Géén boekingskosten

• Airconditioning

12 Reviews over Kasteelhoeve Viconia

• 9A. Alen12-07-2021

Mooi en aangenaam verblijf

De kamers zijn proper. Alle ruimtes zijn licht en luchtig. Het dragen van de mondkapjes wordt zeer goed nageleefd. Ontbijt en avondeten waren in orde. Vriend van ons is gluten intolerant en er werd goed voor hem gezorgd. Glutenvrije broodjes 's morgens en' s avonds werd de pasta bv.vervangen door rijstnoedels, in plaats van een citroentaartje kreeg hij ijs met fruit. Hij was dan ook zeer tevreden daarover. Ook een zeer goede ruimte om de fietsen te stallen. Zeer goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen of een bezoekje aan een of andere stad.

• 9Cremers Erna27-08-2014

aanrader

Kasteelhoeve Viconia is zéér landelijk gelegen. Het leent zich tot fietsen en wandelen. Het eten is voortreffelijk. De tuin nodigt uit om te relaxen. De standaard kamers zijn klein maar netjes en met een mooie badkamer.

• 6Magda Ravestijn24-07-2014

goed maar de kamer kan veel beter

prijs/kwaliteit : niet in evenwicht

• 10Deroose-Vandemeulebroucke01-08-2013

Super

Kasteelhoeve Viconia straalt rust uit, lekker eten en vriendelijke bediening, verzorgde kamer. Voor kindjes iets minder.

• 10MICHAELLA VANMALDERGHEM28-04-2013

het was een toppertje

We hebben een geweldig weekend gehad in hotel viconia. lekker eten en drinken mooie kamers enz... we gaan zeker terug

• 10José18-02-2012

kort verblijf in februari 2012

reeds meerdere malen te gast geweest in dit charmante hotel. ook dit keer was het super. We verbleven nu in een senior kamer, alles zoals het moet voor ons verblijf. Het diner en het ontbijt waren uitstekend in een gezellige omgeving.

• 9De Baere19-08-2011

Fantastische plek voor een sportieve vakantie.

Fantastische plek !!!! TOT VOLGEND JAAR !!! De kamers zijn zeer netjes ingericht de service is prima om nog maar van het ontbijt en het avondmaal te zwijgen. gewoon heerlijk. De rustige liggen is zeker een pluspunt.

• 9Ann19-06-2011

Heel ontspannend met zeer lekker eten

Een weekend verbleven in dit hotel samen met de familie. Het weer was super dus op vrijdag een heerlijke BBQ buiten op de binnenplaats. Op zaterdag na een fantastisch ontbijt lekker fietsen in de buurt en daarna weer bij het diner een gastronomische verwennerij met aangepast eten voor de kinderen. Kamers zijn schoon en ruim. Superrustige omgeving zodat je enkel het geluid van de vogels hoort. Mijn ouders gaan er al enkele keren jaren naar toe en ik begrijp nu waarom :-)

• 9Pascale07-04-2011

Klassehotel, rustig gelegen

Het hotel is zeer rustig gelegen, de kamers zijn net en verzorgd. Wij hadden een senior kamer die meer dan ruim is en op het gelijkvloers ligt. De kamers beschikken ook over wireless internet en een grote flatscreen TV met ambilight. Het ontbijt is zeer lekker met huisgemaakte gerechten. Alles wordt regelmatig aangevuld. Dus zelfs als je later gaat ontbijten is er van alles meer dan voldoende. Het menu 's avonds is prima en mooi gepresenteerd. De prijzen van aperitief en wijnen zijn heel schappelijk. Je kan in het hotel zelf fietsen huren. Het hotel is absoluut een aanrader, en we komen zeker nog eens een keer terug! En dan huren we eens een fiets want ook de omgeving leent zich uitstekend tot een heerlijk rustige fietstocht langs velden en waterwegen.

• 10truyens robby08-11-2010

gewoon weg SUPER

super hotel!!! super eten, super ligging in de natuur!!

Hotel Kasteelhoeve Viconia info

Het complex