Hotel Kasteelhoeve Viconia

11 reviews over Hotel Kasteelhoeve Viconia in het Nederlands

aanrader

Cremers Erna
27-8-2014

Kasteelhoeve Viconia is zéér landelijk gelegen. Het leent zich tot fietsen en wandelen. Het eten is voortreffelijk. De tuin nodigt uit om te relaxen.

De standaard kamers zijn klein maar netjes en met een mooie badkamer.

goed maar de kamer kan veel beter

Magda Ravestijn
24-7-2014

prijs/kwaliteit : niet in evenwicht

Super

Deroose-Vandemeulebroucke
1-8-2013

Kasteelhoeve Viconia straalt rust uit, lekker eten en vriendelijke bediening, verzorgde kamer. Voor kindjes iets minder.

het was een toppertje

MICHAELLA VANMALDERGHEM
28-4-2013

We hebben een geweldig weekend gehad in hotel viconia. lekker eten en drinken mooie kamers enz...

we gaan zeker terug

kort verblijf in februari 2012

José
18-2-2012

reeds meerdere malen te gast geweest in dit charmante hotel.

ook dit keer was het super.

We verbleven nu in een senior kamer, alles zoals het moet voor ons verblijf.

Het diner en het ontbijt waren uitstekend in een gezellige omgeving.

Fantastische plek !!!! TOT VOLGEND JAAR !!!

De kamers zijn zeer netjes ingericht de service is prima om nog maar van het ontbijt en het avondmaal te zwijgen. gewoon heerlijk. De rustige liggen is zeker een pluspunt.

Een weekend verbleven in dit hotel samen met de familie.

Het weer was super dus op vrijdag een heerlijke BBQ buiten op de binnenplaats. Op zaterdag na een fantastisch ontbijt lekker fietsen in de buurt en daarna weer bij het diner een gastronomische verwennerij met aangepast eten voor de kinderen.

Kamers zijn schoon en ruim. Superrustige omgeving zodat je enkel het geluid van de vogels hoort. Mijn ouders gaan er al enkele keren jaren naar toe en ik begrijp nu waarom :-)

Klassehotel, rustig gelegen

Pascale
7-4-2011

Het hotel is zeer rustig gelegen, de kamers zijn net en verzorgd. Wij hadden een senior kamer die meer dan ruim is en op het gelijkvloers ligt. De kamers beschikken ook over wireless internet en een grote flatscreen TV met ambilight. Het ontbijt is zeer lekker met huisgemaakte gerechten. Alles wordt regelmatig aangevuld. Dus zelfs als je later gaat ontbijten is er van alles meer dan voldoende. Het menu 's avonds is prima en mooi gepresenteerd. De prijzen van aperitief en wijnen zijn heel schappelijk. Je kan in het hotel zelf fietsen huren. Het hotel is absoluut een aanrader, en we komen zeker nog eens een keer terug! En dan huren we eens een fiets want ook de omgeving leent zich uitstekend tot een heerlijk rustige fietstocht langs velden en waterwegen.

gewoon weg SUPER

truyens robby
8-11-2010

super hotel!!! super eten, super ligging in de natuur!!

aanrader

ZZ GROEP
2-10-2010

zeer goed hotel voor een rustig verblijf.lekker eten. NETTE KAMERS;

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteelhoeve Viconia in Diksmuide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteelhoeve Viconia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteelhoeve Viconia scoort een 8.82 uit 10 op basis van 11 reviews.