Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

31 Reviews over Villa Select

• 10Jan Uten13-12-2018

Een prachtige midweek in een zalig hotel

Zoek je rust, mooie en ruime kamer, uitgebreid ontbijt en heerlijk diner en dit alles met zicht op zee: dan moet je hier zijn. Je wordt verwend door een super-team! En op de koop toe: een verfrissend zwembadje! Wij komen graag terug. Een aanrader!!!

• 9Fam. Bielen13-07-2015

Super relax-weekendje aan de Belgische Kust

Prachtige ligging. Mooie ruime (familie)kamers. Relaxen aan het zwembad, in de sauna of hamam... Lekker, uitgebreid ontbijt en heerlijke avondmenu's met lekkere, verse dagproducten telkens met gezellig en aangenaam zicht op zee... Dit alles gebracht door een uiterst vriendelijk, behulpzaam en gedreven TOP-team!! Matthias en Xandra, het enthousiasme en de passie die jullie uitstralen, zowel naar jullie gasten als naar de rest van het team... geen moeite is jullie teveel! Ons verblijf in 1 woord: subliem!! Het enige nadeel hieraan: het was veel te snel voorbij! Bedankt voor de goede zorgen en wij keren zeker nog terug!

• 10larssmit09-09-2013

Prachtig hotel aan de Belgische kust!

Heerlijk weekend gehad aan de Belgische kust. Vriendelijke ontvangst, en mooie ruime kamer met prachtig zeezicht. Na een lekkere dag op het strand, gezwommen in het zwembad en even in de sauna geweest, daarna smakelijk gegeten. Volgende dag uitgebreid en smakelijk ontbijtbuffet. Wij komen zeker nog eens terug, en nemen volgende keer waarschijnlijk onze kids mee!

• 9ivy_verhaert30-08-2013

Leuk en klassevol met zicht op zee

Zeer vriendelijk onthaal. Leuke en grote familiekamer. Overheerlijk ontbijt en nog beter diner! Doe zo verder!

• 10Vreman26-07-2013

geweldig

Wij hebben genoten kon niet beter!Xandra en matthias doen zo ontzettend hun best om het hun gasten naar hun zin te maken,niets maar dan ook niets is hun teveel!Fantastische bedden, heel schoon en een fijn zwembadHeerlijk ontbijtbuffet en diner was ook heel goed alleen jammer dat er weinig keuze was,maar dat is dan ook het enige minpuntje.

• 9Robbert Keijer12-05-2013

Mooi hotel aan de kust

Hotel Villa Select is een mooi hotel in het kustplaatsje de Panne. Het heeft nog een oude, statige uitstraling, ondanks een complete renovatie in 2011. Eten is goed. Mathias en Xandra zijn super vriendelijke uitbaters. Beleefd en altijd bereid om je ergens mee te helpen. Leuk zwembad voor de kinderen. Omgeving is ook zeer geschikt om uitstapjes te doen. Diksmuide en Ieper liggen om de hoek en zijn zeer de moeite waard. Gaan zeker nog een keer terug.

• 9marthyvana09-05-2013

fantastische vakantie

Goed en mooi hotel,de omgeving is in één woord GEWELDIG .Uitzicht is grandios .

• 10nadine08-12-2012

wat een topper

Wij komen zeker terug! Nieuwe uitbaters sinds2011.Prima! Alles was super:vriendelijke ontvangst,leuk zwembad,zeer mooie ligging onm.aan het strand. Het eten was super: zowel ontbijtbuffet als avondeten.Proficiat aan Xandra en Matthias en doe zo verder.

• 10Sacker Robert07-11-2012

Zeer mooi, kleinschalig hotel

Van 23 t/m 25 juli verbleven wij voor onze Honeymoon in Villa Select. Villa Select is een zeer mooi, kleinschalig hotel in een authentiek pand op de dijk van De Panne. Onze kamer was super mooi met uitzicht op de Noordzee. Het onthaal en de bediening van Xandra en Matthias was perfect en met alle vragen konden we bij hun terecht. Het ontbijt was heerlijk. Vanwege de persoonlijke aandacht van Matthias en Xandra, de centrale ligging van het rustige hotel, de luxe hotelkamer en de gezelligheid van De Panne was het voor ons een geweldig huwelijksweekend. Een grote aanrader voor iedereen die De Panne en omstreken wil bezoeken.

• 8jean marc13-08-2012

Goede keuze in De Panne

Aan het strand, zeer goed gelegen. Familiekamer geboekt. Mooi zwembad. Zijn naar Plopsa land geweest. De ontvangst is zeer goed en zeer vriendelijk. De Panne zelf stelt wel niet veel voor.

Hotel Villa Select info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden