Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Morpheus

BelgiëWest VlaanderenHeist

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Morpheus voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 15 reviews

9.5FenomenaalScore uit 15 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

15 Reviews over Morpheus

• 10Inge en Patrick16-03-2018

voortreffelijke B&B met superontbijt, 10' van zee

supervriendelijk onthaal, zeer flexibele eigenaars. Heerlijke bedden in een warm houten interieur met een afgescheiden sanitaire cel waarin een moderne douche, toilet en lavabo. Zeer netjes en vooral een heerlijk uitgebreid ontbijt. 't Is maar 10' stappen naar de zeedijk en de woonwijk zelf is superrustig. Echt een aanrader!!

• 9Bart Lanckmans23-03-2015

Aanrader.

Vriendelijk onthaal - gezellige kamers - goed bed - ruime douche - uitstekend ontbijt in gezellige ontbijtruimte - respect voor privacy - persoonlijk - even van het strand, maar in ruil daarvoor rust en parking - ook kort bij station en openbaar vervoer - goede uitvalsbasis voor uitstappen

• 10mr & Mevr Hendrikx-Belmans17-03-2015

zeer aangenaam logement op wandelafstand van zee

De B&B is zeer netjes, de kamers zijn zeer ruim met een mooie geïntegreerde sanitaire ruimte. De uitbaters zijn uitermate vriendelijk en zeer flexibel. Het ontbijt is zeer uitgebreid met vers fruitsap, eitjes, koffiekoeken, beleg, verse pistolets, brood, kortom alles erop en eraan. Je wandelt 10' en je bent op het strand.

• 10Luk Leyzen28-07-2014

Heel leuk adresje

Toffe B&B, ligt net achter het station, rustig gelegen, 10min wandelen van centrum, 12min tot dijk, propere kamer, eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam, heel goed ontbijt, prijs kwaliteit=10/10

• 10Freddy en Nicole Smedts - Roekaerts15-02-2014

Een top Bed&Breakfast !

Supermooie kamers, uitgebreid ontbijt, hele lieve mensen, kan niet beter, B&B ideaal gelegen voor een super weekend aan de Belgische kust ! Komen zeker terug !!

• 10Chris en Guy17-07-2013

Super verblijf

Tof verblijf in een rustige omgeving. Met de fiets enkele minuten van het strand. Super vriendelijke ontvangst, kamer comfortabel en gezellig ingericht en een 5* ontbijt. Wij komen zeker terug.

• 9mccijvat07-08-2012

Fantastische Bed and Breakfast.

Na een fietstocht van Westkapelle naar Knokke zijn wij zeer vriendelijk ontvangen door Christine en Jef in deze zeer sfeervolle en met smaak ingerichte B&B. Werkelijk van alle gemakken voorzien. Goede bedden en keurig sanitair. We hebben een heerlijke nachtrust gehad en het ontbijt was zeer uitgebreid. In de sfeervol ingericht ontbijtkamer kun je ook de andere gasten ontmoeten. Dit adres is echt een aanrader en we komen zeker een keer bij jullie terug. Christine en Jef: bedankt voor alles. Jan en Marianne Cijvat

• 10Greet & Julie Burgmans06-08-2012

Super ovenachting !!! HEERLIJK ONTBIJT !!!

Zeer nette B&B, vlakbij de grote weg om naar het strand te rijden/ wandelen. Heel hartelijk ontvangen door Christine. We hadden moeder/dochter weekend en dat was genieten. Heel mooie kamer met een tweepersoonsbed met doorloop naar de badkamer met douche en wc. Aan alles gedacht, van douche shampoo tot was emulsie bij de wasbak; gastendoekje, 2 washandjes, 2 grote badlakens,2 handdoeken, tisseus en feuhn en op elk nachtkastje een flesje water. En niet te vergeten het overheerlijk ontbijt !!! Echt een verwennerij: vers fruit, fruityoghurt, hard en zacht broodje, croussant en koffiekoek per persoon. Lekker zachtgekookt eitje en zoet en hartig beleg. De zondagskrant erbij, wat wil een mens nog meer?? Wij mochten zelfs de wielrenfiets van mijn dochter achter slot en grendel zeten in hun huis, waar wij hem zondag avond pas op moesten komen halen na een dagje strand.Wij hebben genoten van een onvergetelijk overheerlijk ontbijt en luxe verblijf !!

• 9Rick en Petricia Goossens29-07-2011

Geweldig weekend gehad

Wij verbleven hier 2 nachten van 23 Juli 2011 t/m 25 Juli 2011. Bon Jovi kwam in Zeebrugge en dit lag er in de buurt. Geen verkeerde keuze, Overal redelijk dichtbij. Kwartiertje lopen naar het strand en het openbaar vervoer. De trein en de bus stoppen bijna in de straat. Wij waren met de auto en hadden een parkeerplaats voor de deur. Kamers zien er ruim en netjes uit, een eigen badkamer en hele goede bedden. Heerlijk geslapen. De ontvangst was zeer vriendelijk en het ontbijt geweldig. Je komt er niets tekort. We kregen zelfs nog broodpudding bij de koffie s'middags. Nog nooit op maar erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Cristine en jeff bedankt voor het fijne weekend, hebben er samen van genoten.

Groetjes Rick en Petricia Goossens Geertruidenberg, Nederland

• 10Yvan De Craemer27-01-2011

Echt genieten

Mooie gastenkamers, vriendelijk onthaal, rustige omgeving en dicht bij centrum

Bed & Breakfast Morpheus info

Het complex