Géén boekingskosten

Het Bloemenhof

BelgiëWest VlaanderenDudzele

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Het Bloemenhof voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 34 reviews

5.7VoldoendeScore uit 34 reviews

• Sportfaciliteiten

34 Reviews over Het Bloemenhof

• 5Willy07-07-2022

Never again

Kleine stinkende kamer. Je mag je aan honden verwachten aan het zwembad en in het restaurant. Eten was goed maar eigenlijk te duur. Nee, niets voor ons.

• 7Alex De Landtsheer15-08-2019

Gewoon

Drie jaar geleden was ons eerste bezoek,toen een echte aanrader,nu,een afknapper de kamer was ondermaats klein,niet goed onderhouden en dringend aan een opknap beurt toe,drie jaar terug was de service en de vriendelijkheid een pluspunt en,dat is het nog steeds maar bv het buiten salon en het geheel rond het zwembad moet onderhanden genomen worden. Het ontbijt is gewoon goed verder niets meer,het diner is een aanrader,de dranken o.a de wijn zijn lekker en goed van prijs. Wanneer je een recentie schrijft is het van groot belang dat je eerlijk bent,in elke beoordeling zijn er goede en minder goede punten ook hier,gaan wij nog terug?Dat zal de toekomst uitwijzen. Algemeen bekeken,voor een kort verblijf OK.

• 10Kathleen en Jeroen07-08-2019

Oud happy place!

Hartelijke ontvangst. Bart, Evert en mevrouw Monique staan altijd voor je klaar. Royaal ontbijt. Culinaire verwennerij tijdens het diner. Toffe unieke kamers. Mooie ligging. Ideale uitvalsbasis om andere (kust)steden te bezoeken. Voor ons al meer dan 15 jaar een plaats om de batterijen terug op te laden en een tweede thuis!

• 8Cremers Erna20-05-2019

voor herhaling vastbaar.

Charmant hotel met een super vriendelijke bediening. Overweldigend ontbijt en culinair diner. De kamers in het hotel zijn allemaal verschillend maar tamelijk klein. Sommige kamers zijn een soort duplex: beneden piepkleine badkamer , zetel en tafel en TV . Via een kleine smalle trap bereikt men het slaapgedeelte. Hier moet men oppassen om zijn hoofd niet te stoten. Maar alles is zéér proper. Het hotel heeft een buitenzwembad en een mooie gezellige tuin. Minpunt is echter dat er een varkensstal achter het hotel is. Dit geeft soms wel een niet aangenaam geurtje. Er is geen lift aanwezig. Betaling van de rekening kan niet via bankcontact : enkel cash of bij thuiskomst via overschrijving.

• 10Stephanie & Michel16-02-2018

Excellent Séjour Spécial St Valentin

Hotel parfait, un accueil époustouflant de gentillesse comme on n'en rencontre rarement Toujours avec le souciS de vous satisfaire !!!! Une chambre cosy Un espace détente jacuzzi/sauna très appréciable Un petit déjeuner gourmet Un cadre verdoyant et chaleureux Bref on n'y retournera ... Merci à vous

• 10Nick en Linda27-10-2016

Super gezellig romantisch hotelletje

Het onthaal was heel hartelijk....gastheer Evert staat altijd voor je klaar...de kamers waren heel romantisch ingericht...er was ook een heel gezellig salon waar je aperitief kost drinken...het eten(ontbijt en diner) was ook super....een prachtige omgeving met gezellige dorpjes in de omgeving....een echte aanrader....👍👍👍

• 9Alex Jacobs20-09-2016

Geweldig de vriendelijkheid en de service

Prima hotel heel rustig gelegen , mooie kamers, heel goed ontbijt, heel vriendelijke bediening, heel sympathieke eigenaars.

• 8Omer Jonckers28-05-2016

Mooi, vriendelijk, lekker ontbijt.

Kamers zijn klein. Niet zoals op de site te zien. Ontbijt is geweldig. Vriendelijk, netjes. Er is plaats om eventueel fietsen te stallen. Spijtig, toen we toekwamen vroeg de gastvrouw of we wat wilden drinken. Wij kozen beide een tas koffie. Een welkomsdrank was het achteraf gezien zeker niet, want we moesten 6€ betalen voor die twee koffie s die we niet hadden gevraagd.

• 10Jochen & Irina24-01-2016

Warm en spontaan

Supervriendelijk onthaal, heel erg verzorgd en netjes. Zeer mooie en geriefelijke kamer, alsook de badkamer. Heel mooie accomodatie. Het ontbijt was fantastisch lekker, en voor ieder wat wils. Niets tekort, zeer goed gesoigneerd. Wij werden er in de watten gelegd.

• 10Deconinck-Feys17-01-2016

gewoonweg fantastisch

Vriendelijk onthaald geweest. Mooie en gedetailleerde uitleg gekregen om Brugge te bezoeken met leuk eetadresje. Super ontbijt gekregen.

Hotel Het Bloemenhof info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Damse Steenweg 96, 8380