Vakantiehuis Hof te Voorde ****

Vakantiehuis Hof te Voorde
9,7

Weer vandaag9°-1°

12 reviews over Vakantiehuis Hof te Voorde in het Nederlands

heel mooie woning met heel veel charme en leuk

edith, 12-12-2017

ideale plaats om binnen en buiten te genieten met kinderen en kleinkinderen, en vooral veel comfort en niet te vergeten zeer aangename gastvrouw en gastheer, zeker voor herhaling vatbaar!
Trui Busschaert, Eigenaar, 15-12-2017
Edith, hartelijk bedankt voor de review en de complimenten!

supergezellig

Veerle, 3-12-2017

mooi ingericht en heel gezellig huis met fantastische tuin. perfect voor weekendje met vriendinnen en zeker ook voor een groep met kinderen!
Trui Busschaert, Eigenaar, 6-12-2017
Fantastisch dat jullie een geslaagd weekend hadden bij ons! Bedankt voor de review, Veerle!

Een aanrader!

Spelletjesweekend, 20-10-2017

Een prachtig vakantiehuis met alles erop en eraan: goede bedden, een ruime keuken met een grote tafel waardoor iedereen bij mekaar kan zitten. Ook de ligging is positief: kalm maar tegelijk dicht genoeg bij de snelweg om je makkelijk te kunnen verplaatsen. Pluspunten zijn zeker de ruime tuin (met voldoende plaats om een kampvuur te kunnen maken) en de overdekte hangar zodat je ook bij regen kan buiten zitten. Een (klein) minpunt is het niveauverschil tussen het terras en het gazon richting hangar, waardoor je goed moet uitkijken om niet te struikelen. De eigenaars, ten slotte, zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een aanrader.
Trui, Eigenaar, 23-10-2017
Bedankt voor de review en de complimentjes! We bekijken zeker eens of we de opstap naar het terras kunnen verbeteren!

Uitstekend

Annie Desmet, 1-10-2017

Wil je eens een week of weekendje erop uit, dan ken ik een super adres. 'Hof te voorde'. Daar heb je alles om te slagen. Een supervriendelijke ontvangst, zeer ruime nieuwe woning met alle comfort. Buiten alle mogelijkheden, zelfs een kampvuur is ter beschikking. Alles om je verblijf onvergetelijk te maken is aanwezig. Wil je het ook meemaken kom er dan zeker eens op af.

Ons familiegroepje van 12!

Trui Busschaert, Eigenaar, 4-10-2017
Bedankt voor de review, Annie! We vonden het leuk dat jullie bij ons verbleven!

Bijzonder mooi vakantiehuis!

familie Desmet - Torhout, 30-8-2017

Heel veel ruimte. Met smaak ingericht huis. Leuke en ruime tuin met veel mogelijkheden tot ontspanning. Trampoline is voor jonge kinderen super. Schuur is heerlijk om te schuilen igv regen.

Vriendelijke eigenaars.

Locatie is goed. Kortrijk en Vlaamse Ardennen zijn dichtbij.

Trui Busschaert, Eigenaar, 2-9-2017
Hartelijk bedankt voor de review! Blij dat jullie genoten hebben!

Formidabel !

Greet Van Hessche, 4-7-2017

Supervakantiewoning, heel gezellig met oog voor leuke details. 2 grote terassen, zodat we de hele tijd van de zonnestraaltjes konden genieten. Bij regen konden we terecht onder de schuur. Goed ingerichte keuken, we hadden er alles wat we nodig hadden. De grote vuurschaal waar we een kampvuur maakten, zorgde voor een warme afsluit van een top-week-end.
Trui Busschaert, Eigenaar, 5-7-2017
Hartelijk bedankt voor deze review! Fijn dat jullie een heerlijk verblijf hadden!

Topvakantiewoning!

Familie Wielfaert, 29-5-2017

Hele mooie, grote, propere vakantiewoning. Goeie bedden, opgemaakt bij aankomst. Oog voor details : handdoeken aanwezig, zelfs washandjes, detergent, afwastabletten .... Bloemetjes op tafel bij aankomst. Fietsen beschikbaar.

Het erf rond de woning (met geitjes en konijnen) is super voor kinderen. Veel ruimte. De mogelijkheid om een kampvuur te houden is ook top.

Vriendelijke eigenaars. Je voelt je welkom.

Altijd fijn als de bakker en de beenhouwer dichtbij zijn.

Super!

Marieke, 8-5-2017

Heel sfeervol ingericht vakantiehuis, met aandacht voor heel wat praktische maar ook gewoon leuke en mooie details: hout voor het kampvuurtje, comfortabele tuinmeubelen, 2 fietsen, super ingerichte keuken, wandel -en fietskaarten in de kast, het welkomstbord en -drankje, muggenhor en verduistering voor de Veluxen, leuke nachtlampjes, fleecedekentjes, stiften, papierrol aan de muur, plantjes, washandjes... alles was piekfijn in orde. Heerlijke tuin ook met boomhut en leuke hoekjes... En heel vriendelijke eigenaars die klaarstaan om je te helpen. Alleen wat jammer dat je de autostrade hoort. Maar enkele kms verderop zit je meteen in het rustige golvende landschap van de Leiestreek. Ideaal om te gaan wandelen en fietsen. Een echte aanrader!
Trui van vakantiehuis Hof te Voorde, Eigenaar, 17-5-2017
Bedankt voor de review Marieke! We zijn blij dat jullie een aangenaam verblijf hadden in Hof te Voorde!

Ongelooflijk fantastisch. Perfect gewoon!

Familie Philips, 2-5-2017

Ons verblijf was schitterend. De kinderen waren dolenthousiast over de aanwezige dieren. In de woning was gewoon ALLES aanwezig. De eigenaarswaren ongelooflijk gastvrij. WIJ KOMEN ZEKER NOG EENS TERUG.

Een fantastisch vakantiehuis!

Peter van Mechelen, 2-1-2017

Het huis is praktisch en smaakvol ingericht. Het is schoon en compleet. Er is veel ruimte in en om het huis. Wij waren hier een week met 9 volwassenen en 5 kinderen ( 2 t/m 8 jaar). De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de spelletjes en de dieren. Er zijn speeltoestellen en een prachtige boomhut. In de omgeving zijn wandel- en fietsroutes en er zijn mooie dorpjes en steden te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hof te Voorde in Deerlijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hof te Voorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hof te Voorde scoort een 9.67 uit 10 op basis van 12 reviews.