Vakantiehuis Hof te Voorde

25 reviews over Vakantiehuis Hof te Voorde

• 2018
    10Willemijn30-10-2018

Prachtig vakantiehuis!

Het vakantiehuis is met zorg en aandacht ingericht. Het is erg sfeervol en heeft leuke details. De buitenruimte is zo mogelijk nog geweldiger. Er is allerlei speelgoed voor de kinderen. Er is een parcours om doorheen te gaan, een fantastische hut en konijnen, geiten en kippen. Daarnaast is er een mooie vuurschaal om een fikkie te stoken. Ken geen beter verblijf voor een groep met kinderen.

Trui Busschaert, Eigenaar, 14-11-2018

Bedankt Willemijn voor deze mooie woorden! Fijn dat jullie er van genoten!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Familie Koers24-05-2018

Een fantastische weekend met de familie.

Mooie locatie en mooi verzorgde vakantiehuis. Zeer vriendelijke verhuurders.

Trui Busschaert, Eigenaar, 14-11-2018

Bedankt voor deze review!!! Ik zag deze nu pas, vandaar mijn late reactie ;-)

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Luk Smets19-03-2018

Echt een aanrader!

Piekfijn verzorgd huis en warme ontvangst (met streekbieren). Onze familie bestond uit 7 volwassenen en 5 kinderen uit 4 gezinnen. Ideaal met 4 kamers. Speelruimte voor de kinderen, gerieflijke keuken, voldoende wandelmogelijkheden. Een aanrader!

Trui Busschaert, Eigenaar, 14-11-2018

Hartelijk bedankt voor deze lovende woorden! We appreciëren dit enorm! Sorry voor mijn late reactie, ik zag deze review nu pas.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

9edith12-12-2017

heel mooie woning met heel veel charme en leuk

ideale plaats om binnen en buiten te genieten met kinderen en kleinkinderen, en vooral veel comfort en niet te vergeten zeer aangename gastvrouw en gastheer, zeker voor herhaling vatbaar!

Trui Busschaert, Eigenaar, 15-12-2017

Edith, hartelijk bedankt voor de review en de complimenten!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 10Veerle03-12-2017

supergezellig

mooi ingericht en heel gezellig huis met fantastische tuin. perfect voor weekendje met vriendinnen en zeker ook voor een groep met kinderen!

Trui Busschaert, Eigenaar, 06-12-2017

Fantastisch dat jullie een geslaagd weekend hadden bij ons! Bedankt voor de review, Veerle!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Spelletjesweekend20-10-2017

Een aanrader!

Een prachtig vakantiehuis met alles erop en eraan: goede bedden, een ruime keuken met een grote tafel waardoor iedereen bij mekaar kan zitten. Ook de ligging is positief: kalm maar tegelijk dicht genoeg bij de snelweg om je makkelijk te kunnen verplaatsen. Pluspunten zijn zeker de ruime tuin (met voldoende plaats om een kampvuur te kunnen maken) en de overdekte hangar zodat je ook bij regen kan buiten zitten. Een (klein) minpunt is het niveauverschil tussen het terras en het gazon richting hangar, waardoor je goed moet uitkijken om niet te struikelen. De eigenaars, ten slotte, zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een aanrader.

Trui, Eigenaar, 23-10-2017

Bedankt voor de review en de complimentjes! We bekijken zeker eens of we de opstap naar het terras kunnen verbeteren!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Annie Desmet01-10-2017

Uitstekend

Wil je eens een week of weekendje erop uit, dan ken ik een super adres. 'Hof te voorde'. Daar heb je alles om te slagen. Een supervriendelijke ontvangst, zeer ruime nieuwe woning met alle comfort. Buiten alle mogelijkheden, zelfs een kampvuur is ter beschikking. Alles om je verblijf onvergetelijk te maken is aanwezig. Wil je het ook meemaken kom er dan zeker eens op af. Ons familiegroepje van 12!

Trui Busschaert, Eigenaar, 04-10-2017

Bedankt voor de review, Annie! We vonden het leuk dat jullie bij ons verbleven!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10familie Desmet - Torhout30-08-2017

Bijzonder mooi vakantiehuis!

Heel veel ruimte. Met smaak ingericht huis. Leuke en ruime tuin met veel mogelijkheden tot ontspanning. Trampoline is voor jonge kinderen super. Schuur is heerlijk om te schuilen igv regen. Vriendelijke eigenaars. Locatie is goed. Kortrijk en Vlaamse Ardennen zijn dichtbij.

Trui Busschaert, Eigenaar, 02-09-2017

Hartelijk bedankt voor de review! Blij dat jullie genoten hebben!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Greet Van Hessche04-07-2017

Formidabel !

Supervakantiewoning, heel gezellig met oog voor leuke details. 2 grote terassen, zodat we de hele tijd van de zonnestraaltjes konden genieten. Bij regen konden we terecht onder de schuur. Goed ingerichte keuken, we hadden er alles wat we nodig hadden. De grote vuurschaal waar we een kampvuur maakten, zorgde voor een warme afsluit van een top-week-end.

Trui Busschaert, Eigenaar, 05-07-2017

Hartelijk bedankt voor deze review! Fijn dat jullie een heerlijk verblijf hadden!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Familie Wielfaert29-05-2017

Topvakantiewoning!

Hele mooie, grote, propere vakantiewoning. Goeie bedden, opgemaakt bij aankomst. Oog voor details : handdoeken aanwezig, zelfs washandjes, detergent, afwastabletten .... Bloemetjes op tafel bij aankomst. Fietsen beschikbaar. Het erf rond de woning (met geitjes en konijnen) is super voor kinderen. Veel ruimte. De mogelijkheid om een kampvuur te houden is ook top. Vriendelijke eigenaars. Je voelt je welkom. Altijd fijn als de bakker en de beenhouwer dichtbij zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Vakantiehuis Hof te Voorde info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats