Géén boekingskosten

Meer camping info

76 Reviews over Ter Hoeve

• 2Marc03-08-2019

Niet doen !

Eind Juli deze camping bezocht voor 1 nacht i.v.m. overtocht met boot naar Engeland, alvast even kijken of dit een geschikte plek is om de vakantie 2 weken erna te beëindigen tezamen met een bezoek aan Plopsaland. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik zelden een camping heb gezien die er zo verdrietig bij ligt als deze. Kapot en erg smerig sanitair, geen toiletpapier, troosteloze slecht onderhouden parkeerplaats en entree, overvolle afvalcontainers waar het afval bovenop ligt en naast staat opgestapeld, metershoog onkruid. Tekenend voor het geheel is de deur van de receptie, deze is al erg lang defect ( maakt een hard schurend geluid, de drempel is helemaal uitgesleten ) en gaat hierdoor moeilijk open. Men kijkt er niet eens van op ! Een beetje meer aandacht voor het geheel, potentie vanuit de omgeving is er meer dan genoeg.

• 1anoniem22-02-2019

Vermijd deze camping!

Wij hebben hier een nacht overnacht, wij kwamen laat aan en bij de receptie stond een lange rij. Dat kwam omdat het personeel niet echt doorwerkt. Ook bij de schoonmakers doen hun werk niet goed want het is smerig! Het licht dicht bij plopsaland. Maar voor de rest is de ligging ook niet fijn. Het tram station is ver lopen, dus als je ergens wilt eten moet je veel tijd hebben.

• 9Janssens Chantal30-08-2018

Rustig en fantastische vakantie

goede prijs en waar voor je geld, speelpleinen netjes, geen bijen, proper,en het gras wordt veel af gereden, veel gekuist in de douches en wc's . Het was heel warm en je kon de ganse dag door douchen, denk dat ze s'nachts kuisten toen want het bleef proper. Heel vriendelijk personeel. Mijn man is invalide en onze schoonzoon moest onze voortent komen op zetten en mocht zelfs tot aan de caravan rijden met zijn auto, als dat geen service is.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Leontien18-08-2018

Ligging voor Plopsa enige pluspunt

Het enige positieve punt is de ligging...op loopafstand van plopsaland. Verder is het niets...geen warm water, geen vriendelijk woord, mannentoiletten smerig, geen brood te krijgen (supermarkt wel dichtbij) iedereen zet z'n spullen neer... Wij gaan puur voor een dagje Plopsa, daar is t ideaal voor.

• 5Staat v/h sanitair
  • 3oldagetraveller03-06-2018

untidy, poorly appointed and expensive

Most things about this site were uncomfortable. Very limited hot water, ridiculousl provision of only 4 amps of electricity, etc. Quiet at night.

• 2Bossers Guy10-04-2018

Schande dat zo’n camping nog mag openblijven!

Vooraf betalen, indien je dus voor meerdere dagen boekt en je stelt volgende zaken vast: al sind vorige zomer geen mogelijkheid om de vaat te doen met warm water, de toiletten spoelen niet door, sanitair wordt niet gekuist, enz..., kan je niet vroeger vertrekken tenzij je het reeds betaalde bedrag laat vallen. Bij de vorige eigenaars was het stukken beter. Wat ik wel goed vond ....? Eigenlijk niets meer.

• 2Dirk28-10-2017

Was met vorige eigenaar stukken beter.

Camping is een goede uitvalbasis voor plopsaland maar daar stopt het ook..receptie zeer weing open (soms zelfs helemaal niet).60 procent van de campers zien zich genoodzaakt te vertrekken.als er zich iets voor doet zie je geen mens.geen controle...je kan er zomaar je tent plaatsen....en nadien gewoon gratis vertrekken.receptie ligt er erg rommelig bij.....deuren zijn open en je kan er zomaar binnen...niemand te zien. Amai....zeker geen aanrader meer.pff.

• 3Staat v/h sanitair
  • 3Koen.11-10-2017

Nooit meer!

Geen vorm van welkom, volgens afspraak. Geen warm water voor de afwas en lauw water voor de douche. Technische mankementen aan de douche en zeer veroudert. Dag nadien toch mevrouw Barbara vast gekregen om dan het nodige te regelen. Rond het onthaal(receptie) laag het er onverzorgd bij, wat ons al wat teleurstelde(eerste indruk). Hier is nog werk aan de winkel en kan beter eens een voorbeeld gaan nemen bij onze noorderburen!

• 9De Cort Gerlinde08-09-2016

Mooie camping

Leuke camping we hadden een mooie plaats , de wc en douches waren proper ( ze worden tweemaal per dag gepoets met javel) het is een rustige camping ook s avonds , aan de balie waren ze vriendelijk en behulpzaam dit is voor herhaling vatbaar

• 8Staat v/h sanitair
  • 3Rudi DR03-07-2016

Weekendje doorgebracht op deze camping

Nooit zien ze ons hier niet meer.... Zoon stond op "plopsa-wei" (jobstudenten voor plopsa)... schandalig vuile wei vol koeiedrek en met afvalberg. Elektra 4A, nog niet eens de mogelijkh om warmwaterketel te gebruiken, ook is deze levensgevaarlijk, draad die bloot ligt..Douches sluiten om 21u45, gaan pas terug open om 7u00. Douches spuiten alles nat, geen plaats om kledij droog te houden. WC's zijn schandelijk vuil, beesten kruipen van de muren af. Vernieuwd sanitair vermeld hun site dan, pff, je mag niet hoger dan 1,5M zien. Wifi moet men hier betalen, en is zeker niet goedkoop. Om de vaat te doen moet je 0,5€ betalen en change hebben dat geldmechanisme werkt. enz enz.... Ook minstens 250m gaan voor douche,wc enz... Ik kampeer al meer dan 30 jaar maar nog nooit zoiets gezien

Camping Ter Hoeve info

Camping-informatie