Hotel Het Bloemenhof

Tonen op kaart

34 reviews over Hotel Het Bloemenhof

• 7Alex De Landtsheer15-08-2019

Gewoon

Drie jaar geleden was ons eerste bezoek,toen een echte aanrader,nu,een afknapper de kamer was ondermaats klein,niet goed onderhouden en dringend aan een opknap beurt toe,drie jaar terug was de service en de vriendelijkheid een pluspunt en,dat is het nog steeds maar bv het buiten salon en het geheel rond het zwembad moet onderhanden genomen worden. Het ontbijt is gewoon goed verder niets meer,het diner is een aanrader,de dranken o.a de wijn zijn lekker en goed van prijs. Wanneer je een recentie schrijft is het van groot belang dat je eerlijk bent,in elke beoordeling zijn er goede en minder goede punten ook hier,gaan wij nog terug?Dat zal de toekomst uitwijzen. Algemeen bekeken,voor een kort verblijf OK.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Kathleen en Jeroen07-08-2019

Oud happy place!

Hartelijke ontvangst. Bart, Evert en mevrouw Monique staan altijd voor je klaar. Royaal ontbijt. Culinaire verwennerij tijdens het diner. Toffe unieke kamers. Mooie ligging. Ideale uitvalsbasis om andere (kust)steden te bezoeken. Voor ons al meer dan 15 jaar een plaats om de batterijen terug op te laden en een tweede thuis!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Cremers Erna20-05-2019

voor herhaling vastbaar.

Charmant hotel met een super vriendelijke bediening. Overweldigend ontbijt en culinair diner. De kamers in het hotel zijn allemaal verschillend maar tamelijk klein. Sommige kamers zijn een soort duplex: beneden piepkleine badkamer , zetel en tafel en TV . Via een kleine smalle trap bereikt men het slaapgedeelte. Hier moet men oppassen om zijn hoofd niet te stoten. Maar alles is zéér proper. Het hotel heeft een buitenzwembad en een mooie gezellige tuin. Minpunt is echter dat er een varkensstal achter het hotel is. Dit geeft soms wel een niet aangenaam geurtje. Er is geen lift aanwezig. Betaling van de rekening kan niet via bankcontact : enkel cash of bij thuiskomst via overschrijving.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Nick en Linda27-10-2016

Super gezellig romantisch hotelletje

Het onthaal was heel hartelijk....gastheer Evert staat altijd voor je klaar...de kamers waren heel romantisch ingericht...er was ook een heel gezellig salon waar je aperitief kost drinken...het eten(ontbijt en diner) was ook super....een prachtige omgeving met gezellige dorpjes in de omgeving....een echte aanrader....👍👍👍

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Alex Jacobs20-09-2016

Geweldig de vriendelijkheid en de service

Prima hotel heel rustig gelegen , mooie kamers, heel goed ontbijt, heel vriendelijke bediening, heel sympathieke eigenaars.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Omer Jonckers28-05-2016

Mooi, vriendelijk, lekker ontbijt.

Kamers zijn klein. Niet zoals op de site te zien. Ontbijt is geweldig. Vriendelijk, netjes. Er is plaats om eventueel fietsen te stallen. Spijtig, toen we toekwamen vroeg de gastvrouw of we wat wilden drinken. Wij kozen beide een tas koffie. Een welkomsdrank was het achteraf gezien zeker niet, want we moesten 6€ betalen voor die twee koffie s die we niet hadden gevraagd.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Jochen & Irina24-01-2016

Warm en spontaan

Supervriendelijk onthaal, heel erg verzorgd en netjes. Zeer mooie en geriefelijke kamer, alsook de badkamer. Heel mooie accomodatie. Het ontbijt was fantastisch lekker, en voor ieder wat wils. Niets tekort, zeer goed gesoigneerd. Wij werden er in de watten gelegd.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Deconinck-Feys17-01-2016

gewoonweg fantastisch

Vriendelijk onthaald geweest. Mooie en gedetailleerde uitleg gekregen om Brugge te bezoeken met leuk eetadresje. Super ontbijt gekregen.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Henk,Marijke en Femke29-12-2015

Hemel op aarde bestaat wel degelijk !

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 9familie Tolpe - De Vreese17-08-2015

Zo zou het altijd kunnen zijn

Alle verantwoordelijke mensen van het Bloemenhof doen alles om het zo comfortabel en relaxed voor je te maken.De lady of the house is zo lief en attent.

Gereisd met partner in juli 2015

5 tips over Hotel Het Bloemenhof

• Fam Tilburgs - Hillen, 01-06-2014

Brugge, Damme, Sluis (Nl), Cadzand-Bad ...

• Danny, 02-05-2012

Brugge is zeker een bezoekje waard.Als je met de auto gaat,zet je deze best op de parking van het station van Brugge dan kan je gratis met de bus naar het centrum van de stad en weer terug.

• Rudolf Lapie, 21-08-2014

Neem een extra dominostekker mee als je veel op te laden hebt. Fietsen is er ideaal.. Je kan ze ter plekke huren, maar de meeste andere gasten hadden ze bij.

0 vragen over Hotel Het Bloemenhof

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV