Camping IJzerhoeve

31 reviews over Camping IJzerhoeve

• 2019
    10ROOK (Sien Godderis)08-07-2019

Dik in orde!

Het was dik in orde! Alleen al voor de sympathieke uitbaatster zou ik nog eens terugkomen. Rustige camping, mooi in het groen, uitzicht op de Ijzertoren en proper sanitair. Voor de kleine een tof avontuurlijk speelplein op de weg naar de camping, ook een aangenaam stekje voor de ouders.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Kathy30-10-2018

Rustig gelegen in een prachtige open natuur.

Leuke, rustige camping, op 20 min. wandelen van de ijzertoren en Diksmuide. Vriendelijke ontvangst en proper sanitair. Enkele uren per dag is de bar open en er staan automaten met alle voorzieningengen. Er zijn twee visvijvers aanwezig. Petanquebanen. Ideale streek om te fietsen. Vriendelijke jonge eigenaars, twee broers maar de dagelijkse uitbating is in handen van een vriendelijke, behulpzame, jonge vrouw.

Gereisd met partner in mei 2018

• 7ALBERT24-09-2018

Eenvoudig en rustig

Gewoon even onthaasten lukt hier voortreffelijk. Toch dichtbij Diksmuide centrum,goed te belopen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8anita08-08-2018

aangenaam verblijf

pluspunt : rustige camping, goede uitvalbasis naar zee en naar de bezienswaardigheden in de buurt. vriendelijk onthaal. minpunt : geurhinder riolering aan vaatwasbak (gelukkig voldoende ver van de campingplaatsen gelegen) , waterdruk in douches van de vrouwen wat laag.

Conclusie : goede rustige camping, maar er is nog werk aan om ze helemaal perfect te krijgen. Maar ik vermoed dat daar nog aangewerkt wordt.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Kees en Anja18-08-2017

Prima camping

Veel mogelijkheden om te fietsen naar de kust of het binnenland. Dicht bij Diksmuide wat een leuk stadje is Fijne bar op de camping met lekkere belgisch bieren Gastvrij onthaal Mooi gelegen camping met vrije plaatsen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Lander17-08-2017

Weekendje fietsen

We zijn met een groepje vrienden gaan fietsen in de Westhoek en aan zee en hebben ons super gehad op de camping. We verbleven in de blokhut en het nieuwe vakantiehuisje en beide waren volledig in orde! Het ontbijt 's morgens was top, de kantine met zijn lekkere biertjes zeer gezelle en de ontvangst van Sam was heel hartelijk. Zeker een aanrader dus!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 6annemieke15-08-2017

kritische noot - hygiene

Naar West-belgische maatstaven is de IJzerhoeve een prima camping. Het terrein ziet er verzorgd uit, men is vriendelijk en behulpzaam. Er is redelijk wat groen. Inderdaad lekkere biertjes te verkrijgen (als de bar open is). In die bar kan men zijn telefoon opladen mocht daaraan behoefte zijn. WiFi op bijna het hele terrein. (Geen stabiel bereik in de uiterste hoeken.) Inderdaad mag er wel een aanrecht voor de vaat bij, maar daar valt goed mee te leven. Een negatief punt vind ik de hygiëne. Er worden honden toegelaten op het terrein met als enige restrictie dat ze niet los mogelijk lopen en dat de uitwerpselen moeten worden opgeraapt. Dat wil dus zeggen dat men zijn hond gewoon op de camping, op het tentenveld of waar dan ook op het terrein mag uitlaten. Er kan dus overal geplast en gepoept worden en dat gebeurde ook, op reukafstand en in de loop naar mijn tent. Raapt men uitwerpselen op, dan kan niet voorkomen worden dat er poep op die plek achterblijft. Op het veldje voor het terras, precies daar waar de oversteek was naar de douches, wc's en het aanrecht, lag de hond van een van de eigenaren aan een paaltje. Er werd ook daar zeker geplast en waarschijnlijk ook gepoept al heb ik dat niet waargenomen. Ik heb over de hondensituatie iets gezegd en dat was nieuw voor hen. Daar was men nog niet eerder op aangesproken. Later heb ik de hond van de eigenaar niet meer gezien. Ik hoop dat hier meer maatregelen op worden genomen. Ik zou daar ook maar informeren als ik u was want je staat anders zonder dit te weten met je tent en bedoening in de hondenbehoeften. Erg onhygiënisch.

• 7Staat v/h sanitair

Sam, Uitbater, 16-08-2017

Dag Annemieke, bedankt voor je review. Hoewel honden welkom zijn op ons terrein, is het uiteraard niet de bedoeling dat deze op de tentenweide worden uitgelaten. Onze excuses hiervoor. We rekenen enerzijds op het gezond verstand van mensen, maar zien er in de toekomst tevens strenger op toe zodat situaties zoals deze vermeden worden. Toch fijn om te horen dat u ondanks dit voorval van uw verblijf genoten heeft.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 10Lida14-08-2017

Mooie ruime camping prima fiets uitvalsbasis.

Gezien het feit dat ze nog in de opbouwfase zitten een uitstekende camping. Bijzonder vriendelijke eigenaars. Sanitair schoon en netjes bovendien toiletpapier aanwezig!! Deze camping ligt centraal t.o.v. de te bezoeken musea over de WO1. De prijs van €17.-- is heel billijk. De verrassing kwam toen we meldden dat we nog een week langer wilden blijven, we een gratis nacht kregen bij 7dagen boeken. Dus van onze 16 nachten hoefden we er maar 14 te betalen. Een hele leuke geste. We zullen zeker reclame voor de ijzerhoeve maken. Heel veel succes met de verdere exploitatie. We komen nog eens terug.

• 10Staat v/h sanitair

Dag Lida,

Bedankt voor jullie fijne woorden en het feit dat jullie wat reclame maken, alle beetjes helpen. ;) Het was erg aangenaam om jullie te mogen verwelkomen op onze camping! Vele groetjes.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Ad Jansen, Son & Breugel Nederland11-08-2017

Rustige camping in het groen, die in opbouw is

Landelijke ligging vlakbij het centrum van Diksmuide (5 minuten fietsen). Prima en enthousiaste ontvangst door Philippe. Sanitair vrouwen is top, bij de mannen wat minder met af en toe wat geurtjes. Warm water is bij de prijs inbegrepen en de elektriciteitskosten zijn laag. Sam is een zeer gedegen beheerder, die alles voor je wil uitzoeken/regelen of wegwijs maken. De afwasplaats dient snel verbetering, want die is geplaatst voor mensen die in de Middeleeuwen leefden (aanrecht veel te laag). Leuk om te zien hoe deze drie twintigers zich er voor inzetten om hier weer een goed lopende camping van te maken, Chapeau! Prima uitvalsbasis voor het verder verkennen van de Westhoek van Vlaanderen (WO-I plaatsen, de kust, prima knooppuntennetwerk voor het fietsen en vele wandelroutes). Zonde om op de camping één nachtje te slapen op doorreis naar Frankrijk. Extra bonus is dat de zevende nacht een gratis overnachting is. We verbleven hier met veel plezier twee weken en komen zeker terug.

• 6Eetgelegenheden

Sam, Uitbater, 16-08-2017

Dag Ad en Carolien, bedankt voor het fijne verblijf en jullie beoordeling, het was een genoegen jullie te mogen ontvangen!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Chapeau!08-08-2017

Leuk om weer terug te keren

Camping gerund door een aantal jonge mannen die een camping in verval hebben omgetoverd in een fijne plek. Sanitair is gewoon netjes en het terras/de kantine heeft een aantal mooie streekbieren op de tap. Gewoon een vriendelijke ontvangst op een fijne camping. Toegegeven, er valt nog flink wat werk te verzetten maar de basis staat! De camping is geschikt voor rustzoekers en mensen die een mooie uitvalsbasis zoeken in deze historische omgeving. Mannen, ga zo door! En tot ziens!

• 8Eetgelegenheden

Sam, Uitbater, 16-08-2017

Dag Jelle, bedankt voor de beoordeling en de fijne score!

Alleen gereisd in juli 2017

Camping IJzerhoeve info