Hotel De Hollemeersch

Hotel De Hollemeersch

7.1Goed

België, West Vlaanderen, Dranouter

Op vakantie geweest naar De Hollemeersch?

7.1Goed

14 reviews over Hotel De Hollemeersch

• 7lieve08-05-2016

prachtig uitzicht

Vernieuwde kamer en goeie bedden. Ruime badkamer met regendouche. Wel oordoppen nodig omdat je alles hoort wat in de gang en in de brasserie gebeurt. Daarom ook beter dat er geen televisies staan. Lekker ontbijt met broodjes, koeken, yoghurt, kaas ham, granen,.... Prachtig zicht vanuit kamer 3. Via de ventilatie van de badkamer, kwamen wel de geuren van de keuken naar boven. Wij hebben niet in het restaurant gegeten, maar wel iets gedronken op het terras. De bediening was heel vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2016

• 5femdenhollander01-10-2012

te duur voor wat het is

Ik was geschrokken van de prijs voor een familiekamer... Dit een heel gemiddeld hotelletje, en ze vragen 160€ voor 1 nacht. Voor dat geld hebben wij al véél mooier (en netter) gelogeerd. Het beddengoed was ook versleten en er stond een terrastafel in onze kamer met vuile poten. Moest het mijn hotel zijn, ik zou daar beter op letten: maakt niet zo'n goeie indruk. Het uitzicht is wel heel mooi!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 6Erik Vloeberghs16-08-2011

Nogal lawaaierig

Ik had geboekt voor 3 dagen maar na 1 nacht hield ik het voor bekeken. Ik had de pech dat er een gezelschap West-Vlaamse wielertoeristen logeerden die héél luidruchtig waren. Ze dronken zware bieren vanaf 4 uur in de namiddag en dit tot half 2 's nachts. Daarna kwamen ze naar boven waar ze nog een vol uur lawaai maakten (roepen, op de muren bonken). Ik sprak hen aan maar ze waren te zat om te beseffen wat voor Neanderthalers ze waren. Ik moet zeggen dat het hotel ook erg gehorig is. Het hotelgedeelte is boven de brasserie gelegen en al het lawaai is dus te horen in de kamers. Nog een paar zaken die mis waren: omvallende wc-pot in mijn eenpersoonskamer, en het duurde 10 minuten voor iemand mij opmerkte in de ontbijtruimte. Positief: de ligging van het hotel is prachtig (panorama op de omliggende omgeving en Frankrijk), het eten was heel lekker (kostte slechts 10 euro extra voor drie gangen) en de bediening op het terras heel vriendelijk en efficiënt (een pluim voor deze jongeman!).

Alleen gereisd in augustus 2011

• 6E21-07-2011

Nooit meer!

Het enige positieve is het uitzicht. voor de rest een flop. Bij aankomst was het hotel gesloten. Gelukkig was er een wachtende leverancier die iemand wist te bellen zo dat we toch naar binnen konden. In de kamer aangekomen zag ik eerst enkel maar stapelbedden. Campinghotel. Uiterst armzalig ontbijt, plakham en lubbertjeskaas. Campingrestaurant. Vroeg aan de eigenaar of hij een tv op de kamer kon plaatsen, ja zei hij. Bij nader inzien was er helemaal geen tv aansluiting ook geen stopcontact behalve onder het bed waar het bedlampje op aangesloten was. Dus geen tv en hij maar zeggen dat hij zo aangesloten zou worden. Als je naar de wc moest, moest je de overgordijnen dicht doen want er was geen vitrage of zoiets. Zo ook in de slaapkamer. Aan alle kanten inkijk. Dus, nooit meer!

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Pien14-03-2010

Gezellig familiehotel

Prachtige ligging. We zijn er al vaak geweest. Héérlijk eten en zeer vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 9sleeckx30-11-2008

was kei goe

we waren er met 6 personen toevallig daar ons gereserveerd hotel gesloten was waren we daar te recht gekomen en het is ons daar uitstekend bevallen we gaan zeker terug

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9dirk04-09-2008

volledig gerenoveerd binnen

gezellige sfeer; ook mogelijkheid tot wandelen en fietsen; dus een echte plattelands vakantie

Gereisd met partner in september 2008

• 9Roelf klooster18-06-2008

Wij, mijn vrouw en ik komen nu alweer zo`n jaar of 10 bij dit hotel logeren. Afgezien van de fantastiche ligging, je kijkt zo van de Kemmelberg naar Lille zijn het fijne mensen vooral Jan doet zijn uitste best om het iedereen naar de zin te maken. Wij gaan binnenkort weer.

Gereisd met partner in juni 2008

• 6GORIS JOHAN19-07-2006

Prachtige ligging aan de voet van de kemmelberg. Goede keuken. Men is bezig het hotel een opknapbeurt te geven. Toch hadden we een aangenaam verblijf

Gereisd in juli 2006

• 4anoniem08-05-2006

Charmant gebouw, kan wel beter qua netheid, wel vriendelijke bediening!

Gereisd in mei 2006

Hotel De Hollemeersch info