Hotel Pure Hotel Notarishuys

Hotel Pure Hotel Notarishuys

9.8Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Diksmuide

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Pure Hotel Notarishuys voor je op een rij gezet:

• Sauna

6 reviews over Hotel Pure Hotel Notarishuys

• 2018
    10Chris Verreet25-03-2018

Notarishys is een prachtig hotel met een subliem restaurant, mooie nette kamer met goed bed ,prachtige badkamer met dubbele regendouche en sauna , een mooie tuin ,elke morgen super uitgebreid ontbijt heel verzorgd ,héél vriendelijke eigenaars en personeel ,met heel veel oog voor details ,wij komen zeker nog terug!! Chris en Marc uit Lint

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10dirk van holsbeke01-05-2014

prachtig geheel en unieke ervaring

Heel ruime kamer, alle comfort, moderne strakke inrichting. Alles zeer functioneel, grote ramen, privé terrasje palend aan vijvertje. Zeer ruime badkamer met regendouche. Zeer gastvrij onthaal; fruit op de kamer, gevulde minibar. Muziek via I-phone; verrassend en origineel . Perfect verzorgd en zeer uitgebreid ontbijt met zicht op de prachtige tuin.

Gereisd met partner in april 2014

• 10Peeters Alexander17-05-2013

Topper

Mooie kamers, rustig gelegen, zeer vriendelijke ontvangst, uitstekende prijs/kwaliteit, echte vakmensen.Schitterend ontbijt klaargemaakt door de chef persoonlijk, a la minute ,een leuke verassing. Het restaurant is van een uitmuntende kwaliteit, we zijn al jaren klant en zijn nog nooit teleurgesteld. Bert, Jessica en hun team zijn top.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 10De Loenen13-05-2013

aanrader

correcte omschrijving op de website. supervriendelijke ontvangst van zeer enthousiaste eigenaars. prachtige, strak modern ingerichte kamer met fantastische inloopdouche, sauna waar men kan wegdromen op de tonen van tropische achtergrondmuziek, kortweg zeer aangenaam verblijf.

Gereisd met partner in april 2013

• 10louwagie L04-04-2013

Een sublieme ontdekking

Prachtig en zeer rustig gelegen in volle stadscentrum . Uitzicht op een zeer verzorgde unieke stadstuin met eeuwenoude beuk . Terras met vijver aan iedere kamer is een pluspunt . Uitstekende gastvrouw , vriendelijk en behulpzaam , terwijl we de kamer bezochten werd onze auto in de overdekte privé parking gestald door de chef De prijs is zeer correct voor de geboden service van sauna , jacussie , tablet op de kamer en een unieke architectuur . Ook het ontbijt is zeer uitgebreid , alles zeer vers met eigen gebakken brood , met beleg van streekproducten . Het bijhorende restaurant 't Notarishuys lijkt mij een must voor iedereen.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Nick07-03-2013

Super!!!

Pas geopend hotel. Wij hadden de eer om als een van de eerste gasten er te verblijven & wat hebben wij genoten... Uniek design, pure luxe, heerlijk ontbijt, enz. Een aanrader voor alle levensgenieters!

Gereisd met partner in februari 2013

Hotel Pure Hotel Notarishuys info