Bed and Breakfast Villa Boreas

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

16 reviews over Bed and Breakfast Villa Boreas

• 9Kris25-07-2015

Mooie locatie, super ontvangst.

Goed ontvangen door de vriendelijke Denise. Ruime verzorgde kamers en een ontbijt op maat! Locatie is perfect en voldoende parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Katrien10-06-2014

Net, fijne inrichting, erg vriendelijke gastvrouw

Denise is in de eerste plaats een enorm vriendelijke en gastvrije vrouw. Bij aankomst wordt meteen al gepolsd of er wensen zijn voor het ontbijt de ochtend nadien, ook aan ons dochtertje werd gedacht. De kamers zijn proper en werden met smaak ingericht. Er zijn rolluiken, wat een extra troef is wanneer je thuis ook rolluiken gewend bent. Van de drukkere baan heb je zeker geen last, het is een rustige woning. Ook de ligging is top, het strand van Duinbergen is 'achter de hoek', echt vlakbij. Het ontbijt bestond uit heerlijke verse broodjes, ontbijtkoeken, brood en bovenal veel lekker vers (gesneden) fruit, artisanale konfituur, versgeperst fruitsap... Alles erop en eraan.

Zeker een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 10LB en NP25-05-2014

Super verblijf! Een parel aan onze vlaamse kust!

Zeer mooie, propere en verzorgde kamers. Heel lekkere en ruime keuze ontbijt met VERS fruitsap! De gastvrouw is zeer aangenaam en doet er alles aan om het er naar je zin te maken! Zelfs een eitje naar keuze klaarmaken bij het ontbijt is voor haar geen moeite! Zeer dichtbij het strand en voldoende parkeergelegenheid. Prijs/kwaliteit een sterke aanrader!

Wij komen zeker terug! Een pareltje aan onze vlaamse kust!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Beernaert Annick10-09-2012

Niet akkoord met bepaalde uitspraken

Na het lezen van de beoordelingen over deze B&B, vinden wij het zéér jammer hoe bepaalde gasten een eerder uitzonderlijke situatie in een verkeerd daglicht stellen. Wij waren dit weekend ook te gast in villa Boreas en hadden wél ruim voldoende op het ontbijtbuffet. Er werd ons zelfs de dag voordien gevraagd naar specifieke wensen bij het ontbijt. Misschien zouden kieskeurige gasten als deze daar wel gebruik van moeten maken, zodat alles naar eigen wens is! Een B&B is toch geen hotel van meer dan twintig kamers. Dergelijke gasten passen voor ons niet in de formule van kamer en ontbijt, een hotel-keten is voor hen waarschijnlijk beter geschikt. Waarom dan dergelijke onterechte kritiek op een charmante gastvrouw die alles in het werk heeft gesteld ter compensatie van die ene witte pistolets die 'meneer' tekort had. Er waren trouwens voldoende alternatieven : krentenbrood en bruine broodjes...Een fikse reductie was echter niet genoeg om deze familie een beter humeur te geven....

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Nicole 10-09-2012

Zeker voor herhaling vatbaar

Villa Boreas is een echte aanrader, ligging direct aan het strand , mooie verzorgde kamers en een zeer goed ontbijt , de gastvrouw doet alles om het de gasten naar hun zin te maken , had al meerdere malen geboekt, maar was altijd volzet , en nu begrijp ik waarom , dikke proficiat voor deze bed and breakfast

Gereisd met vrienden in september 2012

• 5RUDI29-08-2012

MATIG

BB ligt erg rumoerig vlak aan een grote baan toch dicht bij het strand onbijt is matig .

Gereisd met partner in juli 2012

• 3Robijn peter24-08-2012

Dit Nooit meer

Te zot voor woorden bij het ontbijt bleek er maar voor elk een broodje en een croissant waar ik dan ook voor te laat kwam (9.00 u)er verbleven hier zeven mensen in haar BB . Ze vertelde ons dat het de bakker zijn schuld was ondanks ze zelf was geweest. ze heeft dan snel twee stokbroodjes in de oven gestopt van de dag voordien dat vertelde ze dan nog ook.Wat ik nog het strafste vond dat ik ongemerkt de keuken voor bij liep en ze ons gewoon uitlachte samen met een andere dame die mee het ontbijt verzorgde we verstaan de andere reactie,s echt NIETof schrijft ze deze zelf heb indruk van wel.kamers wat verouderd maar proper dat moet gezegd worden.voor de rust moet je er ook al niet zijn drukke baan ik zou zeggen stop er mee echt want je kan de mensen niet laten betalen(150 euro p/n voor voortdurend naar de eigenares haar charme offensief te luisteren . nog thans bij onze aankomst zij ze dat er een rijkelijk buffet ging staan(pover) wat voor ons ook niet hoeft.maar zorg voor voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Brands22-08-2012

Fantastisch - Super - aanrader !

Deze bb verdient 5 bedjes voor ligging, aanpak en hygiëne. Super vriendelijke gastvrouw, als je iets nodig hebt, vraag het en indien mogelijk komt dit in orde. Ook vers ontbijt zoals het hoort. Prijs / kwaliteit een topper voor ons. Wij komen zeker terug ! Doe zo verder ....

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Marc DE WOLF30-09-2009

Schitterende locatie en dito gastvrouw

Voor wie in een huislijke sfeer eens een weekendje (of langer) aan de kust wil begeven, is dit een aanrader. Zeer gunstige ligging in een tobadplaats, gemakkelijk bereikbaar en voorzien van alle comfort. Men voelt zich er direct thuis.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 10hr Bep van Houdt19-08-2009

Fantastische plek

Wie een paar dagen zorgeloze en kostelijke dagen aan de Vlaamse kust wil doorbrengen, is bij mevrouw Denise Vantorre aan een Pri-ma adres. Haar b&b behoort -vertelde ze, ze heeft ook een oorkonde- tot de top-10 van Europa en daar is geen woord te veel aan gezegd. Een mooi en gezellig appartement waaraan zijzelf veel sfeer aan toevoegt. Haar ontbijt met jam van de beste Vlaamse jamteler en haar vleeswaren verdienen een 10. Haar villa aan de Elizabethlaan ligt ook nog eens honderd meter achter het strand. Goede wijn, verder geen woorden dan alleen: GAAN!

Gereisd met partner in juli 2009

Bed and Breakfast Villa Boreas info