Camping Zeepark

Meer camping info

45 reviews over Camping Zeepark

• 8Jeannet22-02-2017

Fantastisch!

Camping Zeepark is een leuke gezellige camping. Je moet er geen luxe verwachten maar de dingen die je nodig heb tijdens het kamperen die zijn er. De ligging is in 1 woord geweldig,midden in de stad en recht aan het strand. Wat kan een mens zich nog meer wensen. Dit soort campings zo dicht bij de zee kom je nergens tegen. En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten. Het enigste nadeel is dat de douches maar een beperkte aantal uren open zijn en dat is soms wel eens lastig. Verder toppie!!!Hoop dat deze camping nog nog lang mag mogen blijven bestaan,want verheug me er elk jaar op om er weer naar toe te gaan. Jeannet en de kids.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9joop08-01-2017

geweldige liging

ze hebben twee sanitiar gebouwen eentje boven en benenden 1. die boven had veel achter stalig onderhoud verder een top camping

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 4Berna05-09-2016

Erbarmelijk!

Het sanitairgebouw vlakbij de ingang is te erg voor woorden! Het emige andere sanitairgebouw ligt te ver weg voor iemand die niet goed ter been is. We werden met onze zware camper op een camperplaats in het zand (!) gezet. Geen winkeltje of brood te krijgen Allemaal zwaar verouderde caravans op het terrein. Om 22.00 uur s avonds gaan ze met microfoon, lied en hoop lawaai (?!) aankomdigen dat je vanaf dan stil moet zijn. Het was zo erg dat wij nog voor 8.00 u s ochtends de poort alweer uitgereden zijn. Wat een gemiste kans op deze prachtige plek!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Pieter Wassenaar22-08-2016

Laatste keer

Camping is op sterven na dood. Elk jaar slechter. Niet meer dus.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Helga16-08-2016

Zeer toffe camping recht aan het strand

De recentie van maria g. 31 juli slaat nergens op. De camping organiseert verschillende activiteiten waaronder 1x een karaoke die helemaal niet hoorbaar was aan de camper plaatsen. Het is er namelijk zeer kalm/stil vanaf 22h. Een drie minuten durend trompet muziekje en stem iedere dag herinneren de kampeer gasten ervan de stilte te bewaren op de camping. De douches zijn betalend €0,50 en worden na iedere kampeergast proper gemaakt. Het gebouw is verouderd, maar de douches zijn proper. Het is er zalig vertoeven recht aan het strand en de zee. Ook de keuken is er lekker. Zeer vriendelijk personeel. Leuke speeltuin voor de kinderen. Gratis wifi zone aan de receptie. Iedere caravan wordt door 'Wally de grijper' naar de juiste plaats gebracht. Wij hadden er een zeer fijne tijd !

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 1maria g.31-07-2016

voor de rust moet je hier niet zijn

als je rust je lief is blijf hier dan weg, hebben hier een nacht gestaan met onze camper , samen met mijn man dochter en zoon zijn we van de camping weg gevlucht naar de pannen, er was een karaoke avond geplant en we hadden al snel door dat het uit de hand ging lopen. tegen 12 uur waren we terug op de camping en was de karaoke nog steeds bezig , om half 3 lagen we nog steeds waker van het lawaai dat tot aan de andere kant te hoorn is. ook ging mijn dochter naar de toilette nachts en werd ze lastig gevallen door een groepje jongeren van de camping die op de klimtuigen zaten, toen we de volgende morgen hier iets van gingen melde op de receptie deden ze hier heel normaal over en kwamen ze ons vertellen dat dat wel meer gebeurt en dat er al ergere voorvallen zijn gebeurd zo als aanranding . de camping licht wel vlak tegen de zee, wat betekend dat de camping zelf een grootte zand boel is, ook is het personeel totaal niet vriendelijk en word er groot en deels Frans gesproken. douchen kan enkel van half 8 tot 11 en van 19 tot 21 uur en dat tegen 50 cent , in ruil krijg je een smerige douche die niet goed werkt, een haakje voor je kleren, en 10 minuten koud water. om 21 uur gaat het sanitair gebouw ook volledig dicht en kan je er niet meer naar het toilette gaan. gelukkig is er nog wel een buiten sanitair met een 6 tal wc's. maar dit is niet onderhouden. ook prijs kwaliteit is zeer slecht, 35 euro voor een nacht wel met elektriciteit, maar dan moet je de kabel wel tot aan de aftap kas krijgen, deze staat namelijk om de 5 plaatsen , als je dus de laatste camper bent moet je een lang snoer hebben. nooit meer voor ons.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10stephane06-05-2016

Dit is België op zijn mooist

We hadden een fantastische tijd ! We hebben fantastisch lekker gegeten in het restaurant op het terras. Deze camping is zo mooi en zou nooit mogen verdwijnen ! Leven camping Zeepark. Proficiat !

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Jeannet kuijpers25-10-2015

Geweldig!

Nou sorry hoor rij al 3jaar met mn camper rond on belgie en nederland maar dit was toch echt een toplocatie. Het is echt nostalgisch ik kreeg het gevoel dat ik 40 jaar terug in de tijd ging' vriendelijke gasten echt zo gemoedelijk. En de aankondiging door de krakende boxen maakte het vakantiegevoel helemaal af,en dan nog maar niet te vergeten de ondergaande zon van uit je camper. Waar liggen jullie interesses???voor mijwas het super en ga zeler volgend jaar terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2015

• 7iede26-08-2015

super

wij zijn een paar dagen op zeepark geweest en dit waren prachtige dagen dichter bij het strand kan niet met een caravan je loopt zo naar de boulevard van de panne camping leek in onze ogen wel een vluchtelinge kamp met al dat zand maar de rest van de camping is wel verouderd je caravan wordt met een traktor op zijn plek gezet plosaland is op fiets afstand of met de tram makkelijk te doen als wij weer die kant opgaan dan zeker zeepark

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 3jolyn10-08-2013

superplek! maar daar is alles mee gezegd!

superligging, aan zee en zowat in t centrum! douches open van 8-11 en van 6-9 uur! sanitair vooral OUD heel OUD! 22.00 uur start the last post als afsluiting van de dag en hoort t stil te zijn op de camping wat ik persoonlijk nogal vroeg vind voor de zomer. Maar het restaurant of wat daar voor door moet gaan, leek wel n oude schuur, ging vrolijk door tot 02.00 uur snachts! jammer hoor zo een waardeloze uitvoering van een camping op zo een mooie plek!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Camping Zeepark info