Appartement Terlinck T7

AppartementWeer vandaag22°12°
Appartement Terlinck T7

3 reviews over Appartement Terlinck T7 in het Nederlands

Op de eerste plaats complimenten m.b.t. tot uw vakantie-appartement T7 in het Belgische De Panne. Werkelijk fantastisch. Perfect schoongemaakt, smaakvol ingericht en voorzien van werkelijk alle gemakken. Ook een super uitzicht op zee. Zowel overdag als ’s-avonds indrukwekkend.

Perfect bed (een goede nachtrust is immers een goede basis voor een vakantie). Wij zullen u gegarandeerd aanbevelen bij vrienden en familie . . . Ook de bijbehorende garage is ideaal voor auto en fietsen. In één woord SUPER !

Verder perfecte gebruiks-aanwijzing. Goed georganiseerd. Nogmaals complimenten.

Bedankt voor het prettige verblijf en tot ziens.

Strandappartement perfect

scalog
8-2-2010

Nieuwbouw prachtig ingericht terras-balkon aan zee, frotaal zeezoicht in het midden van De Panne op de Zeedijk.

Net nieuw met fantastische inrichting en mooi gelegen aan het strand. Dit appartement is safe zonder auto-verkeer en vanuit het balkon kan ik mijn kinderen op het strand in de gaten houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Terlinck T7 in De Panne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Terlinck T7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Terlinck T7 scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.