Camping Ter Hoeve

Camping Ter Hoeve
5,5

67 reviews over Camping Ter Hoeve in het Nederlands

Schande dat zo’n camping nog mag openblijven!

Bossers Guy
10-4-2018

Vooraf betalen, indien je dus voor meerdere dagen boekt en je stelt volgende zaken vast: al sind vorige zomer geen mogelijkheid om de vaat te doen met warm water, de toiletten spoelen niet door, sanitair wordt niet gekuist, enz..., kan je niet vroeger vertrekken tenzij je het reeds betaalde bedrag laat vallen.

Bij de vorige eigenaars was het stukken beter.

Wat ik wel goed vond ....? Eigenlijk niets meer.

Was met vorige eigenaar stukken beter.

Dirk
28-10-2017

Camping is een goede uitvalbasis voor plopsaland maar daar stopt het ook..receptie zeer weing open (soms zelfs helemaal niet).60 procent van de campers zien zich genoodzaakt te vertrekken.als er zich iets voor doet zie je geen mens.geen controle...je kan er zomaar je tent plaatsen....en nadien gewoon gratis vertrekken.receptie ligt er erg rommelig bij.....deuren zijn open en je kan er zomaar binnen...niemand te zien. Amai....zeker geen aanrader meer.pff.

Nooit meer!

Koen.
11-10-2017

Geen vorm van welkom, volgens afspraak. Geen warm water voor de afwas en lauw water voor de douche. Technische mankementen aan de douche en zeer veroudert.

Dag nadien toch mevrouw Barbara vast gekregen om dan het nodige te regelen. Rond het onthaal(receptie) laag het er onverzorgd bij, wat ons al wat teleurstelde(eerste indruk).

Hier is nog werk aan de winkel en kan beter eens een voorbeeld gaan nemen bij onze noorderburen!

Oude reviews (archief)

Mooie camping

De Cort Gerlinde
8-9-2016

Leuke camping we hadden een mooie plaats , de wc en douches waren proper ( ze worden tweemaal per dag gepoets met javel) het is een rustige camping ook s avonds , aan de balie waren ze vriendelijk en behulpzaam dit is voor herhaling vatbaar

Weekendje doorgebracht op deze camping

Rudi DR
3-7-2016

Nooit zien ze ons hier niet meer.... Zoon stond op "plopsa-wei" (jobstudenten voor plopsa)... schandalig vuile wei vol koeiedrek en met afvalberg. Elektra 4A, nog niet eens de mogelijkh om warmwaterketel te gebruiken, ook is deze levensgevaarlijk, draad die bloot ligt..Douches sluiten om 21u45, gaan pas terug open om 7u00. Douches spuiten alles nat, geen plaats om kledij droog te houden. WC's zijn schandelijk vuil, beesten kruipen van de muren af. Vernieuwd sanitair vermeld hun site dan, pff, je mag niet hoger dan 1,5M zien. Wifi moet men hier betalen, en is zeker niet goedkoop. Om de vaat te doen moet je 0,5€ betalen en change hebben dat geldmechanisme werkt. enz enz.... Ook minstens 250m gaan voor douche,wc enz... Ik kampeer al meer dan 30 jaar maar nog nooit zoiets gezien

Tja !

francois teunissen
20-10-2014

Tja, het koste niet veel maar het was ook niet veel.

* Je moet van te voren een afspraak maken anders kon je er voor 6 uur niet op.

* Eigenaar verteld dat hij ook nog boer is en de receptie regelt vanaf de tractor.

* een aardige oudere heer is s'morgens vroeg wel aanwezig in de receptie maar weet niets en kan geen enkele informatie verlenen. Hij leest tenslotte de krant.

* je kunt van het terrein af met je voertuig maar komt er voor 18.00 uur niet meer op.

* het sanitaire is slecht gepoetst. Boven ooghoogte is al tijden geen poetsdoek of spinnenborstel meer geweest.

* De richtprijs is € 12,50 maar met afreken € 14,00

Je krijgt waar voor je geld!

Beetje verouderd

Stefan Cox
11-8-2014

Ter Hoeve is een goedkope camping deaal+ als uitvalbasis voor een bezoek aan Plopsaland. Sanitair is verouderd niet altijd even proper en bovendien niet altijd open. Er is redelijk veel verkeer op de camping wat met kleine kinderen een probleem is. Voertaal bij de bezoekers is Frans. Iets verderop ligt de kleine camping kindervreugde ik denk dat we die de volgende keer eens proberen. Ze zag er iets mooier en gezelliger uit dan Ter Hoeve.

geen aanrader!

luc geudens
10-8-2014

Deze camping heeft het voordeel dicht bij plopsaland te zitten.Het Sanitair verouderd en niet heel proper,voor de plaats die wij hadden was het ook nog ver wandelen.deze camping geeft ook een onverzorgd uitzicht.de water voorzieningen liggen ver uit elkaar.Voor een weekendje plopsaland is dit wel een optie omwille van de prijs ,die zeker niet te duur is.

Prima en goed betaalbare camping om te overnachten voor een bezoekje aan Plopsaland. Wij zijn er nu 3x een weekend geweest van vr-zo (voor-en najaar)Eigenaar niet altijd even vrolijk, maar geen problemen mee gehad. De wc's en douches zijn redelijk netjes. Speeltuintje stelt niet veel voor, maar daarvoor zijn we daar ook niet.

Prima te lopen naar Plopsaland. Wij liepen om half 10 richting het park en onderweg haalden we de boodschapjes bij de Lidl of Delhaize die op de route liggen. Als het park dicht ging liepen we terug en haalden we eten voor die avond. En bij mooi weer reden we nog even naar het strand van de panne. Dus op de camping zelf waren we nauwelijks.

Als je er niet te veel van verwacht en je gebruikt het net als ons alleen als slaapplek dan is het een prima camping, wij komen er ieg volgend voorjaar weer om weer een weekendje Plopsaland te doen!

Goedkope camping vlak bij Plopsaland

Kilian
8-9-2013

Wij kozen deze camping omdat het letterlijk vlak tegen Plopsaland De Panne ligt. We konden van aan de caravan de attracties zien. Het is wel 1,5 km wandelen naar de ingang omdat je een heel eind rond moet gaan langs de straat.

De camping geeft een wat verouderde indruk maar het sanitair is wel proper. Ik zou er niet naartoe gaan voor de jaarlijkse vakantie maar als Plopsa uw doel is dan is deze camping vlak bij en je slaapt er toch alleen maar dan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ter Hoeve in De Panne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ter Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ter Hoeve scoort een 5.54 uit 10 op basis van 72 reviews.