Sorteren

vakanties Diksmuide

Reviews over Diksmuide

Rustig gelegen in een prachtige open natuur.

Kathy
    30-10-2018

Leuke, rustige camping, op 20 min. wandelen van de ijzertoren en Diksmuide. Vriendelijke ontvangst en proper sanitair. Enkele uren per dag is de bar open en er staan automaten met alle voorzieningengen. Er zijn twee visvijvers aanwezig. Petanquebanen. Ideale streek om te fietsen. Vriendelijke jonge eigenaars, twee broers maar de dagelijkse uitbating is in handen van een vriendelijke, behulpzame, jonge vrouw.

Eenvoudig en rustig

ALBERT
    24-9-2018

Gewoon even onthaasten lukt hier voortreffelijk.

Toch dichtbij Diksmuide centrum,goed te belopen.

Ruime hoeve maar jammer genoeg verouderd

ShopGirl85
    20-8-2018

Positief: rustige ligging, ruim, volledig omsloten zodat kinderen niet kunnen weglopen, springkasteel, jacuzzi, voldoende bestek en borden, goede bedden en douches.

Negatief: speeltoren, speelhuisje, fietjes en dergelijke sterk verouderd; zetel bovenaan helemaal versleten (skai komt los), veel gekraak van de trappen en de houten vloeren, eettafels niet echt stevig, vuil achter de zetel.

aangenaam verblijf

anita
    8-8-2018

pluspunt :

rustige camping, goede uitvalbasis naar zee en naar de bezienswaardigheden in de buurt.

vriendelijk onthaal.

minpunt :

geurhinder riolering aan vaatwasbak (gelukkig voldoende ver van de campingplaatsen gelegen) ,

waterdruk in douches van de vrouwen wat laag.

Conclusie : goede rustige camping, maar er is nog werk aan om ze helemaal perfect te krijgen. Maar ik vermoed dat daar nog aangewerkt wordt.

Chris Verreet
    25-3-2018

Notarishys is een prachtig hotel met een subliem restaurant, mooie nette kamer met goed bed ,prachtige badkamer met dubbele regendouche en sauna , een mooie tuin ,elke morgen super uitgebreid ontbijt heel verzorgd ,héél vriendelijke eigenaars en personeel ,met heel veel oog voor details ,wij komen zeker nog terug!!

Chris en Marc uit Lint

Diksmuide scoort een 8,9 uit 10, op basis van 24 reviews