Géén boekingskosten

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

4 Reviews over Gresham

• 10Julien en Anita11-09-2009

Enorm genoten.

Ben 2 dagen geweest en ondervonden dat het perfecte klantvriendelijke hotel weet wat de mensen nodig hebben . Ontbijt vanaf 8 uur maar vermits wij altijd tamelijk vroeg wakker en op zijn kregen we van de uitbater zelfs een koffie vroeger zonder opleg , s'avonds of tijdens de dag het nodige drankje ,gratis, en alles met de glimlach . Hier zorgt men nog voor zijn klanten !!! proficiat !!!

• 10j.lensvelt23-10-2008

Een dikke 10 !!!

Gezellig zeer gastvrij hotel, supernette ruime kamer, strand om de hoek, hond en kind welkom (zonder kosten). Hier wordt begrepen wat het woord "gastheer" betekend. 's avonds gezellig in de huiskamer met een hapje en een drankje. 's morgens heerlijk ontbijtbuffet met een zeer groot assortiment van brood, beleg, drank, zoete broodjes en vele extra's. EEN AANRADER !!!

• 10blommaert22-09-2008

wat een topper!!!!

ONGELOOFLIJK HOTEL!!!! supervriendelijk,heel proper en modern en heel lekker ontbijt!!

• 9mrkemps21-09-2008

Een prachtig gastvrij en gemoedelijk hotel.

Hotel Gresham wordt geleid door een zeer gastvrije, behulpzame en deskundige directie. Gelegen vlakbij de Zeedijk te Knokke is dit een echte aanrader. Wij zijn zelf met onze drie kleine kinderen gegaan. Geweldig!

Hotel Gresham info

• Adresgegevens