Bed and Breakfast Hoevehotel Ter Haeghe

Bed and Breakfast Hoevehotel Ter Haeghestersterster

8.2Fantastisch

België, West Vlaanderen, Gistel

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Hoevehotel Ter Haeghe?

8.2Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

11 reviews over Bed and Breakfast Hoevehotel Ter Haeghe

• 8Vanrobaeys Leen26-10-2016

Verrassende kwaliteit prijs verhouding.

Het driegangenmenu op vrijdag was zeer lekker en geen alledaagse kost. Het viergangenmenu op zaterdag was gastronomisch, prima bediening. Prijzen van de wijn, aperitief en water niet aan de hoge kant. Een prima ontbijt : koffie, thee, fruitsap, boterkoeken, pistolets, rozijnenbrood, de eerste dag roerei met spek, de volgende dag zacht gekookt eitje volgens de regels der kunst. Kamers proper, niet heel ruim maar voldoende. Minpuntje, het warm water werd plots koud water en daarna kokend heet water. Heel goed gelegen dichtbij Oostende. In de omgeving de mooie oostendse krekenwandeling gemaakt, een aanrader !! Wij komen hier zeker nog terug

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 10Wouters-Driesen03-10-2016

Zeker een geslaagd weekend

We hebben volop genoten van ons verblijf hier, het lekkerbek-weekend. Deze naam is zeker goed gekozen. Als er iemand kan koken is het de patron Koen. Samen met zijn echtgenote zorgen zij voor een warme ontvangst in een familiale sfeer. Ligging is uitstekend voor uitstappen (met auto of fiets) naar de kust en binnenland. Kamer en badkamer ok.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 7Rikki14-09-2016

Heel lekker avond eten .... de rest is veel minder

De 3-gangenmenu is bijzonder lekker, met verse producten bereid en smaakvol gepresenteerd. Dat was nog beter dan we verwachtten. Wat ons niet aangenaam verraste was het ontbijt. Dat was heel sober, te sober. Men zij ons op voorhand dat we voor 9 aan tafel moesten zijn. Inderdaad 10 voor 9 waren we in de ontbijtruimte, maar alle schotels waren bijna leeg en werden Niet aangevuld. Terwijl zaten te ontbijten, begon men al af te ruimen ... Om 9.15 u was alles van de andere gasten al afgeruimd. Van rustig ontbijten was er dus geen sprake! Zelfs de melk voor bij de koffie werd al weggenomen om 9.15u. De volgende ochtend zei men ons dat we nog rustig konden blijven zitten ... (het was ook pas 9.05u!!) ondanks men al terug afruimde. Als ik zeg dat er tijdens ons ontbijt reeds afgeruimd werd, slaat dit niet op het buffet maar op de tafels van de andere gasten in de ontbijtruimte. Het buffet werd echter niet aangevuld met charcuterie/kaas eitjes. Als je rond 9 uur als laatste gast ontbijt nam, lag er zeer weinig charcuterie/kaas ed op de schotels. Dat is niet uitnodigend, gastvrij. In het hoevehotel was het overal erg proper en net. Onze kamer was ook bijzonder klein. De badkamer : de douche werkte niet goed, geen goede straal en geen goede mengkraan, de wastafel net goed om je handen te wassen. Volgens de eigenaar zijn er kleinere en grotere tweepersoonskamer. Volgens mij is het dan best om de prijs in verhouding te vragen. Inderdaad het hoevehotel ligt midden in de natuur, maar ook op een kruispunt tussen 2 drukke wegen. Van 's ochtends vroeg werden we gewekt door zwaar verkeer. Spijtig dat er zoveel minpunten waren, want we zouden graag nog genieten van hun bijzonder lekkere keuken!

Gereisd met partner in september 2016

• 8Familie Thienpont16-05-2016

Zeer aangenaam verblijf!

We hebben genoten van ons familieweekend met 3 gezinnen met kinderen in dit hoevehotel. Zeer aangename uitbaters die oprecht interesse toonden in ons en rekening hielden met culinaire wensen en zelfs glutenvrij eten konden voorzien voor 1 vd kids. Half pension was in orde, prijs kwaliteit niets op aan te merken. Kamers netjes, douche wel moeilijk regelbaar en op onze kamer een te kleine lavabo. Kinderen hebben zich reuze geamuseerd met de go-carts, fietsen, trampoline, veel ruimte om te ravotten... Ondertussen nipten wij aan ons aperitiefje of streekbiertje. Ook kregen we de nodige tips voor trips in de omgeving. Kortom: Karolien & Koen staan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat klaar voor hun gasten! Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 6pieters17-09-2015

nooit meer

enkel goed om te eten, bedden zijn niet comfortabel; slechts 160cm breed. Ook zijn de bedden zelf in mekaar gezet, nl triplexplaat als bodem. Na eten kun je niets anders doen dan op je kamer te gaan. Patron kijkt u buiten, eveneens was afstandsbediening van tv stuk, zullen batterijen zijn dachten ze doch geen nieuwe gekregen. Water van de douch liep ook niet goed weg en geen goede isolatie ten opzichte van andere kamers .

Karolien & Koen, Eigenaar, 26-02-2016

Beste, met genoegen kunnen wij u melden dat onze kamers vernieuwd zijn. Nieuwe bedden, nieuwe badkamers en digitale televisie... Hopelijk kunnen wij u in de toekomst overtuigen van onze oprechte service. Vriendelijke groeten Karolien & Koen

Gereisd met partner in september 2015

• 9Wim De Schepper05-09-2015

Fantastisch verwend

We hebben genoten van een heerlijk verblijf in hoevehotel Ter Haeghe. Wij hadden een fietsarrangement geboekt waarbij het ontbijt, lunchpakket en avondmaal inbegrepen was. Iedere avond werden we culinair verwend met een 3-gangendiner, bereid door de uitbaters zelf. Ook 's ochtends was het heerlijk ontwaken met de geur van verse broodjes en koffiekoeken. Tevens was het verblijf het ideale uitgangspunt om activiteiten in de omgeving te doen zoals fietsen, watersport, zee,... Kortom, een echte aanrader!

Gereisd in juli 2015

• 3KATLEEN VERNIJNS24-08-2015

NOOIT MEER

GOED WAS EEN RUIME FAMILIEKAMER DAT IS HET ENIGE; ONTBIJT IS VAN 8 TOT 9 sorry maar in vakantie mag dit een uurtje langer! helaas had onze horloge het begeven en kwamen wij om 9 uur en 5 min beneden toe..; we legden dit uit en mijn man zijn horloge stond stil... ontbijt was er niet meer, nog enkele boterhammen, koud eitje (dat er al een uur lag) confituur en 2 schijfjes kaas..; de patron nam dan nog het laatste beleg (2 rolletjes ham) en 2 kleine boterkoekjes van het buffet en stak deze netjes in zijn mond. sorry maar dit laat je dan voor je gasten liggen! mijn dochter van 6 jaar is zelf een stukje kaas gaan vragen en dit werd gebracht maar het was niet ter harte... sorry maar wij zijn een uur nadien ergens iets gaan eten, dit kan niet.. we waren vijf minuutjes te laat en dan nog niet opzettelijk! van een warm onthaal zoals ik lees hebben wij vrees ik niet veel gemerkt..; ik vrees dat we volgende keer liever wat meer geld uitgeven...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Minivic0114-06-2015

Mooie hoeve

Mooie ruime kamers, enkel geluidsisolatie zou beter kunnen. We hebben het lekkerbekarragement genomen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekker en verfijnd eten, zeker de moeite

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Bart02-01-2012

Effenaf fantastisch

Het wordt misschien een beetje afgezaagd steeds hetzelfde te moeten schrijven en het is jammer dat er nog niemand anders een reactie heeft gezet, want dit is geen persoonlijke publiciteit maar de waarheid ... We zijn nu reeds voor de zevende keer geweest (Kerstweekend én Oudejaarsavond) en het was terug schitterend! Prijs-kwaliteit kan je niets beter vinden! Je kan alleen maar in superlatieven spreken. Onthaal, service, maaltijden, mogelijkheden ... voor alles is de 10 zeker op zijn plaats. Wij kijken echt uit naar andere reacties.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 10Bart, Mieke en de ganse familie26-04-2011

Het blijft een topper ...

We kunnen weinig toevoegen aan de vorige beoordeling ... Nu hadden we er nog eens het uitstekende weer bij, wat maakte dat we gebruik konden maken van het ideaal gelegen terras ... We kunnen alleen nog maar eens alle lof zwaaien naar Karolien en Koen voor de uitstekende service, de gesmaakte maaltijden en de manier waarop we "verzorgd" werden. De volgende afspraak is reeds gemaakt!

Gereisd met vrienden in april 2011

1 tip over Bed and Breakfast Hoevehotel Ter Haeghe

• Minivic01, 14-06-2015

Ligging ideaal voor verschillende uitstappen

0 vragen over Bed and Breakfast Hoevehotel Ter Haeghe

Bed and Breakfast Hoevehotel Ter Haeghe info