Camping Ter Hoeve

69 reviews over Camping Ter Hoeve in het Nederlands

Rustig en fantastische vakantie

Janssens Chantal
30-8-2018

goede prijs en waar voor je geld, speelpleinen netjes, geen bijen, proper,en het gras wordt veel af gereden, veel gekuist in de douches en wc's . Het was heel warm en je kon de ganse dag door douchen, denk dat ze s'nachts kuisten toen want het bleef proper. Heel vriendelijk personeel. Mijn man is invalide en onze schoonzoon moest onze voortent komen op zetten en mocht zelfs tot aan de caravan rijden met zijn auto, als dat geen service is.

Ligging voor Plopsa enige pluspunt

Leontien
18-8-2018

Het enige positieve punt is de ligging...op loopafstand van plopsaland. Verder is het niets...geen warm water, geen vriendelijk woord, mannentoiletten smerig, geen brood te krijgen (supermarkt wel dichtbij) iedereen zet z'n spullen neer...

Wij gaan puur voor een dagje Plopsa, daar is t ideaal voor.

Schande dat zo’n camping nog mag openblijven!

Bossers Guy
10-4-2018

Vooraf betalen, indien je dus voor meerdere dagen boekt en je stelt volgende zaken vast: al sind vorige zomer geen mogelijkheid om de vaat te doen met warm water, de toiletten spoelen niet door, sanitair wordt niet gekuist, enz..., kan je niet vroeger vertrekken tenzij je het reeds betaalde bedrag laat vallen.

Bij de vorige eigenaars was het stukken beter.

Wat ik wel goed vond ....? Eigenlijk niets meer.

Was met vorige eigenaar stukken beter.

Dirk
28-10-2017

Camping is een goede uitvalbasis voor plopsaland maar daar stopt het ook..receptie zeer weing open (soms zelfs helemaal niet).60 procent van de campers zien zich genoodzaakt te vertrekken.als er zich iets voor doet zie je geen mens.geen controle...je kan er zomaar je tent plaatsen....en nadien gewoon gratis vertrekken.receptie ligt er erg rommelig bij.....deuren zijn open en je kan er zomaar binnen...niemand te zien. Amai....zeker geen aanrader meer.pff.

Nooit meer!

Koen.
11-10-2017

Geen vorm van welkom, volgens afspraak. Geen warm water voor de afwas en lauw water voor de douche. Technische mankementen aan de douche en zeer veroudert.

Dag nadien toch mevrouw Barbara vast gekregen om dan het nodige te regelen. Rond het onthaal(receptie) laag het er onverzorgd bij, wat ons al wat teleurstelde(eerste indruk).

Hier is nog werk aan de winkel en kan beter eens een voorbeeld gaan nemen bij onze noorderburen!

Mooie camping

De Cort Gerlinde
8-9-2016

Leuke camping we hadden een mooie plaats , de wc en douches waren proper ( ze worden tweemaal per dag gepoets met javel) het is een rustige camping ook s avonds , aan de balie waren ze vriendelijk en behulpzaam dit is voor herhaling vatbaar

Weekendje doorgebracht op deze camping

Rudi DR
3-7-2016

Nooit zien ze ons hier niet meer.... Zoon stond op "plopsa-wei" (jobstudenten voor plopsa)... schandalig vuile wei vol koeiedrek en met afvalberg. Elektra 4A, nog niet eens de mogelijkh om warmwaterketel te gebruiken, ook is deze levensgevaarlijk, draad die bloot ligt..Douches sluiten om 21u45, gaan pas terug open om 7u00. Douches spuiten alles nat, geen plaats om kledij droog te houden. WC's zijn schandelijk vuil, beesten kruipen van de muren af. Vernieuwd sanitair vermeld hun site dan, pff, je mag niet hoger dan 1,5M zien. Wifi moet men hier betalen, en is zeker niet goedkoop. Om de vaat te doen moet je 0,5€ betalen en change hebben dat geldmechanisme werkt. enz enz.... Ook minstens 250m gaan voor douche,wc enz... Ik kampeer al meer dan 30 jaar maar nog nooit zoiets gezien

Tja !

francois teunissen
20-10-2014

Tja, het koste niet veel maar het was ook niet veel.

* Je moet van te voren een afspraak maken anders kon je er voor 6 uur niet op.

* Eigenaar verteld dat hij ook nog boer is en de receptie regelt vanaf de tractor.

* een aardige oudere heer is s'morgens vroeg wel aanwezig in de receptie maar weet niets en kan geen enkele informatie verlenen. Hij leest tenslotte de krant.

* je kunt van het terrein af met je voertuig maar komt er voor 18.00 uur niet meer op.

* het sanitaire is slecht gepoetst. Boven ooghoogte is al tijden geen poetsdoek of spinnenborstel meer geweest.

* De richtprijs is € 12,50 maar met afreken € 14,00

Je krijgt waar voor je geld!

Beetje verouderd

Stefan Cox
11-8-2014

Ter Hoeve is een goedkope camping deaal+ als uitvalbasis voor een bezoek aan Plopsaland. Sanitair is verouderd niet altijd even proper en bovendien niet altijd open. Er is redelijk veel verkeer op de camping wat met kleine kinderen een probleem is. Voertaal bij de bezoekers is Frans. Iets verderop ligt de kleine camping kindervreugde ik denk dat we die de volgende keer eens proberen. Ze zag er iets mooier en gezelliger uit dan Ter Hoeve.

geen aanrader!

luc geudens
10-8-2014

Deze camping heeft het voordeel dicht bij plopsaland te zitten.Het Sanitair verouderd en niet heel proper,voor de plaats die wij hadden was het ook nog ver wandelen.deze camping geeft ook een onverzorgd uitzicht.de water voorzieningen liggen ver uit elkaar.Voor een weekendje plopsaland is dit wel een optie omwille van de prijs ,die zeker niet te duur is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ter Hoeve in De Panne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ter Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.