Géén boekingskosten

Meer camping info

45 Reviews over Zeepark

• 9MARC22-12-2017

Une famille

Le Zeepark, c'est une véritable histoire de famille où chacun s'est construit tant de merveilleux souvenirs...

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5legeay21-08-2017

mauvais accueil de madame catherine

bon hégergement ,pas de toit pour faire la vaisselle dans les communs il faut utiliser les éviers communs sous la pluie sans protection pas gaie et pour le prix qui demande pour les frais d'hébergement tout est payant meme pour prendre sa douche

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 1bibedoum24-06-2017

La fermeture du camping Zeepark

Aucune évaluation réelle ne sera apportée ici, en effet malgré les nombreuses signatures contre la fermeture du camping, 2017 sera la dernière saison. Le terrain est vendu et bientôt des constructions prendront la place des caravanes et emporteront aux oubliettes la joie de vivre de nombreux campeurs qui y séjournaient un jour, une semaine ou des mois.Beaucoup d'entre eux sont tristes de perdre leur petit paradis. Certains ont acceptés le changement, si ils voulaient rester à La Panne ils n'ont pas eu d'autres choix que celui de déménager pour le camping "Greenpark" .Dès la saison 2018 bon nombres d'emplacements sont déjà attribués pour ces "petits nouveaux". Les oiseaux de la forêt seront bien là remplaçant le cri des mouettes et la musique de la mer douce ou tumultueuse quant à elle laissera la place au bruissement du feuillage et autres sons de la forêt proche. Dommage que notre petit littoral soit de plus en plus défiguré par le béton. Protection du littoral nous avait-on dit il y quelques années quand à commencé la razia de certaines infrastructures...

• 8Jeannet22-02-2017

Fantastisch!

Camping Zeepark is een leuke gezellige camping. Je moet er geen luxe verwachten maar de dingen die je nodig heb tijdens het kamperen die zijn er. De ligging is in 1 woord geweldig,midden in de stad en recht aan het strand. Wat kan een mens zich nog meer wensen. Dit soort campings zo dicht bij de zee kom je nergens tegen. En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten. Het enigste nadeel is dat de douches maar een beperkte aantal uren open zijn en dat is soms wel eens lastig. Verder toppie!!!Hoop dat deze camping nog nog lang mag mogen blijven bestaan,want verheug me er elk jaar op om er weer naar toe te gaan. Jeannet en de kids.

• 9joop08-01-2017

geweldige liging

ze hebben twee sanitiar gebouwen eentje boven en benenden 1. die boven had veel achter stalig onderhoud verder een top camping

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 4Berna05-09-2016

Erbarmelijk!

Het sanitairgebouw vlakbij de ingang is te erg voor woorden! Het emige andere sanitairgebouw ligt te ver weg voor iemand die niet goed ter been is. We werden met onze zware camper op een camperplaats in het zand (!) gezet. Geen winkeltje of brood te krijgen Allemaal zwaar verouderde caravans op het terrein. Om 22.00 uur s avonds gaan ze met microfoon, lied en hoop lawaai (?!) aankomdigen dat je vanaf dan stil moet zijn. Het was zo erg dat wij nog voor 8.00 u s ochtends de poort alweer uitgereden zijn. Wat een gemiste kans op deze prachtige plek!

• 5Pieter Wassenaar22-08-2016

Laatste keer

Camping is op sterven na dood. Elk jaar slechter. Niet meer dus.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Helga16-08-2016

Zeer toffe camping recht aan het strand

De recentie van maria g. 31 juli slaat nergens op. De camping organiseert verschillende activiteiten waaronder 1x een karaoke die helemaal niet hoorbaar was aan de camper plaatsen. Het is er namelijk zeer kalm/stil vanaf 22h. Een drie minuten durend trompet muziekje en stem iedere dag herinneren de kampeer gasten ervan de stilte te bewaren op de camping. De douches zijn betalend €0,50 en worden na iedere kampeergast proper gemaakt. Het gebouw is verouderd, maar de douches zijn proper. Het is er zalig vertoeven recht aan het strand en de zee. Ook de keuken is er lekker. Zeer vriendelijk personeel. Leuke speeltuin voor de kinderen. Gratis wifi zone aan de receptie. Iedere caravan wordt door 'Wally de grijper' naar de juiste plaats gebracht. Wij hadden er een zeer fijne tijd !

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Vivien Brill11-08-2016

Schlimm!

Wir wollten mitte Juli dort unseren Urlaub verbringen. Insgesamt waren wir 2 Familen bestehend aus insgesamt 4 Erwachsen & 6 Kindern zwischen 8 und 17 Jahren. Einige tage bevor wir los gefahren sind haben wir uns informiert ob wir mit so vielen Leuten und einem Zelt dort campen könnten und uns wurde ZUGESAGT! Als wir dann aber ankamen nach 8h Fahrt wurde gesagt der Campingplatz sei nur für Familien und nicht zum Feiern; wir seien zu viele Personen! Wofür ruft man dann vorher an ?? Wir alle waren so enttäucht. Und vorallem die Kinder! Ich finde es eine absolute Frechheit sowas zu machen! DAHIN FAHREN WIR NIE WIEDER

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 1maria g.31-07-2016

voor de rust moet je hier niet zijn

als je rust je lief is blijf hier dan weg, hebben hier een nacht gestaan met onze camper , samen met mijn man dochter en zoon zijn we van de camping weg gevlucht naar de pannen, er was een karaoke avond geplant en we hadden al snel door dat het uit de hand ging lopen. tegen 12 uur waren we terug op de camping en was de karaoke nog steeds bezig , om half 3 lagen we nog steeds waker van het lawaai dat tot aan de andere kant te hoorn is. ook ging mijn dochter naar de toilette nachts en werd ze lastig gevallen door een groepje jongeren van de camping die op de klimtuigen zaten, toen we de volgende morgen hier iets van gingen melde op de receptie deden ze hier heel normaal over en kwamen ze ons vertellen dat dat wel meer gebeurt en dat er al ergere voorvallen zijn gebeurd zo als aanranding . de camping licht wel vlak tegen de zee, wat betekend dat de camping zelf een grootte zand boel is, ook is het personeel totaal niet vriendelijk en word er groot en deels Frans gesproken. douchen kan enkel van half 8 tot 11 en van 19 tot 21 uur en dat tegen 50 cent , in ruil krijg je een smerige douche die niet goed werkt, een haakje voor je kleren, en 10 minuten koud water. om 21 uur gaat het sanitair gebouw ook volledig dicht en kan je er niet meer naar het toilette gaan. gelukkig is er nog wel een buiten sanitair met een 6 tal wc's. maar dit is niet onderhouden. ook prijs kwaliteit is zeer slecht, 35 euro voor een nacht wel met elektriciteit, maar dan moet je de kabel wel tot aan de aftap kas krijgen, deze staat namelijk om de 5 plaatsen , als je dus de laatste camper bent moet je een lang snoer hebben. nooit meer voor ons.

Camping Zeepark info

Camping-informatie