Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

9 Reviews over De Noorboom

• 10wendy_andries07-11-2014

prachtige locatie

midden tussen het groen , alom rust

• 10wendy Andries12-02-2014

zeer aangename bestemming

het huis was ideaal voor onze groep , het slaaphuis lag apart van de feestzaal en toch perfect controleerbaar, we gaan er zeker nog terug

• 9Willems29-11-2013

Echte familie aanrader!

Wij hebben genoten van ons weekend in hoeve de noorboom! Fijne plek om met kinderen te komen, kunnen leuk spelen op de afgesloten binnenkoer en zwembad is afsluitbaar, wat veilig is voor de kinderen! Verder ook een goede ligging dicht bij de zee! Ons zien ze volgend jaar zeker terug!

• 4sandrienverleyen20-10-2013

nooit meer

Zeer slordige en vuile boel ! Kamers boven het zwembad zijn een ramp , muggen, plafond vol met dode beestjes, beschimmelde matras als je s'avonds in je bed kroop was alles wakkig. Er stond zelfs water op de muur ! 1 toilet voorzien en 2 douches waarvan 1 ook met schimmel ! Jacuzzi leuk maar water ruikte maar vies! Gebouw om te eten was beter maar het keukengerief is alleszins aan vernieuwing toe , veel materiaal die roest is. Het word tijd dat ze dit eens opknappen want prijs komt niet overeen met kwaliteit hoor !

• 1tans liberte09-10-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Zeer gebrekkige infrastructuur. o.a. : defecte radio, defecte zwart wit tv, defecte gashaard, vochtige kamers door zwembad beneden verdieping, defecte hoofdpit gasvuur, defect onderdeel vaatwasser, defect onderdeel schommel, hinderlijke warme luchtblazer(te lange opwarmingstijd en lawaaihinder). Koer met veel onkruid. Hoofdinrit vol gaten en builen. Blote schrikdraad ligt vrij op de grond achter hoofdgebouw. Algemene conclusie: Afgeleefde constructie prijs -kwaliteitverhouding: absoluut onvoldoende

• 7Familie De Visscher14-05-2012

Kindvriendelijk maar niet verzorgd

Wij verbleven in mei 2012 in deze hoeve met een groep van 34 personen (21 vw - 13 kinderen tussen 1,5J en 13j). Deze hoeve is zeer kindvriendelijk. Op de binnenkoer is zowel een grasplein als veel betegeling. De kindjes konden dus zowel ravotten in het gras als rondrijden met hun fietsjes. Bovendien is het volledig omheind. Ook het zwembad en jacuzzi waren top.
    Dat de gemeenschappelijke ruimte afzonderlijk ligt van de slaapkamers is een voordeel qua geluid: de volwassenen kunnen lawaai maken zonder dat de kinderen wakker worden. Onze babyfoon had een voldoende bereik. Groot minpunt zijn effectief de muggen: heel veel muggen in de slaapkamers boven het zwembad. En het is ook niet zo proper noch goed onderhouden: het meubilair is oud en stoffig. Onze lavabo op de slaapkamer lekte. Oude, stoffige, vuile zetels. Ik denk dat dit verblijf erg opgewaardeerd zou kunnen worden als de eigenaars zouden investeren in meubilair.

• 4T-NL24-01-2012

Nooit meer!

Vakantiehuis de noorboom, wij zijn hier afgelopen weekend geweest. De eerste indruk leek het huis mooi en schoon, maar toen we binnen kwamen leek dit anders te zijn. De hottub zoals geadverteerd wordt. was geen hottub maar een afkoelbadje.. Het laten voor verwarmen van het zwembad wat 150euro koste heeft totaal geen zin. Op de laatste dag van het weekend was het eindelijk een beetje warm. De kamers zagen er uitgeleeft uit. De douche waarin we douchte zaten de vochtplekken overal op de muur. Het brokkelde net niet af. Maarja logisch als je geen raampje of afzuiging erin maakt. Logica? niet echt.. Overal kieren en gaten in alle huizen. Spinnenwebben overal. Zelfs een slipje hing nog tegen het dak van de vorige bewoners... De stroom viel gewoon 10keer per dag uit. net of dit normaal is? Koken op het fornuis is een ramp. eitje koken koste gewoon 1,5uur voordat het water eindelijk eens warm was. Geen wonder dat de gas rekening die je achteraf kreeg 150euro was? en het water 200euro.

• 9pdn29-04-2011

FANTASTISCH

Waar de vorige reactie op slaat weet ik niet. Voor die prijs met deze accomodatie mag je voor mijn part gerust zoeken naar een andere locatie, maar ik vermoed dat dit tevergeefs is. Wij hebben hier vorig jaar verbleven met 32 personen en gaan terug. Enkel over het muggenprobleem kan ik niet oordelen maar vorig jaar in februari hebben wij hiervan niets ondervonden. Dat de plaats waar het zwembad staat niet zo hoog is is inderdaad waar maar zeker geen minpunt. Groep met 16 volwassenen en 16 kinderen

• 6familie08-02-2011

leuke plek maar te duur

familieweekend in de noorboom. de centrale verblijfsruimte is zeer ruim en goed uitgerust. zwembad en slaapkamers Het zwembad is bovengronds gebouwd in een oude schuur met weinig ruimte tussen het wateroppervlak en het plafond op standaard kamerhoogte. Daarnaast trekt het warme stilstaande water muggen aan, die helaas ook de slaapvertrekken op de 1ste verdieping weten te vinden - zelfs bij ons bezoek in de winter (februari en max. +5°C). De eigenares kent het muggenprobleem maar kon daar helaas weinig aan veranderen. Er zijn wel muggenlampen voorzien in iedere kamer. Op zich hebben we een aangenaam verblijf gehad maar voor die prijs hadden wij een beter afgewerkte accomodatie verwacht - het geheel ligt er wat afgeleefd bij (verouderd keukengerief, stoffige en bevlekte zetels, oude doorgelegen matrassen, losliggende tegels, ...). In die prijsklasse kijken we voor ons volgende familie-weekend toch uit naar een betere accomodatie.

Vakantiehuis De Noorboom info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)