Géén boekingskosten

Vakantiehuis Hof te Voorde

BelgiëWest VlaanderenDeerlijk

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Hof te Voorde voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 35 reviews

Meer vakantiehuis info

35 Reviews over Hof te Voorde

• 10[email protected]04-10-2022

Een super locatie

Alweer een leuk weekend gehad ( ondanks het mindere weer). Een TOP locatie voor een familiebijeenkomst met kinderen en kleinkinderen, alles is er om zich te amuseren..Wij hebben ook genoten van de mooie accomodatie. Wij komen zeker terug en hebben reeds geboekt .

• 10dries corne14-09-2022

een top locatie...

Dit vakantieverblijf is een toplocatie zowel voor ouderen, jongeren en kinderen. Je moet er gewoonweg niet weg. Alles is er om een prachtige vakantie te beleven! In één woord: super!

Trui, Eigenaar, 27-09-2022

Wauw! Dank u wel voor deze prachtige woorden! Altijd welkom terug!

• 10Hans Pieters12-05-2022

Een heel vriendelijke ontvangst; een prachtig huis

Het was een hele mooie leuke midweek. Overal in en rond het huis was alles tip top in orde. De ouderen, de kinderen en de kleinkinderen hebben er ontzettend van genoten. We hebben er twee jaar op moeten wachten maar het is eindelijk gelukt. Het afscheid op vrijdag was dan ook veel te vlug gekomen. Twee van de mannen waren op de fiets vanuit Zeeuwsch-Vlaanderen gekomen (80km) en hebben daar de Oude Kwaremont, de Kemmelberg en de Koppenberg beklommen. Alle speelmateriaal onder de overkapping is veelvuldig gebruikt. Kortom we hebben ons geweldig vermaakt. De kleinkinderen van 15, 13 en 7 waren er niet weg te slaan. Een aanrader voor alle families!! Bedankt Trui en José

Trui, Eigenaar, 14-06-2022

Bedankt voor deze mooie score Hans! We appreciëren dit enorm! Super dat jullie een fijne tijd hadden bij ons! Groetjes Trui en José

• 10Marij en Geert10-05-2022

Fantastische vakantiewoning!

Wij verbleven er met kinderen en kleinkinderen. Iedereen was vol lof. Dankzij het prachtige weer waren de kids meer buiten dan binnen. Kortom een prima verblijf voor gezinnen.

Trui, Eigenaar, 14-06-2022

Bedankt voor deze review Marij en Geert! Fijn dat jullie genoten van jullie verblijf bij ons!

• 10Jef Lowartz25-04-2022

Heerlijke locatie met fantastische mogelijkheden.

Een toplocatie met een charmante gastvrouw en gastheer. Heel leuke attracties voor jong en oud - heel fijn ingerichte kamers met alles erop en eraan. Er is werkelijke aan alles gedacht; alles overtrof al onze wensen. Ondanks het feit dat we ons verblijf al twee jaar geleden hadden geboekt, was dit echt wel de moeite waard om na alle corona-moeilijkheden hier een prachtig weekend doorgebracht te hebben met onze hele familie. Bedankt Trui.

Trui, Eigenaar, 10-05-2022

Fijn om te lezen! Dank u wel voor de complimenten! Super dat jullie genoten van jullie weekend!

• 10Koen27-01-2022

Toplocatie met alles erop en eraan!

Familie uitstapje voor ons vader zijn 70ste verjaardag met ouders, kinderen & kleinkinderen. Een zeer rustig gelegen & ruime vakantiehuis met alle comfort die je kan wensen. Leuke & gezellige inrichting met veel lichtinval, slaapkamer & badkamer beneden ideaal voor de grootouders. Buiten is het een en al plezier & fun voor de kids. Ze (en wij ook) hebben zich geen moment verveeld, want de tuin heeft ontzettend veel te bieden! Van spelletjes, tot rollend materiaal, ... Ook de hottub is een leuk extraatje!!! Kortom een aanrader voor iedereen, wij hopen zeker nog eens terug te komen!

Trui Busschaert, Eigenaar, 15-02-2022

Bedankt Koen! Fijn om te lezen en altijd welkom terug natuurlijk!

• 10An05-07-2021

Ideaal vakantiehuis voor families met kinderen !

Wij verbleven met onze kinderen en kleinkinderen een weekend in dit rustig gelegen, ruime vakantiehuis waar alle comfort voorhanden is. De inrichting is eigentijds en stijlvol, met veel licht en uitzicht op de prachtige tuin. Onze 4 kleinzoons (5, 6 ,7 en 8 jaar) hebben zich geen moment verveeld met al wat er voorhanden was: een boomhut, een goal, tractors, steps, een trampoline, een pingpongtafel , diertjes en nog zoveel meer... En net als de volwassenen waren ze weg van de hottub, een aanrader om bij te boeken! Zelden ben ik in een vakantiehuis geweest dat zo compleet was voor alle generaties. Wij hopen dan ook nog eens terug te komen!

Trui Busschaert, Eigenaar, 15-02-2022

Bedankt voor de complimenten An! Ik zag je review nu pas! Altijd welkom terug!

• 9Familie Van Pamel29-03-2021

Toppertje!

We hadden er een heel fijn weekend. Huis was op alle gemakken voorzien. De hottub was ook super. Super tuin voor de kinderen. Het grote terras en afdak zijn ook een groot voordeel, zeker als het weer iets minder is.

Trui Busschaert, Eigenaar, 15-02-2022

Dank u wel voor de complimenten! Fijn dat jullie een leuk weekend hadden! Sorry voor mijn late reactie, ik zag jullie review nu pas!

• 10Fam. Segers06-03-2021

Heerlijk vertoeven!

Fantastische plek om te vertoeven. Verzorgd, gezellig en smaakvol ingericht huis met alles wat je nodig hebt. Ook de tuin is een grote troef. Owv corona gingen we enkel met onze gezinsbubbel; met onze 2 jonge kindjes (1.5j en 3j). Zeker de oudste had de tijd van haar leven; 'wanneer gaan we terug?!'. Ook als ouder is dit een heerlijke plek om te ontspannen. Kijken naar de sterrenhemel vanuit de houtgestookte hottub, die de volgende dag nog lekker warm is om er nog eens met de kindjes in te gaan en samen de zon te zien opkomen. Wij komen zeker met een uitgebreider gezelschap terug! Bedankt Trui en José voor de warme ontvangst en tips voor uitstapjes!

Trui, Eigenaar, 13-03-2021

Oh, wat een score :-)! Super bedankt! Fijn dat jullie eventjes met jullie gezinsbubbel konden ontspannen en genieten! Altijd welkom terug!

• 9Hanne Van Den Biesen18-11-2020

Een heerlijke plek!

We hebben een fantastische tijd gehad in Hof te Voorde met ons gezin. Alles is tot in de puntjes verzorgd om meteen te kunnen ontspannen. Voor de kinderen is het een speelparadijs, het kampvuur en de hottub zijn een zalige surplus. José en Trui bieden een prachtige warme service. Dankjewel!

Trui Busschaert, Eigenaar, 26-11-2020

Bedankt Hanne voor deze mooie woorden! Super dat jullie zich, ondanks deze coronatijden, toch eens helemaal konden ontspannen en genoten van de locatie en elkaar! Altijd welkom terug!

Vakantiehuis Hof te Voorde info

• CafeNiet beschikbaar