar

Goede ligging maar heel kleine zolderkamer met minimum aan comfort. Keuze tussen continental en english breakfast maar weinig keuze bij continental. Heel vriendelijke gastheer

• 10miep en dirk17-08-2009

een aanrader !

aangenaam hotel, mooie, verzorgde kamers zalige bedden gastheer bakt je spek en eieren als je dat lust, als ontbijt internet aanwezig flatscreens tv's kortom , een aanrader !

• 9Brandsen04-05-2009

Proper hotel met fantastisch ontbijt!!

Het is geen hotel-keten maar wordt uitgebaat door een familie en dat is te merken. De kamers zijn mooi en zeer proper. S'morgens bakte de uitbater zelf heerlijke uitsmijters in een vriendelijke sfeer.

Hotel Ambrosia info

Het complex