Camping Ypra

45 reviews over Camping Ypra

• 2019
    5Joyce24-08-2019

Te duur!

Onvoldoende sanitair. Er is een sanitair gebouwtje dicht en de overige zijn onvoldoende. Wachten voor de toiletten en wachten voor de douche. Daarbij is het sanitair echt wel aan een opknapbeurt toe. Best wel een aardige ligging. Vriendelijke dame in de receptie. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Ieper. Maar 3 sterren is de camping niet waard. En de prijs is veel te hoog voor deze camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Gerrit Schaap04-08-2019

Stacaravan camping

Echt een stacaravanpark. Iedereen kent elkaar schijnbaar en er heerst een soort dorpsfeest waar je dan moeilijk tussenkomt. Het sanitair wordt duidelijk aan gewerkt en is schoon echter veel te weinig voor de hoeveelheid gasten. Op de camping zitten erg veel duiven die er sport in hebben om jou, je auto, caravan of tent helemaal te bevlekken. Savonds worden ze vervangen door vleermuizen. Mooi uitzicht vanaf de camping en er zijn in de omgeving wel wat leuke restaurantjes te vinden. Helaas is dit niet wat wij zoeken, maar voor ouders met kinderen die langer willen verblijven is het wel aardig. De kantine is een soort café waar je overigens een prima streekbiertje kunt drinken, gezellig is het niet echt. Ook het terras is niet sfeervol. De beheerders zijn echter zichtbaar druk met het opknappen van de camping en dat zal in de loop der tijd zeker zijn vruchten af gaan werpen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Camper en tentliefhebber06-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Onze ervaring was dat de mensen die er werken onvriendelijk en druk waren, alles leek te veel. Niet bepaald onze camping. Veel stacaravans, veel vaste gasten dus. We stonden op het tentenveld. Kleine plekken. Omgeving was mooi, en geschikt voor wandelaars en fietsers. Veel stamgasten die overdag aan de pimpel waren. We betaalden € 41,00. Te duur naar onze zin. Betaal liever € 41,00 voor een charme camping.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Farah Devriendt01-06-2019

Mooie plek in Kemmel

Mooie plaats, alles in orde! Mooie uitvalbasis voor wandelingen! Niet gereserveerd en vriendelijk onthaald! Komen nog eens terug!

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• Oude reviews

8Menno Haanstra21-08-2017

prima overnachtingsplek voor kort verblijf

Een overnachting gehad in een tent op het kampeerveldje, zonder electra. Electra had ik niet nodig. De plek was ruim genoeg voor een tent. Bij de incheck vriendelijk geholpen door de baliemedewerker. Bij de uitcheck om 0745 was de receptie nog dicht (open om 0900 uur) dus ik kon slagboompasje niet inleveren. Per email contact gehad over de borg voor de pas, en pas opgestuurd en zo opgelost, prima.
    De ligging is prima, vlakbij Ieper. Deze camping kan dan ook als uitvalsbasis worden gebruikt hiervoor.

Let op, geen winkel op de camping, dus je eigen spullen meenemen.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 6del costa24-07-2017

onverzorgd, sanitair matig,te duur

We stonden er met een mobilhome, behoorlijk rustig als maar mogelijk is met zijn bewoners ... (te veel duiven (periodegebonden ? ) gefladder en gekoer de hele dag van smorgens vroeg tot savonds laat , veel uitwerpselen op de wagen). Sanitair : wel de zitting gepoetst, maar de muren niet van deze toiletten, gevolg niet te smakelijk zicht. Als mobilhome krijg je een speciale plaats daartoe aangeboden, maar betaal je te duur (24 € voor 1 wagen en 2 personen), elektriciteit inbegrepen, wat niet nodig is. Ontvangst was niet efficiënt. Globaal oordeel: Jammer want kan een gedroomde plaats zijn als uitvalsbasis voor het heuvelland en een kortverblijf. Mogelijks ga ik volgende maal op een speciale camperplaats staan net over de grens .. tegen veel voordeliger tarief.

Gereisd met partner in juli 2017

• 5Jack5727-09-2016

Matig en duur

Deze camping is op zich een mooie accommodatie, ruime plekken, schaduwrijk en goed gelegen. Helaas schort het nogal aan het onderhoud. Wij stonden op de trekkersplekken. Onze toilet / wasgelegenheid was ondergebracht in een oude zeecontainer. Deuren sloten slecht, het was niet schoon en met het onderhoud waren ook nog wel wat punten te behalen. Gelukkig was het water wel warm. De elektriciteit op de plekken was slecht bereikbaar, de stopcontacten waren overgroeid door de heggen en moeilijk te vinden .Waterpunten? Dat mag wel iets meer. Stortplaats chemische toiletten in de open lucht, zag er niet echt fris uit, bij de ingang van het sanitair. Verder wordt je geacht om ‘de verplichte gele vuilniszak á 50 cent per stuk te gebruiken’, een wonderlijk fenomeen wat ik nog niet eerder tegen gekomen ben. De dame van de receptie leek ook wel niet al te blij te zijn met onze komst en dat voor een bedrag van ongeveer 24 euro per nacht… nee sorry, volgende keer rijden we wel even om.

• 3Staat v/h sanitair

• 9Marnick22-09-2016

Gezellige camping, geen restaurant

Mooie rustige camping met heel vriendelijke uitbater.prachtig gelegen voor wandelaars en fietsers.Ook goede uitvalbasis voor W.O. 1 routes en bezienswaardigheden .

• 1Eetgelegenheden

• 5Saar12-09-2016

Standaard camping

Leuke verzorgde camping aan de rand van de Kemmelberg. Wij hadden er een trekkershut. Leuke trekkershut met alle comfort dat je daarbij mag verwachten, alles in orde. Wel was ze niet helemaal netjes gepoetst voor wij aankwamen, wel opgeruimd :-). Spinnenwebben & stof was duidelijk te zien. Toen we vertrokken en ik de sleutel ging terug geven, moest ik die ook onmiddellijk aan de volgende wachtende gasten geven. De sanitaire blok was in orde, verouderd maar netjes gepoetst. Er waren veel kinder speelstukken rond de trekkershut, nu in september niet zo een probleem ivm schoolgaande kinderen maar als je tijden juli-augustus er een rustig weekendje op uit wilt, hang je eraan voor de moeite. Verder vond ik het er niet zo 'gemoedelijk' als wat je bij een camping verwacht, de uitbaatster was eerder afstandelijk en niet echt in voor een babbeltje. Misschien ben ik over sociaal, dat kan natuurlijk ook. Goede camping voor een overnachting van 1-2 dagen.

• 9wendy12-06-2016

Mooie camping met veel activiteiten

Mooi verzorgde camping die niet heel duur is met vriendelijke en behulpzame uitbaters! Zeer kindvriendelijk, met een springkasteel en speeltuinen. Een tennisveld en verschillende petanque banen. Gezellig en redelijk groot cafe. Trekkershutten zijn er ook te huur voor 40 euro per nacht en ook fietsen verhuren ze. Dicht gelegen bij Bellewaerde waar wij voor kwamen. Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

4 tips over Camping Ypra

• Domien, 14-01-2014

Bezoek zeker Ieper, dé stad van de streek op slechts 10 minuten rijden van Kemmel. U bezoekt er de Grote Markt met zijn historische Lakenhallen, het museum 'In Flanders Fields' dat u een prachtig zicht geeft op WO I. Bij Il Gusto d'Italia eet u een lekkere wafel of geniet van het beste roomijs uit de streek.

• Broos Lutgart, 11-09-2013

opletten dat je steeds WC-papier bij je hebt. 's Nachts kan je anders wel problemen hebben omdat de plaats waar je WC-papier kan nemen, dan afgesloten is.

• Gerrie, 20-04-2011

Zeer onder de indruk waren wij van vooral de beeldentuin van het museum van George Grard.De stichting George Grard werd in 1994 opgericht door Francine Grard-Van Mieghem en FranzTrenchant ter gelegenheid van de tiende verjaardag van het overlijden van george Grard. Zie fotos, of tweede film bij mijn beoordeling.

0 vragen over Camping Ypra

Camping Ypra info