Camping Ypra

Weer vandaag2°-3°
Camping Ypra

4 tips over Camping Ypra

dickbos_arnhem, 3-7-2014
Ga 's avonds om 20 uur eens naar de last post in Ieper, erg indrukwekkend.
Domien, 14-1-2014

Bezoek zeker Ieper, dé stad van de streek op slechts 10 minuten rijden van Kemmel. U bezoekt er de Grote Markt met zijn historische Lakenhallen, het museum 'In Flanders Fields' dat u een prachtig zicht geeft op WO I.

Bij Il Gusto d'Italia eet u een lekkere wafel of geniet van het beste roomijs uit de streek.

Broos Lutgart, 11-9-2013
opletten dat je steeds WC-papier bij je hebt. 's Nachts kan je anders wel problemen hebben omdat de plaats waar je WC-papier kan nemen, dan afgesloten is.

Gerrie, 20-4-2011
Zeer onder de indruk waren wij van vooral de beeldentuin van het museum van George Grard.De stichting George Grard werd in 1994 opgericht door Francine Grard-Van Mieghem en FranzTrenchant ter gelegenheid van de tiende verjaardag van het overlijden van george Grard. Zie fotos, of tweede film bij mijn beoordeling.