Bed and Breakfast Buytenshuys

5 reviews over Bed and Breakfast Buytenshuys in het Nederlands

een aanrader!

Kenneth
9-3-2015

Goede ontvangst, je voelt je meteen thuis.

Heel mooie kamer met prachtig uitzicht.

Gevarieerd ontbijt met streekproducten.

zeer leuke b&b

patrick vercammen
25-11-2014

zeer goede ontvangst , toffe eigenaars , niets is te veel voor deze mensen , kraaknet onderhouden , goed ontbijt met streekproducten , zeer rustige ligging , mooi uitzicht .

Hier keer ik graag nog eens terug.

Guyot-de Mey
20-7-2013

Rustige ligging met prachtig uitzicht over de velden. Ideaal om op adem te komen na een leuke dag in de westhoek. De uitbaters doen al het mogelijke om het u naar uw zin te maken. Goede uitvalsbasis voor zowel de westhoek als het brugse ommeland. Hier kom ik graag nog eens terug.

Verwachting meer dan ingelost!

Francis
26-9-2010

De beschrijving op hun website creeert hoge verwachtingen. Prachtige gerenoveerd gebouw dat met grote smaak is ingericht. Zeer vriendelijk onthaal, lekker en uitgebreid ontbijt. Gelegen aan de dorpsrand en een goede uitvalsbasis zowel voor wandelingen als fietstochten.

Kamers zijn ruim en zeer net. Een grote centrale ruimte laat toe om te relaxen en te babbelen. De aanwezigheid van een keuken en frigo met drank laten toe om gezellig in het salon te duiken. Ook op de kamer is een kleine frigo aanwezig. Een grote tuin en gezellig terras laten bij goed weer toe om buiten te genieten van de aanwezige rust.

Vlak bij vind je een gezellige brasserie "De zilveren lepel". Probeer er zeker de ribbetjes of varkenshaasje op houtskool gegrild. Ook hier is de ontvangst en service prima.

Zalig verblijf

fam Timmermans
1-8-2010

Alles is gewoon tot in de puntjes verzorgd, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Pure verwennerij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Buytenshuys in Hooglede / Gits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Buytenshuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Buytenshuys scoort een 9.64 uit 10 op basis van 5 reviews.