Géén boekingskosten

Meer aparthotel info

27 Reviews over Royal

• 10roger6111-09-2017

Fantastisch verblijf

Zeer aangenaam verblijf gehad, mooie ruime en moderne kamer. Karaktervolle accommodatie en vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt en avondeten. Makkelijk parkeren in de privé garage in toeslag.

• 10Grauwels Luc18-09-2016

Voor herhaling vatbaar

Bij het binnenkomen heeft men het gevoel terug de tijd in te gaan , een gevoel dat direct verdwijnt als de uitbaters je tegemoet komen . Jong en dynamisch en vooral behulpzaam . We hadden een kamer geboekt , door mijn groot postuur werd me een ander type kamer aangeraden op een vriendelijke manier , zeker niet opgedrongen . We hebben ons daar het ganse weekend goed gevoeld , Je verlaat het hotel niet of komt er niet terug binnen zonder een vriendelijk woord van één van de uitbaters . Het ontbijt is voldoende , genoeg keuze in brood en beleg . Een pluspunt , men krijgt direct een stratenplan en uitleg over parkeer mogelijkheden . Een minpunt , pffffffff , k zal hard moeten nadenken .

• 4fs20-01-2014

nooit meer

prijs kwaliteit zero ligging is perfect maar service en kwaliteit kamers en ontbijt ondermaats

• 6hajo08-06-2012

dit nooit meer

Ongezellige gedateerde eetzaal,simpel klein tafeltje metgladde skai stoelen. Geen keuze menu elke avond zelfdeopgewarmde soep .geen groente zeer simpel desert.mag voor 25 euro wel iets meer verwachten erg teleurgesteld.op vierde avond vies ragoutbakje met wat soepballetjes en wat koude frites echt een reden niet nog een dag,eerder vertrokken maar moesten wel voorde de vijfde dag alles betalen, dit dus nooit meer

• 4Hans-Jose06-06-2012

Dit nooit meer

Half pension A 25 euro perpersoon 4 dagen achter een de zelfde soep hoofdgerecht dag 4 een fabrieks pasteitjemetslappe friet, Ongezellige eetzaal. We zaten met z'n tweeen in een verder lege zaal. Zijn eerder vertrokken ondanks kritiek geen enkele tegoed koming. zuulen het ieder afraden om hier te eten.

• 10Van Kerckhoven V.01-10-2011

ideaal

Proficiat aan de uitbaters en zeker de kok. Vriendelijkheid is er een gewoonte en ontbijt maar zeker het avondeten nodigen uit om weer te keren.

• 8lenie en ad hartogs werstkant 17-4 berlicum brab30-09-2011

goed naar onze zin

hoi fam van hotel royal de panne belgie hier een krabbel van lenie en ad hartogs wij hadden een week bij jullie vertoeft het was perfect,vriendelijk heid het ontbijt was super,gastvrouw kan niet beter,ga zo door,wij komen beslist een keer naar belgie terug en natuurlijk naar jullie hotel royal naar de nieuwe kamer kijken.groetjes van uit berlicum. lenie en ad.

• 10luigi_de_vos06-08-2011

Geweldige bediening/ontvangst

Hotel Royal is ideaal gelegen vlakbij het strand. Wij hadden een zeer ruime kamer die voorzien was van alle comfort. Hotel met stijl die een bepaalde charme 'Jugendstijl' uitstraalt. Desondanks het feit dat het schoolvakantie was, waren er opvallend weinig kinderen in het hotel. Een positief punt daar wij een rustvakantie geboekt hadden. Ook de directie deelt deze mening qua betreft de kinderpolitiek. Als laatste mogen we zeker niet vergeten te vermelden de immers altijd goedgehumeurde en bovendien knappe en slanke blonde gastvrouw Annemone.

• 7arensma27-09-2010

a revoir

l hotel ai tres bien situé , proche des commerces et a 5 minutes de la plage, seul hic pendant le sejour la route ou se situe l hotel ai barrée, on y trouve des pelleteuses , le bruit des travaux jusqua 17h du lundi au vendredi. la place pour longé le trottoir ai etroite, ai rempli de pierre des travaux. Mais mise a part ca l hotel en lui meme ai bien, les chambres doubles sont et le spatieuce et le personnel de l hotel ai tres agreable.

• 6Petra21-08-2010

oke

de ligging van het hotel is prima gelegen in het centrum van de Panne. we werden uitstekend ontvangen. het hotel doet een beetje als een familiehotel aan en is ietwat aan de oubollige kant. ontbijt is lekker en er was voldoende keus. we hebben een wat ruimere kamer gekregen. de smalle bedden waren ingezakt en het kussen was van een vreemd materiaal. slapen hebben we dus helaas niet zo lekker gedaan.

Aparthotel Royal info

Het complex