Reviews over Dranouter

Super weekend

Philippe,
    28-2-2018

Een mooie B&B in het landelijke Dranouter .een mooi verzorgd ontbijt en de B&B is uitgebaat door 2 vriendelijke en behulpzame mensen.Er is ook een mogelijkheid om een vakantiewoning te huren.Ook heb je de mogelijkheid om een sauna te nemen en een plasje te wagen .Tevens kan men ook fietsen huren om de streek te verkennen.

prachtig uitzicht

lieve,
    8-5-2016

Vernieuwde kamer en goeie bedden. Ruime badkamer met regendouche. Wel oordoppen nodig omdat je alles hoort wat in de gang en in de brasserie gebeurt. Daarom ook beter dat er geen televisies staan. Lekker ontbijt met broodjes, koeken, yoghurt, kaas ham, granen,....

Prachtig zicht vanuit kamer 3. Via de ventilatie van de badkamer, kwamen wel de geuren van de keuken naar boven.

Wij hebben niet in het restaurant gegeten, maar wel iets gedronken op het terras. De bediening was heel vriendelijk.

Zalig relexen

Tina craeymeersch,
    25-5-2015

Ideale plek om omgeving te verkennen. Geluidsisolatie kan beter. Prijs kwaliteit sterke aanrader.

Ruim, schoon en zeer compleet.

Padre Digital,
    2-12-2014

Wij, groep van 6 mannen, huurden deze woning vanwege de gunstige ligging voor bezoek aan België ivm 100 jaar "Groote Oorlog". Deze schone, ruime, zeer complete rustig gelegen woning voldeed 100 % aan onze verwachting! Ruime regio informatie aanwezig en niet te vergeten de heerlijke zelfgemaakte pannenkoeken zorgden voor een aangenaam ontvangst. Kortom wanneer wij nog eens 't Heuvelland bezoeken staat

Il Silenzio boven aan de lijst. Een aanrader!

Super prachtig

Willem,
    7-8-2013

Hier verblijven is een geweldige ervaring, super vriendelijke eigenaar, goed onderhouden en schone (complete) inrichting. Prachtige omgeving waar je in alle rust kunt genieten van de natuur. Voor ons Nederlanders is het 1 week in het jaar een feest om hier naar toe te gaan.

Dranouter scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews