Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

47 Reviews over Ypra

• 5Stefaan Adam14-09-2020

redelijke camping maar al beter gehad.

geen slechte camping maar om op je plaats te komen met je caravan of mobilhome is het toch krap om overal door te rijden door struiken waar je aan hapert en eventueel krassen kunt hebben. Plaatsen zijn zodanig ingedeeld om zeker het maximale uit te halen om te verhuren. het sanitair was redelijk proper maar als je wilt douchen dan is het hokje waar je je moet afdrogen even nat als de douche zelf, er is ook boven en onder de deur een tochtstrook waardoor je als je wilt afdrogen niet te warm hebt. Je moet ook bijna constant op de knop drukken om water te hebben. Wat eetgelegenheid betreft konden we niets eten.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Steve Seigneur07-09-2020

Gezellige familiecamping

Dit weekend voor de tweede maal camping Ypra bezocht. Vriendelijk, behulpzaam onthaal, mooie ligging en proper sanitair. Klein minpuntje waren de huurfietsen. Die konden wel een beetje smeerolie en nieuwe remblokken gebruiken 😎 Eetgelegenheden en bakker zijn er op stevige wandelafstand in Kemmel dorp, alsook 2 buurtwinkels. Ook mobiele winkelwagen soms aanwezig op de parking.We komen zeker terug !

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Joyce24-08-2019

Te duur!

Onvoldoende sanitair. Er is een sanitair gebouwtje dicht en de overige zijn onvoldoende. Wachten voor de toiletten en wachten voor de douche. Daarbij is het sanitair echt wel aan een opknapbeurt toe. Best wel een aardige ligging. Vriendelijke dame in de receptie. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Ieper. Maar 3 sterren is de camping niet waard. En de prijs is veel te hoog voor deze camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Gerrit Schaap04-08-2019

Stacaravan camping

Echt een stacaravanpark. Iedereen kent elkaar schijnbaar en er heerst een soort dorpsfeest waar je dan moeilijk tussenkomt. Het sanitair wordt duidelijk aan gewerkt en is schoon echter veel te weinig voor de hoeveelheid gasten. Op de camping zitten erg veel duiven die er sport in hebben om jou, je auto, caravan of tent helemaal te bevlekken. Savonds worden ze vervangen door vleermuizen. Mooi uitzicht vanaf de camping en er zijn in de omgeving wel wat leuke restaurantjes te vinden. Helaas is dit niet wat wij zoeken, maar voor ouders met kinderen die langer willen verblijven is het wel aardig. De kantine is een soort café waar je overigens een prima streekbiertje kunt drinken, gezellig is het niet echt. Ook het terras is niet sfeervol. De beheerders zijn echter zichtbaar druk met het opknappen van de camping en dat zal in de loop der tijd zeker zijn vruchten af gaan werpen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Camper en tentliefhebber06-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Onze ervaring was dat de mensen die er werken onvriendelijk en druk waren, alles leek te veel. Niet bepaald onze camping. Veel stacaravans, veel vaste gasten dus. We stonden op het tentenveld. Kleine plekken. Omgeving was mooi, en geschikt voor wandelaars en fietsers. Veel stamgasten die overdag aan de pimpel waren. We betaalden € 41,00. Te duur naar onze zin. Betaal liever € 41,00 voor een charme camping.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Farah Devriendt01-06-2019

Mooie plek in Kemmel

Mooie plaats, alles in orde! Mooie uitvalbasis voor wandelingen! Niet gereserveerd en vriendelijk onthaald! Komen nog eens terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Menno Haanstra21-08-2017

prima overnachtingsplek voor kort verblijf

Een overnachting gehad in een tent op het kampeerveldje, zonder electra. Electra had ik niet nodig. De plek was ruim genoeg voor een tent. Bij de incheck vriendelijk geholpen door de baliemedewerker. Bij de uitcheck om 0745 was de receptie nog dicht (open om 0900 uur) dus ik kon slagboompasje niet inleveren. Per email contact gehad over de borg voor de pas, en pas opgestuurd en zo opgelost, prima.
    De ligging is prima, vlakbij Ieper. Deze camping kan dan ook als uitvalsbasis worden gebruikt hiervoor.

Let op, geen winkel op de camping, dus je eigen spullen meenemen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6del costa24-07-2017

onverzorgd, sanitair matig,te duur

We stonden er met een mobilhome, behoorlijk rustig als maar mogelijk is met zijn bewoners ... (te veel duiven (periodegebonden ? ) gefladder en gekoer de hele dag van smorgens vroeg tot savonds laat , veel uitwerpselen op de wagen). Sanitair : wel de zitting gepoetst, maar de muren niet van deze toiletten, gevolg niet te smakelijk zicht. Als mobilhome krijg je een speciale plaats daartoe aangeboden, maar betaal je te duur (24 € voor 1 wagen en 2 personen), elektriciteit inbegrepen, wat niet nodig is. Ontvangst was niet efficiënt. Globaal oordeel: Jammer want kan een gedroomde plaats zijn als uitvalsbasis voor het heuvelland en een kortverblijf. Mogelijks ga ik volgende maal op een speciale camperplaats staan net over de grens .. tegen veel voordeliger tarief.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Jack5727-09-2016

Matig en duur

Deze camping is op zich een mooie accommodatie, ruime plekken, schaduwrijk en goed gelegen. Helaas schort het nogal aan het onderhoud. Wij stonden op de trekkersplekken. Onze toilet / wasgelegenheid was ondergebracht in een oude zeecontainer. Deuren sloten slecht, het was niet schoon en met het onderhoud waren ook nog wel wat punten te behalen. Gelukkig was het water wel warm. De elektriciteit op de plekken was slecht bereikbaar, de stopcontacten waren overgroeid door de heggen en moeilijk te vinden .Waterpunten? Dat mag wel iets meer. Stortplaats chemische toiletten in de open lucht, zag er niet echt fris uit, bij de ingang van het sanitair. Verder wordt je geacht om ‘de verplichte gele vuilniszak á 50 cent per stuk te gebruiken’, een wonderlijk fenomeen wat ik nog niet eerder tegen gekomen ben. De dame van de receptie leek ook wel niet al te blij te zijn met onze komst en dat voor een bedrag van ongeveer 24 euro per nacht… nee sorry, volgende keer rijden we wel even om.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Marnick22-09-2016

Gezellige camping, geen restaurant

Mooie rustige camping met heel vriendelijke uitbater.prachtig gelegen voor wandelaars en fietsers.Ook goede uitvalbasis voor W.O. 1 routes en bezienswaardigheden .

• 8Staat v/h sanitair

Camping Ypra info