Bed and Breakfast Thaene

Tonen op kaart

8 reviews over Bed and Breakfast Thaene

• 9KeesNederland29-06-2014

Geweldige plek

Wij sliepen drie nachten op de tweepersoons kamer. De kamer had een eigen badkamer met douche en wc. Ook was er een waterkoker, Senseo en kleine koelkast. En natuurlijk koffie en thee. De kamer had een eigen ingang vanaf buiten en was vanaf het water en vanaf de straatkant met een eigen sleutel te bereiken. Dicht bij het centrum maar toch rustig en dichtbij gratis parkeren. De gastvrouw was zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamer was schoon en netjes. Ook de ontbijtruimte was erg netjes en er werd een uitgebreid en steeds wisselend ontbijt geserveerd.

In 2014 is er veel aandacht voor "de grote oorlog" 14-18. De gastvrouw kan veel informatie hierover geven. Ga ook naar de grote en indrukwekkende 'koude oorlog" bunker met drie verdiepingen onder de grond.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Ann Eggermont21-04-2014

Fantastische plek

B&B Thaene is gewoon super tof. Een must voor bezoekers van Diksmuide. Ook ideaal voor fietsers al of niet op doortocht. Een ontbijt om U tegen te zeggen. En een vriendelijk zorgzame gastvrouw.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10rainbow04-06-2011

Top-accomodatie!

Dit is echt een aanrader, op alle vlakken; comfortabele bedden, zachte lakens, alle voorzieningen, zoals senseo-apparaat, kitchenette, hoogslaper voor de kinderen, zitruimte, een zeer uitgebreid ontbijt, en een super attente gastvrouw, die alles in het werk zal stellen om haar gasten een aangenaam verblijf te kunnen bezorgen. De gezinskamer heeft alle comfort van een volledige studio. Menig hotel kan hier nog eens een lesje komen nemen. Goed gelegen aan de rand van het stadje, met voldoende buitenruimte en gezellig terras. Zeer kindvriendelijk. Bovendien bezorgt Marianne je genoeg toeristische tips om er een geslaagde vakantie door te brengen. Voor ons de beste B&B ooit bezocht!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 10Hans van Heuvelen21-02-2011

Grandioos

Fantastische ontvangst en accomodatie. Zonder meer een aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 10theresa Post09-01-2011

Heerlijk genoten

Wat en gastvrijheid en wat een ongekende luxe na een ongemakkelijke dag fietsen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Hans en Sylvie23-06-2008

zeer gezellig,uitstekend ontbijt en zeer netjes.Een vriendelijke gastvrouw.Moet zeker niet onderdoen voor een hotel.Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2008

• 10Karel Peeters09-05-2008

Zeer aangenaam genieten langs de waterkant, met de tuinkachel op vole toeren. Een aanrader voor wie van rust en schoonheid houd. En 's morgens een ontbijt waar je de hele dag lang nog van nageniet. Daarbij nog zeer vriendelijke gastvrouw en je kan tekenen voor een geslaagd weekend.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 10G&E28-12-2007

Prachtige B&B in het hartje van Diksmuide! Wij verbleven in de grote kamer, eigenlijk een studio. Hele mooie kamer (slapen onder de sterren (!), badkamer met douche en wc, keukentje, tafel met 4 stoelen, zetel, infomappen over Diksmuide, gezelschapsspelen, enz...), heel gezellig ingericht, zeer verzorgd ontbijt en vriendelijke mensen. Veel beter dan de hotels in Diksmuide Centrum! (uit ervaring)

Gereisd met partner in december 2007

1 tip over Bed and Breakfast Thaene

• Ann Eggermont, 21-04-2014

Voor 4 jaar als startplaats van de herdenking van de Groote oorlog gebruiken. Wees er vroeg bij!!

0 vragen over Bed and Breakfast Thaene

Bed and Breakfast info