Hotel Du Soleil

215 reviews over Hotel Du Soleil in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Bart
10-11-2018

Leuk, charmant en rustig gelegen hotel. Ruime gratis parking net naast het hotel. Vriendelijk personeel en een goed ontbijtbuffet ter beschikking.

Wij komen zeker nog eens!

Erwin
16-10-2018

Prima ontvangst, nette kamer enkel wij zouden het bed anders zetten in kamer , zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt, zeker een pluspunt.

prima

william gemers
6-10-2018

gezellig ambiance, comfortable kamer, lekker eten!

weggegooid geld; nooit meer

Aletta
26-9-2018

Alleen het ontbijt was goed.

Bij aankomst bleek de parkeerautomaat voor de deur van van het hotel niet te werken; op de vraag of ze misschien een telefoonnummer voor ons had kregen wij als antwoord, dat ze zich daarmee niet ging bemoeien, dat moesten we zelf maar uitzoeken met de gemeente! Vervolgens wilden we douchen, maar er stond een debiele massagecabine waarvan alleen de beschimmelde ministraaltjes van de massagekoppen het deden. Wij konden dus niet fatsoenlijk douchen. Toen wij bij de receptie vertelden dat de douche het niet goed deed kregen we de wind van voren. Wij hadden van de verkeerde knoppen af moeten blijven; deze zat er niet eens op, dus konden we er niet aanzitten. Al die gasten deden maar wat en dan moesten zij het weer oplossen! Wij werden heel onbeschoft de huid vol gescholden. Echt te gek voor woorden.

Het 3 gangen diner en de dag fietshuur hebben wij ook niet gekregen terwijl hiervoor wel is betaald.

Goed hotel maar volgende keer geen stakamer groter

De Meulemeester
24-9-2018

Super lekker uitgebreid ontbijtbuffet propere kamers vriendelijk personeel

Minder was de grootte van de standaard kamer die was klein en kleine badkamer

Zeer onvriendelijk personeel

Aletta
24-9-2018

Ten eerste al geen enkele hulp bij een niet functionerende parkeerautomaat. Wij vroegen om een telefoonnummer om te kunnen bellen hierover.

Vervolgens vroegen wij of de douche gemaakt kon worden en toen werden wij ervan beschuldigd zelf aan de verkeerde knoppen te hebben gedraaid. De knoppen die er niet opzaten. Nooit meer! Wat een onprofessionele mensen. En dat voor veel geld! Zéker niet in verhouding tot de faciliteiten en de service. Alleen het eten was goed.

Indien je naar het strand wilt gaan is Hotel du Sl

Louis van Asten
2-9-2018

Lokatie prima op 75 meter van de boulevard. Ontbijt was top! Kamer waar wij logeerden was prima.

Wordt zeker herhaald

Hilde
12-8-2018

Voor een 3 sterren hotel is dit meer dan ok. Enkel de receptioniste is bij drukte over haar toeren en komt soms onvriendelijk over. Dit is wel tijdelijk, maar geeft bij aankomst wel een negatieve indruk.

Basic hotel met goede prijs kwaliteit.

Hendrikx
28-7-2018

Zeer goed ontbijt.

Kamers verouderd, geen airco.

Degelin Gaby
16-7-2018

Geweldig verblijf ,fijne ruime kamer.

Ontbijt op en top!

Een echte aanrader,zeer vriendelijke mensen!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Soleil in Duinbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.