Villa Hemelsgoed

Meer villa info

22 reviews over Villa Hemelsgoed

• 10Ad & Carla Huijbregts28-05-2015

Een "hemels verblijf" in Hemelsgoed

Hemelsgoed een naam met een belofte erin. Nou, die belofte is volledig waargemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10Familie van 511-04-2015

Een aanrader van formaat

De naam is het meer dan waard "Hemelsgoed", wij zijn goed ontvangen en voelde ons gelijk thuis, wij zijn een gezin met 3 kindjes tussen 4 en 6. De accommodatie heeft echt alles wat je nodig hebt en meer. Lekker luieren in de jacuzzi 38°of zwembad 28° of zweten in de sauna, buiten terrasjes en ook een overdekt terras speelweide met kleine goal en petanque. Je bent maar 40 km van de kust verwijdert en je hebt binnen een straal van 10 km alles wat je wil voor de kleintjes kinderboerderijen in en outdoor speeltuinen en parken. En voor de koppels is Brugge op een steenworp van de Villa. Wij keren zeker weder.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9Van Den Brande25-09-2013

Super vakantie.

Het is meer een welnesshuis dan een vakantiehuis. Erg genoten van alle luxe terwijl de kinderen nooit genoeg kregen van het zwembad. Prachtige omgeving, te bereiken met fiets of auto, te voet iets te ver om in de natuur te zitten. Bulskampveld geweldig om te spelen of te wandelen of gewoon om te chillen. Bakker in het dorp is ook geweldig, alsook het winkeltje traiteur. Onze kinderen van 14,11 en 9 vonden het de beste vakantie ooit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Wietske Doreleijers19-02-2013

Zeer netjes!!!

Met 8 personen zijn wij hier van vrijdagmiddag tot zondagavond geweest. De accomodatie is zeer goed verzorgd en ingedeeld. Alles wat je je wenst is aanwezig. Wij hebben de jaccuzzi en de tafeltennistafel maximaal gebruikt! Een pluspunt zou nog geweest zijn als het zwembad ook in gebruik genomen kon worden in de winter. En er zitten geen sloten op de deuren van toilet en badkamer, maar dit wordt in de toekomst verholpen hebben wij ons laten vertellen. Wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 10ben03-12-2012

Aanrader

Mooi weekend gehad. Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren, prachtig huis, heerlijke bedden,geweldige jacuzzi/sauna. Brugge prima bereikbaar vanaf het huis. Wij waren met 8 gasten (23-25jr) en hebben hier een uitstekend weekend gehad. Absoluut aan te raden!

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9Regine en Yf Tanghe Vanden Abeele10-11-2012

Dit huisje heeft zijn naam niet gestolen.

Iedereen van de familie die tijdens ons verblijf langs kwam, heeft zich prima geamuseerd in deze verzorgde villa.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 10suzan Wit17-09-2012

Fantastische plek

We In een woord, GENOTEN! Zeker een aanrader. Huis is goed onderhouden en zwemwater is in tegenstelling tot diverse openbare zwembaden heerlijk warm! Alleen wat last gehad van de muggen,maar die horen bij het mooie weer;-)!

• 10Acke Dieter16-09-2012

De hemel op aarde

Gewoonweg uitmuntend in alle betekenissen : alles perfect onderhouden, zalig genieten van het zwembad, jacuzzi en sauna, bedden heel goed, heerlijke handdoeken, mooie ligging , ... Alles erop en eraan .

• 9Filip04-09-2012

een aanrader

een leuke vakantiewoning met heel wat extras die het verblijf aangenaam maken.

• 10henk en jeanet12-08-2012

super , echt vakantie

wij hebben hier 2 weken gezeten met 2 gezinnen van 20 juli tot 3 augustus. In 1 woord GEWELDIG. De ontvangst door magda & jacques was zeer goed en gastvrij. Ze weten hoe ze mensen een prettig verblijf moeten geven. De website geeft precies weer zo als het is . Je bent van alle gemakken voorzien en je kan echt genieten van je vakantie , niks moet maar alles kan. We hebben enorm genoten van onse vakantie , en zijn zeker van plan om hier nog vaker te komen. kortom een super vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Villa Hemelsgoed info