Vakantiehuis Hof te Voorde

Meer vakantiehuis info

25 reviews over Vakantiehuis Hof te Voorde

• 10Tania26-08-2020

Heerlijk!

Hof te Voorde is een heerlijke plek om te vertoeven. We genoten met onze volwassen kinderen en twee kleuters van alles wat er was. Geen plekje bleef verborgen, elke dag ontdekten we meer en meer. Fijn dat er zoveel spelmogelijkheden zijn. Bovendien is het een mooie plek, met veel smaak ingericht. Het voelde meteen goed en dat werd alleen maar beter!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Erika Maes23-08-2020

Zomerse bubbel vrienden

Heel kindvriendelijke en ruime locatie. Modern en gezellig ingericht. De tuin, de dieren, de schuur, zijn zeker extra troeven. Goede kwaliteit van bedden, volledig ingerichte keuken, alles top! Een aanrader, zeker om nog eens terug te keren, wel vroeg reserveren ;)

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Ria Aerts18-08-2020

Een unieke familiebelevenis

Zeer fijne week gehad met onze kinderen en 5 kleinkinderen, weg van de coronastress en close in onze bubbel. Heel veel speelmogelijkheden voor de kleinkinderen zowel binnen als buiten waar ze volop van genoten hebben terwijl wij konden genieten van de rust in de schuur. Het huis is smaakvol ingericht met een mooie en gerieflijke keuken. Verder was echt alles aanwezig, van eierdopjes tot wasmachine. Ook de badkamers waren tiptop in orde. Nog een dank je wel voor de hartelijke ontvangst en zeker ook voor de verrassing in de koelkast! Familie Vandendriessche - Aerts

Trui, Eigenaar, 19-08-2020

Bedankt Ria voor deze deugddoende review! Fijn dat jullie Corona eventjes konden vergeten en gewoon genieten van de familiebubbel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Gust en Christine Oorts -Scherpereel18-08-2020

sfeervol, gezellig met heel veel mogelijkheden

Corona maakte het moeilijk om met de hele familie samen te komen. Daarom kwamen kinderen met kleinkinderen in aparte groepjes na elkaar. Toch hebben we allemaal een heel fijn vakantie gehad. Het huis is sfeervol en biedt heel veel comfort, alles is er. Er is veel mogelijkheid voor ontspanning voor groot en klein. Go cards, tafeltennis, hangmatten, diertjes.... Altijd mogelijkheid voor een plaatsje in de schaduw. De lekkere bramen hebben heel goed gesmaakt! Bedankt Trui.

Trui, Eigenaar, 19-08-2020

Fijn om lezen! Bedankt voor de review! We appreciëren dit enorm!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Jolien Allart18-07-2020

Een aanrader!

Heel aangenaam verblijf! Kindjes (4 maand, 1 jaar, 4 jaar, 5 jaar en 7 jaar) hebben hun goed geamuseerd! De hele tuin zit vol verrassingen, hoekjes en schuilplaatsen om uren te ravotten! Mooi en verzorgd vakantiehuis, fijne uitbaters! Zeker aan te raden!

Trui, Eigenaar, 19-08-2020

Bedankt voor de fijne review Jolien! Fijn dat jullie genoten van jullie verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Christine04-06-2019

Schitterend ❤️

Wat een ontvangst, mooie attentie voor ons en de kinderen .Zeer mooi huis, smaakvol ingericht.Buiten is het een paradijs, onze kinderen hebben zich geen moment verveeld.Ze hebben zelfs in de boomhut geslapen.Mooie uitstappen gedaan.Wij komen zeker nog terug 😄

Trui, Eigenaar, 06-06-2019

Bedankt voor deze lieve beoordeling, Christine! Fijn dat de kinderen zich konden uitleven!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Maryse Bal28-03-2019

Reuzeleuke plek

Hof te Voorde is een fantastische plek voor kinderen. De diertjes, de go-carts, de trampoline, ... we hebben de kinderen bijna niet binnenshuis gezien. En de volwassenen hebben volop genoten van de omgeving, van het mooie, gezellige huis, gewoon zalig. Ook de regio is aan te bevelen, voldoende mogelijkheden om te wandelen en uitstappen te maken.

Trui Busschaert, Eigenaar, 28-03-2019

Bedankt Maryse voor deze deugddoende review! Fijn dat jullie mooie herinneringen kunnen koesteren aan jullie weekendje weg!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Mark Van Eygen15-03-2019

Heel mooie vakantiewoning, af tot in de puntjes!

Alles tot in de puntjes verzorgd, heel smaakvol ingericht. Hartelijke ontvangst, vriendelijke gastvrouw, een mooie overdekte ruimte voor de kinderen om te spelen, met veel speelgoed voor de kinderen. Prima dus! Ook de dieren erbij zijn fijn voor de kinderen. Het was een geweldige week in een geweldig Hof Te Voorde!

Trui Busschaert, Eigenaar, 28-03-2019

Heel erg bedankt voor deze fijne review, Mark en Annie! We vonden het fijn dat jullie bij ons verbleven

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Familie groep lesagekes08-01-2019

Fantastisch aangename plek voor volw. en kinderen

Wij vonden Alles uitmuntend: moderne kamers, picobello sanitair,goed uitgeruste keuken, leidt tot lang tafelen! Buiten: een speelparadijs voor kinderen, de boomhut is een topper, de gocarts, de dieren en de vuurschaal ...een echte topper. Hier komen we terug!

Trui Busschaert, Eigenaar, 28-03-2019

Wauw! Dank u voor deze mooie review en complimenten! We appreciëren dit enorm!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    10Anita en Guido07-12-2018

Heerlijk

Prachtig en praktisch ingericht, zeer kindvriendelijk verblijf. We verbleven hier met 8 volwassenen en 7 kleine kinderen en er was ruimte genoeg om te zitten, te koken, te spelen en te slapen. Dankzij het vele speelgoed, zowel binnen als buiten, hadden de kinderen een reuzetijd !. We mochten ook de diertjes eten geven. We genoten van Domein De Gavers met fascinerende speeltuin en prettige tearoom, en we wandelden naar Vichte om boodschappen. Dankjewel Trui voor de sympathieke ontvangst en de lekkere attentie in de koelkast .... Meer zal ik er niet over verklappen, ontdek zelf maar ....

Trui Busschaert, Eigenaar, 28-03-2019

Heel erg bedankt voor deze fijne review,Anita en Guido! We vonden het fijn dat jullie bij ons verbleven

Gereisd met vrienden in november 2018

Vakantiehuis Hof te Voorde info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats