Bed and Breakfast Spoor 62

Bed and Breakfast Spoor 62

9.8Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Gistel

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Spoor 62?

9.8Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

6 reviews over Bed and Breakfast Spoor 62

• 2018
    10Michelle Defooz15-07-2018

Een Paradijs in Moere!

Een voorbeeld voor velen! Een prachtige B&B op een fantastische locatie. De kamers zijn tot in de puntjes verzorgt en afgewerkt. Bescheiden luxueus is de juiste omschrijving voor Irma haar Spoor 62. Fantastische architectuur zowel binnen als buiten, een bibliotheek met een wijn/bier bar, een ontbijt met alleen de beste producten en een omgeving om U tegen te zeggen. Op een zonnige zomerochtend waan je je in het zuiden van Frankrijk. Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Leonieke30-07-2017

Heerlijke ambiance tot in de puntjes verzorgd!

Alles was van kwalitatief hoog niveau, zowel de inrichting, het bed, het ontbijt en niet te vergeten de ontvangst door de eigenaresse. Er is zelfs een bibliotheek waar je heerlijk een boek kunt lezen. Wat niet? Misschien de omgeving, maar met de auto rijd je eenvoudig naar badplaatsje de Haan, Gent, Brugge etc.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Anna 10-07-2013

Prachtige B&B op een prachtige plek!

Met zichtbaar veel liefde is dit unieke pand omgetoverd tot een prachtige B&B op een prachtige locatie vlakbij de Belgische kust. De kamers zijn zeer smaakvol ingericht, erg ruim en alle faciliteiten aanwezig. Uitgebreid ontbijten in de grote tuin is een fantastisch begin van de dag. Gastvrouw Irma zorgt er graag voor dat je niets tekort komt!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Eddy09-07-2013

Echt de moeite waard! Super weekend!

Mooie omgeving, rust en ruimte. Oud spoorweghuis, met liefde gerestaureerd en van binnen hiepermodern met sfeer. Mooi bad, super douche en heerlijk bed. Lekker ontbijt. En zeker niet duur. Gastvrouw echt super!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Steven en Diew30-06-2013

Heerlijk genoten van ons huwelijksreisje..

Na een lange voorbereiding en onze huwelijksdag zijn we een weekendje heerlijk tot rust gekomen in deze B&B. Luxe tot in detail kenmerkte het geheel. Een prachtige oprijlaan, prachtig gebouw, voorzien van kamers met (elektrische) boxspringbedden, tv, open (stort)douche en ligstoel. De luxe vind je zelf terug in de kleine dingen, zoals shampoo flesjes van Rituals, champagne bij aankomst en elke dag flesjes water.

Het ontbijt werd geserveerd in de comfortabele lounge op een tijdstip dat we zelf mochten kiezen. Het ontbijt was rijk gevuld, met verschillende broodjes, vers fruit, yoghurt en toegevoegd met een vers ei, klaargemaakt zoals jij wilt. Verse jus d'orange ontbrak dan ook niet. Daarnaast mocht je zoveel als je wou genieten van de Nespresso machine met verschillende soorten koffie.

Beheerder Irma was uiterst vriendelijk en had antwoord op al je vragen.

Kortom: een heerlijke plek om helemaal tot rust te kunnen komen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Gerard17-01-2013

Relax and enjoy

We experienced three wonderful days at spoor62 in Moere. Allready at reservation Irma proved to be a great host. Also during our stay she was always there when we needed her for advice or other things, but she was never to much present. We enjoyed a calm and luxerious atmosphere during the days and only went out for a 2 hour walk and evening dinner in the restaurants Irma recommended and kindly made reservations for. Spoor62 is the perfect hide away to relax and enjoy. Just go there, read a book at the fire place, enjoy the view with a glass of wine, take a bath, sleep late and enjoy Irma's beautiful breakfast. There are plenty of possible other activities close to the B&B, like a modern spa, the beach, Brugge, biking routes etc. But we did not experience the need to go anywhere.....

Gereisd met partner in januari 2013

1 tip over Bed and Breakfast Spoor 62

• Steven en Diew, 30-06-2013

In het plaatsje Gistel valt niet zo heel veel te beleven, maar met een kwartiertje ben je bij de kust, waar tevens een casino aanwezig is voor een gezellige avond. Parkeren hier is echter wat lastig.

0 vragen over Bed and Breakfast Spoor 62

Bed and Breakfast Spoor 62 info