Bed and Breakfast Colombe Blanche

Bed and Breakfast Colombe Blanche

10Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Heist

Op vakantie geweest naar Colombe Blanche?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

5 reviews over Bed and Breakfast Colombe Blanche

• 2018
    10FAM. DEBAKKER05-12-2018

Sterrenwaardig B&B , zoals het restaurant.

We hebben met vrienden al de kamers gehuurd voor 2 nachten . Bezoek sterrestaurant Bartolomeus en dan nog de rest van het weekend genieten van Knokke.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10MEVR VANDENBERGHE26-11-2018

fantastich

We hebben al veel B&B gedaan gedaan maar deze is top , zie score touroperator 9.5 is zeker verdient en meer . Een aanrader , rustig gelegen , overal dichtbij , super ontvangst , kamers , luxe , sereniteit en een royaal ontbijt. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Annelies16-09-2012

Een aanrader!

Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw die met veel plezier door haar fijne dochter geholpen wordt. De kamers zijn aangenaam en proper. Het extraatje meer geeft een gevoel van luxe. Het lekkere ontbijt is uitgebreid en varieert per dag. Echt de moeite waard!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Petra & Hans22-07-2010

Clos Margaux in Knokke is een absolute aanrader!

Voor een ieder die er even tussen uit moet om lekker te relaxen, is hier aan het juiste adres. Je wordt met open armen ontvangen, de eigenaresse Saskia is een op en top gastvrouw en je voelt je dan ook zéér welkom. De kamers zijn echt super de luxe en tip top in orde. Het ontbijt is zo uitgebreid dat je de lunch wel kan overslaan, maar dit ook weer tot in de puntjes verzorgd en niet te vergeten echt heel erg lekker! Verder is het een leuke omgeving met een leuk centrum, een prachtig strand en veel bezienswaardigheden. Je kunt ook het plaatstje "de Haan" bezoeken is ook aan de kust en heeft tevens een leuk centrum. Verder is Gent en Brugge ook goed te doen dit is maximaal 30 minuten rijden vanuit Knokke.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10william wynants16-11-2008

zeer zeer zeer goed

Na de hartelijke verwelkoming wisten we direct dat we op de juiste plaats waren. De zeer mooie woning, de uitstekende gastvrijheid aangevuld met een zeer uitgebreid en lekker ontijt maakte van ons verblijf een topper. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Saskia

Gereisd met partner in november 2008

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen