Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

6 Reviews over Il Silenzio

• 9Padre Digital02-12-2014

Ruim, schoon en zeer compleet.

Wij, groep van 6 mannen, huurden deze woning vanwege de gunstige ligging voor bezoek aan België ivm 100 jaar "Groote Oorlog". Deze schone, ruime, zeer complete rustig gelegen woning voldeed 100 % aan onze verwachting! Ruime regio informatie aanwezig en niet te vergeten de heerlijke zelfgemaakte pannenkoeken zorgden voor een aangenaam ontvangst. Kortom wanneer wij nog eens 't Heuvelland bezoeken staat Il Silenzio boven aan de lijst. Een aanrader!

• 10Fam. van Meurs21-07-2010

Heerlijke rustige plek!

We (ons 2 en 2 honden)werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar Luc. We kregen een uitgebreide rondleiding en we kregen een stapel pannenkoeken en cola (je kon ook bier kiezen). De inrichting was zeer compleet. En er was een vaatwasser, wasmachine en droger beschikbaar. En als je je laptop bij je had ook gratis internet. Het enigste minpuntje wat ik kan bedenken waren die latten bodems in je bedden (die vast zitten met van die losse hoedjes). Teveel bewegen in bed en hup daar sprong de lat er weer uit. Maar de ligging is mooi en we hadden de volgende dag ook nog een autorally langs onze deur. Drankje erbij en je had je eigen viptribune. Alles was ook lekker omheind dus de honden hoefden we ook niet echt in de gaten te houden. Misschien dat een grote hond wel over het het kan springen, maar onze spaniels niet. Je zit een paar km van Frankrijk dus je kan echt alle kanten op.

• 10De Lil en Derboven09-10-2008

Wat werden we goed ontvangen door onze gastheer en gastvrouw, niets was hen teveel. Wat een luxe, vergeleken met andere vakantiehuisjes. Het was zo fijn bij Luc en Rita te zijn, bedankt!

• 10Rita lahaye05-10-2008

een echte aanrader!!!

Het vakantiehuisje Il selenzio is echt prachtig gelegen, en de eigenaars zijn heel lieve mensen, ze verwennen je met pannekoeken en soep, en als je het vraagt geven ze veel tips voor trips. Het huis was heel netjes, alles is voorzien in de keuken, in een woord fantastisch!!!!

• 9dierick18-09-2008

mooi huisje

we zijn heel goed ontvangen door de huiseigenaars, we kregen na aankomst direct een lekkere kom verse soep en pannekoeken, waar vindt je dit tegenwoordig nog! De omgeving was ook prachtig, indien je tips wenst over de omgeving kan je dit altijd navragen bij de eigenaar.De routebeschrijving die men kan vinden op internet kan iets beter. Heel fijn verblijf gehad en we komen zeker nog eens terug.

• 5M. Verkerk27-06-2008

Kruip-door-sluip-door huisje, antiek ingericht, ligt mooi rustig (naam is goed gekozen), ruim en met mooie speeltuin erbij. Helaas heeft eigenaar het grootste gedeelte van de borg ingehouden, omdat de mensen die na ons het huisje zouden huren afzeiden en hij zijn inkomstenderving wilde compenseren. Hiervoor gaf hij als reden op dat wij de woning niet netjes zouden hebben achtergelaten, maar hij vond het niet nodig om bij ons vertrek de woning te inspecteren. Die 125 euro borg zijn we nu dus kwijt!

Vakantiehuis Il Silenzio info

• CafeNiet beschikbaar